Ik ben er donderdag en vrijdag, donderdagmiddag jureren
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

.
? Blijkbaar is er nu ook een camping vlak naast de stallen, had liever daar gezeten
.
.
PercyLeen schreef:Tsplendid schreef:Iedereen heel veel succes, ik hoop dat ik morgenavond als ik moet starten weer een stem heb, zodat ik ook nog eventueel kan communiceren
Waarom? Gewoon je mond dichthouden GwenBen je er woensdag ook?
(ik en Appie wel
)
Nee woensdag helaas niet! Alleen dinsdag en zaterdag en heel misschien (ligt aan mijn rug) donderdag met fem mee
Eef_Bam schreef:Ik ga ook dinsdag en woensdag, slaap samen in de tent met Noor maar wij gaan iets later weg gelukkig.
Zoals het hoort vallen de mussen weer van het dak wanneer ik in Almelo ben.
Klumpertje:
De laatste keer dat ik op de AR geweest ben was in 2010, maar ik ben nu enigszins in verwarring over de camping, aangezien jij er al bent, denk ik ik vraag het even aan jou! Wij hebben een plek op de boscamping, maar waar moeten wij dan precies de auto met trailer parkeren en is dit een beetje in de buurt van de stallen? Of zijn d e stallen weer op dat "oude verontreinigde terrein", waar in 2010 nog allemaal verboden toegang bordjes hingen? Blijkbaar is er nu ook een camping vlak naast de stallen, had liever daar gezeten
.
). Zaterdag doe ik mee in het ZZ!

wilma12 schreef:Hoi allemaal,
Ik heb vanmiddag gereden in de L2, eerste proef kon ik mijn voorlezer niet goed verstaan(of ze las het niet voor daar ben ik nog niet over uit) waardoor ik het halt houden en achterwaarts vergat. Ik heb ook geen poging ondernomen, ik ben dus verder gegaan met volgende onderdeel. Nou kreeg ik een 0 (nogal logisch) maar met een -2.. Erg vreemd. Bertie kan jij mij hier misschien meer over vertellen?
Tweede proef liep ze stukken beter, maar helaas evenveel punten als de eerste proef.. Maar ik heb zelf wel heel lekker gereden en dat vind ik heel belangrijk!
Foto van vanmiddag:
[ Afbeelding ]