Instructieweken KNHS 2012 PONYS - update: data zijn bekend!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lisaislisa

Re: Instructieweken KNHS 2012 PONYS - update: data zijn bekend!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-11 20:33

alsnog :P

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 20:34

Hahaha wel allemaal netjes opgestapelt :))

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-11 20:35

Okeee :):)

bente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 21:02

wat ook een drama voor mij was, was op vrijdag je hele stal leegmaken. :')
had steeds geen kruiwagen want die waren al in gebruik.
dus dat ga ik dit jaar anders aanpakken

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 00:17

Ik heb mn stal de hele week iedere dag netjes bij gehouden en op vrijdag morgen natte plekken nog eens goed weg gehaald en toen zei een staljongen daar dat ik het zo mocht laten liggen, zij deden er dan een beetje nieiw bij en dan was het klaar voor de volgende week. :D

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-11 00:18

bente_ schreef:
wat ook een drama voor mij was, was op vrijdag je hele stal leegmaken. :')
had steeds geen kruiwagen want die waren al in gebruik.
dus dat ga ik dit jaar anders aanpakken

ja dat is idd vervelend :')

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 00:20

Bij mij was het ergste in het begin van de week, ik had geen idee waar ik alles had gelaten! En ik krijg mijn zadel niet in mijn kastje (ik had een hele grote tas met spullen daarin staan en ook nog een stapel shabrakken.

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 01:21

Hahahahaha :+

Ik denk dat ik mijn stal ook ga bij houden :j

dominiquesr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 11:25

ik mest mijn stal(len) nu ook elke dag uit, zou niet weten waarom ik dat daar niet zou gaan doen, vind het ook niet fijn voor het paard als ik hem in zijn eigen stront en pis laat staan/liggen.
Laatst bijgewerkt door dominiquesr op 11-12-11 11:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Faya__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 11:27

Stro stallen moeten allemaal leeg daar!
Zaagsel niet, maar ik had het gedaan aangezien de mijne al ranzig was toen ik aankwam daar :x

Fleurrr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 12:37

Ik ga waarschijnlijk week 11 :j

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 13:04

dominiquesr schreef:
ik mest mijn stal(len) nu ook elke dag uit, zou niet weten waarom ik dat daar niet zou gaan doen, vind het ook niet fijn voor het paard als ik hem in zijn eigen stront en pis laat staan/liggen.

Hier ook :j

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 13:48

_Amigo schreef:
dominiquesr schreef:

Hier ook :j

vindt ik ook normaal hoor, maar er waren daar meiden die daar geen zin in hadden. 8)7

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 13:50

Fleurrr_ schreef:
Ik ga waarschijnlijk week 11 :j

echt niet week 10? ik vindt jou foto's zo mooi _/-\o_ ik zou de joune wel eens in het echt willen zien :~

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 15:28

Hee ik ben er weer! Zat gister de hele dag met school in Munster, dus kon even niet reageren!
Ik ga ook elke dag mijn stal schoon maken hoor, doe ik nu ook dus waarom dan niet?
Ga je trouwens met de buitenrit ook naar een meertje ofzo? Ik zag ergens een foto van iemand die met zijn paard in het water stOnd tijdens kamp.
Vorig jaar was onze buitenrit maar een kwartiertje omdat het vreselijk hard regende en waaide ( wou ook niet langer dan dat toen op mijn paard zitten, stervens koud op die open vlakte ..

Faya__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 15:30

Ja wij gingen er wel heen, paard weigerde er op alle mogelijke manieren erin te lopen, maar toch we gingen er heen :P :+

Janine001

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 15:43

Hee <3

Had net even een net geboren kalfje van de stal afgehaald :D

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 16:01

salatiga1995 schreef:
Hee ik ben er weer! Zat gister de hele dag met school in Munster, dus kon even niet reageren!
Ik ga ook elke dag mijn stal schoon maken hoor, doe ik nu ook dus waarom dan niet?
Ga je trouwens met de buitenrit ook naar een meertje ofzo? Ik zag ergens een foto van iemand die met zijn paard in het water stOnd tijdens kamp.
Vorig jaar was onze buitenrit maar een kwartiertje omdat het vreselijk hard regende en waaide ( wou ook niet langer dan dat toen op mijn paard zitten, stervens koud op die open vlakte ..

wij zijn vorig jaar ook naar een plasje water geweest, meertje is veel gezegd pasten max. 4 paarden in. mijn pony vindt water normaal vreselijk (kreeg hem tijdens de crossles eerst ook niet door het water) maar daar ging hij samen met een fjord staan schrapen in het water (haha alles werd nat) en vond hij het heerlijk.

Janine001

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 16:03

Als mijn haflinger het water in gaat, gaat hij altijd met zijn hoef op het water slaan. En dan word je dus behoorlijk nat :') Want hij doet het wel wat vaker dan 1x.

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-11 16:49

welshfan97 schreef:
wij zijn vorig jaar ook naar een plasje water geweest, meertje is veel gezegd pasten max. 4 paarden in. mijn pony vindt water normaal vreselijk (kreeg hem tijdens de crossles eerst ook niet door het water) maar daar ging hij samen met een fjord staan schrapen in het water (haha alles werd nat) en vond hij het heerlijk.

Al gallopeerde ik mijn pony er naartoe, daarin wou hij echt niet.
In de waterbak van cross eerst ook niet maar die man was zo aardig om mee te gaan :D

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 17:35

lisaislisa schreef:
welshfan97 schreef:

Al gallopeerde ik mijn pony er naartoe, daarin wou hij echt niet.
In de waterbak van cross eerst ook niet maar die man was zo aardig om mee te gaan :D

bij de cross hadden wij een vrouw, die was zo aardig om naast me te gaan lopen allen begon mijn pony 1 meter voor de waterbak te stijgeren en toen ging ze maar vanaf een afstandje aanwijzingen geven. ik ben er uiteindelijk in gekomen. er ging een brave pony voor me en toen die en de rest van de groep de waterbak in liepen had hij ineens angst om achter te blijven en sprong hij er met een mega sprong in en galoppeerde iedereen langs zodat hij er snel weer uit was. ;(

ik vond trouwens het leukste aan de cross: de dressuurbaan in springen vanaf dat opstapje over het heggetje! :D en er was een heel cool hindernis op die baan buitenlangs, was eerste hindernis om de hoek en was best breed en hoog ondanks dat mijn pony een watje is trok hij er ontzettend op aan en sprong alsof hij al jaren cross reed (ik had nog nooit cross gedaan daarvoor en ook nog niet met die pony gesprongen op wedstrijd alleen een beetje in de ponyclub les)

http://www.bokt.nl/verkleind/dsc_9774.jpg dit is een foto van in de dressuur baan springen, hij is wel heel erg vies van de modder (let niet op mijn houding zoals ik al zei we hadden totaal geen ervaren en hij is een ontzettend watje, en ik ook)

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-11 17:36

Dat heb ik 2 jaar geleden ook gedaan met c pony :D
Alleen vorig jaar mochten wij dat niet echt..

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 17:48

lisaislisa schreef:

jammer is echt leuk! ik heb ook een c pony gehad maar die kreeg al de grootste stress als er ergens op het terrein een hindernis stond (ik heb met haar dressuur gereden, Z2) helaas was ik 2 keer te laat met inschrijven en toen ik het 3de jaar inschreef was ik al gestopt met haar ;(

welke instructeur/instructrice vonden jullie vorig jaar het fijnst?
ik vond Bart Bax echt super fijn vorig jaar!

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-11 17:50

welshfan97 schreef:
lisaislisa schreef:

Vond ze eigenlijk allemaal wel fijn.
Wij hadden bart bax niet, wel een clinic van hem.
welke week was jij vorig jaar?

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 18:06

lisaislisa schreef:

Vond ze eigenlijk allemaal wel fijn.
Wij hadden bart bax niet, wel een clinic van hem.
welke week was jij vorig jaar?

hetzelfde als jou: M/Z dressuur
ik vond ook alle instructeurs/ices wel fijn maar hij sprong er echt boven uit. ik vond eerlijk gezegd de clinic wat tegen vallen na het niveau van zijn les te hebben gemerkt.
er was nog een vrouw die ik ook wel fijn vond. ik har haar donderdag en toen was mijn pony onderhand stijf van de spierpijn en ik ook (we rijden normaal niet zo veel) maar zij zag dat en toen zei ze me allemaal handige dingen die ik kon doen en daardoor werd mijn pony weer lekker los (niet helemaal hij had nu eenmaal spierpijn maar het werd beter). ik had haar ook vrijdag bij de keuzeles proefrijden gekozen en toen liep mijn pony lekkerder en wist ze me ook goed met oefeningen te helpen.