Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

_Amigo schreef:dominiquesr schreef:ik mest mijn stal(len) nu ook elke dag uit, zou niet weten waarom ik dat daar niet zou gaan doen, vind het ook niet fijn voor het paard als ik hem in zijn eigen stront en pis laat staan/liggen.
Hier ook

salatiga1995 schreef:Hee ik ben er weer! Zat gister de hele dag met school in Munster, dus kon even niet reageren!
Ik ga ook elke dag mijn stal schoon maken hoor, doe ik nu ook dus waarom dan niet?
Ga je trouwens met de buitenrit ook naar een meertje ofzo? Ik zag ergens een foto van iemand die met zijn paard in het water stOnd tijdens kamp.
Vorig jaar was onze buitenrit maar een kwartiertje omdat het vreselijk hard regende en waaide ( wou ook niet langer dan dat toen op mijn paard zitten, stervens koud op die open vlakte ..
Want hij doet het wel wat vaker dan 1x. welshfan97 schreef:wij zijn vorig jaar ook naar een plasje water geweest, meertje is veel gezegd pasten max. 4 paarden in. mijn pony vindt water normaal vreselijk (kreeg hem tijdens de crossles eerst ook niet door het water) maar daar ging hij samen met een fjord staan schrapen in het water (haha alles werd nat) en vond hij het heerlijk.
lisaislisa schreef:welshfan97 schreef:wij zijn vorig jaar ook naar een plasje water geweest, meertje is veel gezegd pasten max. 4 paarden in. mijn pony vindt water normaal vreselijk (kreeg hem tijdens de crossles eerst ook niet door het water) maar daar ging hij samen met een fjord staan schrapen in het water (haha alles werd nat) en vond hij het heerlijk.
Al gallopeerde ik mijn pony er naartoe, daarin wou hij echt niet.
In de waterbak van cross eerst ook niet maar die man was zo aardig om mee te gaan
en er was een heel cool hindernis op die baan buitenlangs, was eerste hindernis om de hoek en was best breed en hoog ondanks dat mijn pony een watje is trok hij er ontzettend op aan en sprong alsof hij al jaren cross reed (ik had nog nooit cross gedaan daarvoor en ook nog niet met die pony gesprongen op wedstrijd alleen een beetje in de ponyclub les)
lisaislisa schreef:Dat heb ik 2 jaar geleden ook gedaan met c pony
Alleen vorig jaar mochten wij dat niet echt..
welshfan97 schreef:lisaislisa schreef:Dat heb ik 2 jaar geleden ook gedaan met c pony
welke instructeur/instructrice vonden jullie vorig jaar het fijnst?
ik vond Bart Bax echt super fijn vorig jaar!
lisaislisa schreef:Dat heb ik 2 jaar geleden ook gedaan met c pony
welke instructeur/instructrice vonden jullie vorig jaar het fijnst?
ik vond Bart Bax echt super fijn vorig jaar!
Vond ze eigenlijk allemaal wel fijn.
Wij hadden bart bax niet, wel een clinic van hem.
welke week was jij vorig jaar?