Ik doe me stalschoenen aan.. Had vorig jaar me uggs aan en toen was het ook zooo slecht dat die het ook begaven op een gegeven moment.. Hihi..
Ik heb ook nog ergens mijn oude, in Parijs al stukgelopen, nepuggs liggen.Die kan ik ook nog wel meenemen! Koffer; checkBoodschappen; checkTanken; checkProgramma; bijna check
Lobke_ schreef:De vorige keer was het vooral de zondag echt hel op normale schoenen.Het was overal spekglad en heel erg nat..Helaas geen tijd meer om nog een extra zoektocht te houden naar regenlaarzen.Niet even snel langs de Welkoop?
Bagheera ik geloof dat hier geen welkoop zit.De winkels die ik gehad heb nu hadden alleen maar voor kleine kinderen regenlaarzen
Hahahah jij mag er nog wel even aan trekken dan Iris Ik moet alleen nog programma eigenlijk, maar heb daar niet zoveel zin in nu.Iloon echt Zou het dan eventueel kunnen dat we nog op regenlaarzen jacht zouden kunnen?
Tof!! Ik zie het niet zo zitten om op mijn hakken te moeten lopen om droge voeten te houden als er ook een andere manier is
Vergeet de kaartjes niet... - check!!!!Eten - checkdrinken - checkparaplu/regenjas - checkspullen voor de demo - bijna checkJilletje - che.. ehh waar is jill nou toch...
Eline is al op het HE terrein en die adviseerde geen hakjes/stoffen schoenen/open schoenen/whatever aan te doen.
Ohoh... Daar word ik bang van als ze dat zegt Iris Dan moet ik vanavond gewoon slagen voor laarzen haha!
Bellatrix schreef:Edit: Jo, ik bedoelde mijzelf. grapjas, dat dacht ik ook al, daarom keek ik zo gemeen. Flauw he Oeeeh morgen de laatste dingen ophalen! heb er echt zin in!Ondanks dat ik iemand tijdens mijn demo erg ga missen, maar helaas...is niet anders
Jolliegirl schreef:Bellatrix schreef:Edit: Jo, ik bedoelde mijzelf. grapjas, dat dacht ik ook al, daarom keek ik zo gemeen. Flauw he Oeeeh morgen de laatste dingen ophalen! heb er echt zin in!Oh. Nouja, ik heb er ook zin in!!