Pff wel stom zeg! Ik woon in Utrecht dus zal hem ook wel als 1 van de laatste krijgen. Maar hij komt toch ook op het internet te staan dus dan maakt het toch eigenlijk niet uit?
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
d0nnaa_dan schreef:Ik snap inderdaad dat het pas per 13 januari kon, maar ik dacht dat het echt precies om klokslag 00:00 begon!
Je kunt je dus pas de volgende ochtend om 11u inschrijven. Dan blijft m'n vraag hetzelfde, hoe doen jullie het dan? Denk dat de lijnen roodgloeiend staan en dat je daar niet tussen komt, of wel?
Dan is mailen of faxen misschien handiger?
Suzanne_J schreef:Hee!
Ik wil dit jaar ook voor het eerst meedoen met de KNHS instructieweken.
Ik denk begin juli te gaan, aangezien ik waarschijnlijk de rest van de vakantie moet leren voor de herexamens die ik zowiezo ga hebben![]()
Waarschijnlijk gaat het de Allround paarden worden, ik zou het liefst meedoen met M/Z dressuur maar ik heb net een nieuw paard en ik denk niet dat ik zo snel in de M ga geraken.. dus het zal allround worden maar het probleem is dat ik echt niet kan springenKun je ook met de allround meedoen terwijl je amper kunt springen?
denice schreef:Hoi! Ik wil graag meedoen en heb een vraagje. Ik heb zelf 22, maar heb een pony. Waar moet ik me dan bij inschrijven? Ik rijd L dressuur en wil graag ook springen en cross doen!
Hoe is de sfeer op deze dagen en wat kan ik verwachten?
denice schreef:Hoi! Ik wil graag meedoen en heb een vraagje. Ik heb zelf 22, maar heb een pony. Waar moet ik me dan bij inschrijven? Ik rijd L dressuur en wil graag ook springen en cross doen!
Hoe is de sfeer op deze dagen en wat kan ik verwachten?
Damelza schreef:Ik ga denk dit jaar toch niet. Had naar de SGW week gewild maar dat weekend erop zijn de regiokampioenschappen. En de meeste allround pony weken komen mij ook niet echt goed uit.
Ga dit jaar ook de SGW regiotrainingen doen en ik word ook 16 en wil dan graag een scooter.
Dus ik sla een jaartje over, en misschien daar jaar erop naar de M/Z springweek.
Queelens schreef:Je kan evt altijd vragen of je paarden mag, heb ik ook gedaan en ik mag met m'n pony ook tussen paarden meedoen nu
xLoki schreef:Queelens schreef:Je kan evt altijd vragen of je paarden mag, heb ik ook gedaan en ik mag met m'n pony ook tussen paarden meedoen nu![]()
![]()
hoe mega lúllig!
ik heb dat ook gevraagd, omdat ik super graag M/Z paarden wilde maar dan heb ik nog geen vakantie, dus vroeg ik of ik M/Z pony's mocht en daar was geen spráaaake van!
jeetje, wat een afzetters zeg
Damelza schreef:volgens mij is Marieke 16 en dan start ze toch gewoon bij de pony's?