KNHS zomerinstructieweken 2011 (data bekend)

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Venthe

Re: KNHS zomerinstructieweken 2011 (data bekend)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 23:05

Oke nou als iemand hem dan eerder heeft moet die gene hem hier maar neer zetten. :P
Pff wel stom zeg! Ik woon in Utrecht dus zal hem ook wel als 1 van de laatste krijgen. Maar hij komt toch ook op het internet te staan dus dan maakt het toch eigenlijk niet uit?

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 23:18

komt idd gewoon online te staan op de dag dat je je mag inschrijven :)

Arabia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 13:43

Terwijl ik al jaren stamvast naar de MZ week ga, is nu de vakantie naar Renesse gepland, dus ik kom week 6 onveilig maken!

Arabia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 13:48

d0nnaa_dan schreef:
Ik snap inderdaad dat het pas per 13 januari kon, maar ik dacht dat het echt precies om klokslag 00:00 begon!
Je kunt je dus pas de volgende ochtend om 11u inschrijven. Dan blijft m'n vraag hetzelfde, hoe doen jullie het dan? Denk dat de lijnen roodgloeiend staan en dat je daar niet tussen komt, of wel? :)
Dan is mailen of faxen misschien handiger?

ik zit de avond van tevoren heel bokt af te struinen, sommige oudersa zijn postbode en dat krijg je een dag van tevoren binnen, dus soms wil het nog wel eens zo zijn dat het op sites zoals bokt word gepubliceert!

x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 14:15

Vorig jaar had ik als brabo de p&s eerder ja :))
Zal 'm dan hier ergens plaatsen :)

Ik wacht nog steeds op goedkeuring vrije dagen die ik heb gevraagd, wil ik natuurlijk wel voor 13 januari weten :+

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 17:52

Oh ik houd het hier even in de gaten
Ik ga hopelijk naar week 10b :))

pressent

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 18:47

ik houd het ook even in de gate lijkt me erg leuk om mee te doen bij de allround paarden komend jaar!

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 22:32

Oke ik snap het nu even niet meer helemaal (eerste keer dat ik mee wil)
Dat inschrijven is dus 13 januari vanaf 11 uur. En dat kan via de mail? Of is dat niet handig?
Hoe heb je het meest kans om mee te doen

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 22:53

Mailen, faxen en op de post :)

Suzanne_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 23:43

Hee!

Ik wil dit jaar ook voor het eerst meedoen met de KNHS instructieweken. :)
Ik denk begin juli te gaan, aangezien ik waarschijnlijk de rest van de vakantie moet leren voor de herexamens die ik zowiezo ga hebben :+
Waarschijnlijk gaat het de Allround paarden worden, ik zou het liefst meedoen met M/Z dressuur maar ik heb net een nieuw paard en ik denk niet dat ik zo snel in de M ga geraken.. dus het zal allround worden maar het probleem is dat ik echt niet kan springen :') Kun je ook met de allround meedoen terwijl je amper kunt springen?

Melenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 00:15

Suzanne_J schreef:
Hee!

Ik wil dit jaar ook voor het eerst meedoen met de KNHS instructieweken. :)
Ik denk begin juli te gaan, aangezien ik waarschijnlijk de rest van de vakantie moet leren voor de herexamens die ik zowiezo ga hebben :+
Waarschijnlijk gaat het de Allround paarden worden, ik zou het liefst meedoen met M/Z dressuur maar ik heb net een nieuw paard en ik denk niet dat ik zo snel in de M ga geraken.. dus het zal allround worden maar het probleem is dat ik echt niet kan springen :') Kun je ook met de allround meedoen terwijl je amper kunt springen?

Ik ben zelf ook nog nooit geweest, maar het antwoord op mensen die dit eerder vroegen was dat je ingedeeld wordt bij andere met ongeveer hetzelfde niveau en dat je ook niets verplicht bent. Het komt dus vast helemaal goed! ;)

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 12:13

Hoi! Ik wil graag meedoen en heb een vraagje. Ik heb zelf 22, maar heb een pony. Waar moet ik me dan bij inschrijven? Ik rijd L dressuur en wil graag ook springen en cross doen!

Hoe is de sfeer op deze dagen en wat kan ik verwachten?

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 12:37

denice schreef:
Hoi! Ik wil graag meedoen en heb een vraagje. Ik heb zelf 22, maar heb een pony. Waar moet ik me dan bij inschrijven? Ik rijd L dressuur en wil graag ook springen en cross doen!

alles boven de 18 moet bij de paarden starten. Dus dan zou je naar de allround paarden moeten :)

je kan het best een beetje het topic doorlezen daar wordt al heel veel verteld

Niien_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 15:48

Ik mag mn vzpony meenemen! <3
Ik wil graag naar week 6 of week 10A Allround Pony's

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 19:54

Ik ga net als vorig jaar naar een Allround paarden week,
Weet alleen nog niet welke..
welke is hiet de meest voorkomende :+
Enneehh, wie de inschrijfformulier hier eerder heeft,,, stuur maar op ;)

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 21:14

Ik ga denk dit jaar toch niet. Had naar de SGW week gewild maar dat weekend erop zijn de regiokampioenschappen. En de meeste allround pony weken komen mij ook niet echt goed uit.

Ga dit jaar ook de SGW regiotrainingen doen en ik word ook 16 en wil dan graag een scooter.

Dus ik sla een jaartje over, en misschien daar jaar erop naar de M/Z springweek.

Arabia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 13:08

denice schreef:

Ik ga al een paar jaar mee met de kampen en ben er inmiddels goe bekendmee geraakt. Je moet je bijschrijven bij de paarden dan op dat moment. Ik zit zelf altijd bij de MZ week [dit jaar helaas niet, ga naar Renesse in die week, ook heeeel leuk!], de sfeer is in de eerste dagen altijd een beetje afwachten, iedereen doet wel beetje zijn ding. je word heel erg los gelaten, er is zegmaar niet echt een vast programma {muv de lessen}, dus je zult in de tussentijd vooral jezelf moeten vermaken. Dit ligt per persoon aan hoe goed je hiermee vanaf brengt. Het is altijd leuk als je makkelijk aansluiting vind. Probeer bij je kamer een beetje te kijkn hoe de personen zijn die op je kamer liggen, maar dit bepaald weinig vna je week, mijn ervaring is dat je makkelijk naar mensen toetrekt. Niemand is echt met een (grote) groep vrienden daar, dus als je moeilijk contact legt ben je vooral op jezelf aangewezen.

Maar wees gerust, de sfeer is er altijd lekker. Soms is de leidig wat knorrig, {naja somss?}, maar daar heb je niet zoveel mee van doen.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 13:15

Damelza schreef:
Ik ga denk dit jaar toch niet. Had naar de SGW week gewild maar dat weekend erop zijn de regiokampioenschappen. En de meeste allround pony weken komen mij ook niet echt goed uit.

Ga dit jaar ook de SGW regiotrainingen doen en ik word ook 16 en wil dan graag een scooter.

Dus ik sla een jaartje over, en misschien daar jaar erop naar de M/Z springweek.

Je kan evt altijd vragen of je paarden mag, heb ik ook gedaan en ik mag met m'n pony ook tussen paarden meedoen nu ;)

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 18:28

Queelens schreef:
Je kan evt altijd vragen of je paarden mag, heb ik ook gedaan en ik mag met m'n pony ook tussen paarden meedoen nu ;)

:oo :oo :oo
hoe mega lúllig!
ik heb dat ook gevraagd, omdat ik super graag M/Z paarden wilde maar dan heb ik nog geen vakantie, dus vroeg ik of ik M/Z pony's mocht en daar was geen spráaaake van!
jeetje, wat een afzetters zeg :=

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 18:32

Het werkt zo dat je met een pony vaak wel bij de paarden mag starten (vaak ook ivm 18jarige leeftijd), maar met de paarden bij de pony's ligt dan weer ingewikkelder, dat mag weer niet.

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 18:33

xLoki schreef:
Queelens schreef:

:oo :oo :oo
hoe mega lúllig!
ik heb dat ook gevraagd, omdat ik super graag M/Z paarden wilde maar dan heb ik nog geen vakantie, dus vroeg ik of ik M/Z pony's mocht en daar was geen spráaaake van!
jeetje, wat een afzetters zeg :=

Je weet de feiten niet eens dus niet zo hoog van de toren blazen over afzetters...

Ik neem aan dat Queelens een paard heeft en met de wedstrijden bij de paarden rijd. Als dat zo is MAG zij niet eens bij de pony's op vakantie week.

Als jij met je paard bij de M/Z Paarden start dan moet je naar de paarden.
Heb je een PONY en start je ook bij de pony's dan moet je naar de pony week.
Heel simpel....
En als je toch iets graag wilt dan meld je je toch gewoon aan?

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 18:39

volgens mij is Marieke 16 en dan start ze toch gewoon bij de pony's?

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 18:41

Damelza schreef:
volgens mij is Marieke 16 en dan start ze toch gewoon bij de pony's?

Tenzij je een PAARD rijd, dan moet je (of mag je) bij de paarden starten.
Dus onder de 18 jaar, op een pony, starten bij de pony's en moeten naar de pony week.
Onder de 18jaar, rijd op een paard, start bij de paarden moeten naar de paarden week.

Ik zelf ben 27jaar, start bij de paarden, rijd een PONY maar moet wel naar de paarden week omdat ik bij de paarden start :)

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 18:42

dat weet ik want dat heb ik jou nog zelf uitgelegd ;)

maar Marieke (Queelens) is 16, heeft een pony en mag naar de paardenweek

_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 18:45

ik ga waarschijnlijk naar week 11 :) Wie doet er met me mee?? :D