Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hputs schreef:naar aanleiding van de opmerkingen over de prijzen van hotels zijn wij meteen op zoek gegaan naar een alternatief. Dit hebben wij gevonden bij http://www.stayokay.com/ tegen de volgende condities: Logies ontbijt : € 27.50 p.p. o.b.v. 4,6 of 8 persoonskamers. Een dezer dagen zullen wij onze website weer aanpassen en een link plaatsen.
U vraagt en wij draaien!!!!!!!!!
raven schreef:Kan je alleen online inschrijven voor de show, of komt er ook een formulier wat je kan downloaden?
En hoe kom je aan een inschrijfcode?
crow schreef:En mijn inschrijving ook verstuurd. Die van JP met Crow komt er nog aan. Nog ff uitvogelen wat ie gaat starten. In ieder geval L1 reining senior en western riding en APHA open reining en de trophy reining open Misschien nog de hmship L1 maar omdat je daar maar 1 paard kan starten nog ff kijken of dit Crow wordt of een ander paard.
Jan_Trel schreef:Er wordt een "all show" fee geintroduceerd. Voor € 95,- kan je per show voor zoveel onderdelen (waar je startgerechtigd in bent) inschrijven als je maar wilt.
Dit geld dus per show, dus € voor de AQHA, € 95,- voor de WRAN etc. Dit geld per combinatie. Dus start je met 2 of meer paarden dan geld dit per paard.
Jan_Trel schreef:Er zijn vragen bij ons binnen gekomen over het losrijden voor de on hand onderdelen.
Dagelijk zal gelegenheid worden gegeven om voor de betreffende onderdelen te longeren in de inrijbak.
We zullen daar een deel van de inrijarena voor vrijmaken zodat je ongestort je paard los kan werken aan de longeerlijn.
De deelnemers aan de halterklassen en showmanship at halter krijgen net als andere jaren de gelegenheid om de avond voor de show nog even te oefenen in de showarena.
We houden de showarena daarvoor enige tijd vrij van paarden "onder de man".
Vanaf morgen kan je inschrijven voor de show. In de loop van de dag komt alle informatie over deelname op http://www.swrn.info
Er wordt een "all show" fee geintroduceerd. Voor € 95,- kan je per show voor zoveel onderdelen (waar je startgerechtigd in bent) inschrijven als je maar wilt.
Dit geld dus per show, dus € voor de AQHA, € 95,- voor de WRAN etc. Dit geld per combinatie. Dus start je met 2 of meer paarden dan geld dit per paard.
sliding schreef:@shellybelly, Kan ik door middel van de inschrijfcode eventueel nog een onderdeel veranderen (erbij of eraf), als ik mij heb ingeschreven?