[WN] SWRN 12 t/m 18 September 2011 Dutch Westernriding Festival

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

hputs

Re: SWRN 12 t/m 18 September 2011 Dutch Westernriding Festival

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 19:07

naar aanleiding van de opmerkingen over de prijzen van hotels zijn wij meteen op zoek gegaan naar een alternatief. Dit hebben wij gevonden bij http://www.stayokay.com/ tegen de volgende condities: Logies ontbijt : € 27.50 p.p. o.b.v. 4,6 of 8 persoonskamers. Een dezer dagen zullen wij onze website weer aanpassen en een link plaatsen.

U vraagt en wij draaien!!!!!!!!!

EllyStel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 19:10

hputs schreef:
naar aanleiding van de opmerkingen over de prijzen van hotels zijn wij meteen op zoek gegaan naar een alternatief. Dit hebben wij gevonden bij http://www.stayokay.com/ tegen de volgende condities: Logies ontbijt : € 27.50 p.p. o.b.v. 4,6 of 8 persoonskamers. Een dezer dagen zullen wij onze website weer aanpassen en een link plaatsen.

U vraagt en wij draaien!!!!!!!!!

nou dit is echt SERVICE, dankjewel

hputs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 19:16

Graag gedaan,

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 18:35

Nog een kleine week te gaan en alles staat online. Zodra alle reglementen goed gekeurd zijn zetten we deze vast online net zoals met de informatie bijlage.
Dus straks staat alles op www.swrn.info.

Jan_Trel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-11 09:39

Er zijn vragen bij ons binnen gekomen over het losrijden voor de on hand onderdelen.
Dagelijk zal gelegenheid worden gegeven om voor de betreffende onderdelen te longeren in de inrijbak.
We zullen daar een deel van de inrijarena voor vrijmaken zodat je ongestort je paard los kan werken aan de longeerlijn.
De deelnemers aan de halterklassen en showmanship at halter krijgen net als andere jaren de gelegenheid om de avond voor de show nog even te oefenen in de showarena.
We houden de showarena daarvoor enige tijd vrij van paarden "onder de man".

Vanaf morgen kan je inschrijven voor de show. In de loop van de dag komt alle informatie over deelname op http://www.swrn.info

Er wordt een "all show" fee geintroduceerd. Voor € 95,- kan je per show voor zoveel onderdelen (waar je startgerechtigd in bent) inschrijven als je maar wilt.
Dit geld dus per show, dus € voor de AQHA, € 95,- voor de WRAN etc. Dit geld per combinatie. Dus start je met 2 of meer paarden dan geld dit per paard.

hputs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 09:44

De Uithof heeft vandaag toegezegd dat deelnemers aan de wedstrijden in hun "vrije tijd" tijdens het NK kunnen profiteren van hele speciale prijzen voor de nevenactiviteiten, zoals karten, skiën, klimmuur etc etc. Geen echte reden om wel/niet te komen, paardensport blijft het belangrijkste, maar wel leuk!

Funnygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 09:58

Jan, geldt dit bij de AQHA op niveau of totaal. Dus als je Novice en Amateur wilt starten is dat dan 1 show of 2 ?

Jan_Trel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-11 11:31

Funnygirl schreef:
Jan, geldt dit bij de AQHA op niveau of totaal. Dus als je Novice en Amateur wilt starten is dat dan 1 show of 2 ?

In totaal, dus als je novice en amateur wilt starten dan is dat één show!

Lesley_Faial

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 11:59

zo dat klinkt wel erg aantrekkelijk! Moet me eens even gaan verdiepen in wat ik allemaal wil starten met mijn quarter. Met Faial sowieso L2!

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 14:37

Kan je alleen online inschrijven voor de show, of komt er ook een formulier wat je kan downloaden?
En hoe kom je aan een inschrijfcode?

izarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 15:26

zo dat is zeker aantrekkelijk zo'n all day fee!! *\o/*
want ik wil graag deelnemen aan de hunter onderdelen met mijn reus! Dan kan ik meerdere keren dit starten zonder extra te hoeven betalen!

ik ben nog op zoek naar een caravan, zodra ik die heb schrijf ik me in!

veel succes met de organisatie!

Jan_Trel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-11 16:15

raven schreef:
Kan je alleen online inschrijven voor de show, of komt er ook een formulier wat je kan downloaden?
En hoe kom je aan een inschrijfcode?

Je kan alleen online inschrijven, je krijgt dan automatisch een inschrijfcode.
Als online inschrijven echt een probleem is kan je een mailtje naar Sheila sturen, zij helpt je dan verder.

petrasmedes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 16:57

Wat zijn de voorwaarden om mee te mogen doen bij de wran en-of apha?
Krijg je de proeven van tevoren of pas op show?
Wanneer mag je wran Rookie riden??
(zoals je miss begrijpt ik wil ook NK gaan starten )

Jan_Trel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-11 22:22

De meeste antwoorden vind je bij de informatie op de site www.swrn.info
Heb je daarna nog vragen, dan kan je een mailtje sturen naar de betreffende vereniging, zij kunnen je daar antwoord op geven. Mocht je daar onverhoopt geen antwoord van krijgen dan kun je je wenden tot het wedstrijdsecretariaat.

crow

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 07:34

Hoi Petra, Je kan sowieso bij paintshow starten met je amateurkaart, amateur en open.
Volgens mij mag je wran L2 rookie starten met 25 punten in level 3.

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 18:42

We hebben de eerste inschrijving binnen!

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 18:43

De meeste informatie over deze show kun je vinden onder het menu "downloads" :)

crow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 18:02

En mijn inschrijving ook verstuurd. Die van JP met Crow komt er nog aan. Nog ff uitvogelen wat ie gaat starten. In ieder geval L1 reining senior en western riding en APHA open reining en de trophy reining open Misschien nog de hmship L1 maar omdat je daar maar 1 paard kan starten nog ff kijken of dit Crow wordt of een ander paard.

johnpppp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 21:37

leuk gerda dat beloofd weer spanning en sensatie als jullie er weer bij zijn met crow....................

EllyStel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 22:43

crow schreef:
En mijn inschrijving ook verstuurd. Die van JP met Crow komt er nog aan. Nog ff uitvogelen wat ie gaat starten. In ieder geval L1 reining senior en western riding en APHA open reining en de trophy reining open Misschien nog de hmship L1 maar omdat je daar maar 1 paard kan starten nog ff kijken of dit Crow wordt of een ander paard.

nou als jij start dan blijf ik maar thuis (haha grappie) SHOW ME HOW IT'S DONE GIRL _O-

crow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 01:02

Nee, allemaal lekker meedoen met de paintshow, is bij de amateurs toch gewoon vaak ons eigen cluppie, en zijn we gewoon concullega's hoor!!

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 14:43

Jan_Trel schreef:
Er wordt een "all show" fee geintroduceerd. Voor € 95,- kan je per show voor zoveel onderdelen (waar je startgerechtigd in bent) inschrijven als je maar wilt.
Dit geld dus per show, dus € voor de AQHA, € 95,- voor de WRAN etc. Dit geld per combinatie. Dus start je met 2 of meer paarden dan geld dit per paard.

super!
als echte NL hbe ik hier natuurlijk gebruik van gemaakt alleen uhm kreeg ik nu wel een factuur van 405 euro :=
zal sheila wel even mailen ;)

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 17:44

Jan_Trel schreef:
Er zijn vragen bij ons binnen gekomen over het losrijden voor de on hand onderdelen.
Dagelijk zal gelegenheid worden gegeven om voor de betreffende onderdelen te longeren in de inrijbak.
We zullen daar een deel van de inrijarena voor vrijmaken zodat je ongestort je paard los kan werken aan de longeerlijn.
De deelnemers aan de halterklassen en showmanship at halter krijgen net als andere jaren de gelegenheid om de avond voor de show nog even te oefenen in de showarena.
We houden de showarena daarvoor enige tijd vrij van paarden "onder de man".

Vanaf morgen kan je inschrijven voor de show. In de loop van de dag komt alle informatie over deelname op http://www.swrn.info

Voorwaarde is wel: meer dan 3 onderdelen per show, inschrijven voor 1 augustus en betalen voor 1 augustus, anders wordt het weer terug gedraaid. In eerste instantie valt de factuur hoger uit. De korting wordt na de inschrijving door het secretariaat verrekend op je factuur. Je ontvangt dus, als je hiervoor in aanmerking komt, zsm een nieuwe factuur met het juiste bedrag. Dit bedrag dien je dus voor 1 augustus te betalen. Houd hier dus wel rekening mee als je pas achterin juli inschrijft en hiervoor in aanmerking wilt komen :o

sliding

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 22:27

@shellybelly, Kan ik door middel van de inschrijfcode eventueel nog een onderdeel veranderen (erbij of eraf), als ik mij heb ingeschreven?

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 19:59

sliding schreef:
@shellybelly, Kan ik door middel van de inschrijfcode eventueel nog een onderdeel veranderen (erbij of eraf), als ik mij heb ingeschreven?

Stuur mij even een mailtje met je wijziging dan pas ik dit voor je aan. Ik ben anders het overzicht kwijt als iemand zelf nog wat gaat wijzigen. En ik heb enkele inschrijvingen al verwerkt in ons showsysteem. Een beetje jammer dat op de show dan blijkt dat ik je wijziging niet heb verwerkt...dus om teleurstellingen te voorkomen: sheila@swrn.info