De operatie is goed verlopen, de peesschede is schoon en er zijn verklevingen verwijderd.
Echter is Carry niet heelhuids uit de narcose gekomen. Ze is in de recovery kamer in paniek geraakt tijdens het bijkomen en heeft daarbij een zenuwbeschadiging opgelopen aan haar rechter voorbeen
Hiervoor is ze behandeld, de verwachting is dat het weg zal trekken. Ze kan er niet op staan.
Ze is naar de longeerkraal gebracht en blijft daar. De kraal is overdekt. Mocht ze willen liggen kan dat en als ze moeite heeft met opstaan of valt, kan ze zich niet vast rollen.
Ze blijft de komende week in de kliniek. Er zit een drain in de peesschede en hij wordt dagelijks meerdere malen gespoeld.
Ik kan nog niet naar haar toe, ik moet namelijk over werken (morgen school inspectie) maar ik ga vanuit mijn werk direct naar haar toe!!
Ik hoop zo dat haar rechter voorbeen niet blijvend beschadigd is en dat haar peeschede snel hersteld!!
Laatst bijgewerkt door oh_oh op 03-11-10 19:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Margoooo
Geplaatst: 03-11-10 19:48
Hmm wel goed nieuws dus maar toch ook een minder puntje.
Ik hoop zo dat ze uiteindelijk helemaal beter wordt, het is jullie zo gegund, vooral na al die moeite van jou!
goldy007
Geplaatst: 03-11-10 19:49
Godsamme, kan er bij jullie nou eens niks normaal gaan!!! Ach meisje toch! Komt goed. Blijf erin geloven!! Geef Carry maar een dikke kus van de week! En ook een voor jou natuurlijk!!
tiwi1969
Geplaatst: 03-11-10 19:54
Nou zeg dat valt nog niet mee.
We blijven duimen voor Carry dat ze weer helemaal op de been komt!
franka75
Geplaatst: 03-11-10 19:54
he oliebol heb je er weer een probleem bij, maar gelukkig is de peeschede schoon. t zit jullie niet mee... s hit
Ik houd zelf ook steeds in gedachten dat we al zo ver zijn.
aisie
Geplaatst: 03-11-10 23:12
Ach jee, nu dit weer. Is de operatie goed gegaan komt dit er weer bij. Maar als ze zeggen dat het wel goed komt moet je je daar maar aan vast houden. Jullie zijn idd al zover gekomen, dit gaat ook lukken! Veel sterkte en moed toegewenst!
Jeetje wat een verhaal weer....ik kan me de 100 kusjes en het verhaal aan Carry zo goed voorstellen! Ik ga nog even duimen voor jullie, dat alles weer helemaal okee zal zijn. Hebben ze aangegeven hoe snel die zenuwbeschadiging over zou moeten gaan? Ze kan natuurlijk niet te lang blijven liggen....nu ja, zij weten natuurlijk goed wat ze doen, dus daar zorgen ze allemaal wel voor....heel veel sterkte!