Paardenvierdaagse Epe! Ik ben al aan het aftellen!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 19:12

Suzan_bobar schreef:
Jahoe Joyciej!! Leuk leuk!!!!!

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

echt ik krijg zó erg de kriebels he nu ik deze foto's weer zie......!
kan niet wachten!
maar psssttt ik laat het ponylief nog even niet merken; dan krijg ik haar niet meer rustig en zal ook zij weer aangestoken worden met de 4daagse koorts!

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 19:13

Heey dat is gaaf, mijn betaling is verwerkt en nu rijdt er iemand met dezelfde achternaam mee :D hahaha ook een menner!

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 19:13

JoyCiej007 schreef:
Suzan_bobar schreef:
Jahoe Joyciej!! Leuk leuk!!!!!

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

echt ik krijg zó erg de kriebels he nu ik deze foto's weer zie......!
kan niet wachten!
maar psssttt ik laat het ponylief nog even niet merken; dan krijg ik haar niet meer rustig en zal ook zij weer aangestoken worden met de 4daagse koorts!

IK OOK!!! NU DIE ROTSNEEUW NOG VERJAGEN!!!

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 19:16

Suzan_bobar schreef:
Heey dat is gaaf, mijn betaling is verwerkt en nu rijdt er iemand met dezelfde achternaam mee :D hahaha ook een menner!

Hahaha, dat is apart! geen familie toevallig?
Zal bij mij niet snel gebeuren, of sterker nog, helemaal niet. Mijn achternaam is nl. uniek :o en dus ben ik daar erg voorzichtig mee, zorg dat ik niet overal met m'n achternaam ga rondstrooien op inet....

maar volgens mij is de startlijst nog niet compleet, toch? Pas als iedereen heeft betaald toch?

Suzan_bobar

Re: Paardenvierdaagse Epe! Ik ben al aan het aftellen!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 19:17

BIj mijn weten heb ik geen familie in Rotterdam en ik sta normaal gesproken op nummer 1 van een alfabetische lijst ;) nu dus op twee hahahaha grappig!

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 20:09

Mooi dan weet ik nu hoe jij precies heet! Ik sta achter 3 anderen met dezelfde naam, ik weet wel wie het zijn, ze rijden op hetzelfde ras als ik, ook nog. Heel verre familie van m'n man, geloof ik.

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 20:11

Grappig zeg!! Jah ik kan in dit topic wel zeggen dat ik op nummer 2 sta hahaha dat zegt de rest van internet namelijk nog niets aangezien de startlijst niet openbaar is hahaha
Ik ga eens kijken of ik je kan vinden in die super lange lijst haha

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 11:12

Hahaha ik denk leuk even Joyciej haar topic bekijken en ik zie foto nummer 7 en ik denk Ja die ken ik....

Afbeelding

Ik was namelijk degene die zei joh geef je camera dan neem ik even een foto. Daarna pakte een vriendelijke wandelmeneer onze camera en maakte een gezamelijke foto. Denk dat ie dacht dat we bij elkaar hoorden :+

nobbygaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 13:08

Ik heb er ook weer zin in. Dit jaar huisje op de camping Jagerstee gehuurd, fjord gaat in de wei bij Henk Vosselman.
Alleen het trainen voor mij gaat momenteel niet zo soepel. Ben afgelopen zondag behoorlijk hard van 1 van mijn fjordjes afgevallen en zal voorlopig even niet kunnen rijden. Gelukkig heb ik een meisje die haar op conditie blijft rijden. Dus wij gaan er gewoon voor. Alleen wat zal het heerlijk zijn om weer eens buiten te kunnen rijden inplaatst van in de binnenbak.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 15:14

@ Daffodil; hahaha wat grappig; dus dat was jij met dat krukje :)
@ Nobbygaard: he wat vervelend, kan me voorstellen dat dat niet leuk is. Maar gelukkig dat je nog een bijrijdster hebt zodat je paardje niet helemaal stil hoeft te staan.

Nou, ik heb net eens gebeld met m'n wagendealer, Kraay uit Nijkerk. Werd nu toch wel een béetje ongeduldig; had m'n wagen eigenlijk al in de 3e of 4e week van januari moeten hebben.
Blijkt dat de fabriek (in Duitsland) zo'n 4 weken vertraging heeft opgelopen wegens extreme weersomstandigheden..... en dat is verschrikkelijk balen, want mijn wagen was zo'n beetje de laatste wagen die bij die bestelling is gekomen, dus ook als laatste klaar. Hij zal in week 11 (week van 15 maart) nu pas klaar zijn :( baal als een stekker joh! Want 13 maart is het NK indoor mennen (marathon) voor Shetten in Hellendoorn, en daar wilde ik natuurlijk héel graag met m'n nieuwe wagen gaan rijden....

:( vind 't echt niet leuk, ondanks dat ze er zelf natuurlijk ook niets aan kunnen doen.... Hoop nog op een wonder.....

konijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 16:56

Citaat:
Voor de mensen die op zoek zijn naar een overnachtingsstek:

Gezellige plek voor paard & mens tijdens de 4daagse!

Net als het afgelopen jaar toveren wij ons erf tijdens de 4daagse graag weer om tot "minicamping" voor mens en paard. Wij bevinden ons 3.5 km van het startterrein. Voor de paarden hebben we ruime/veilige paddocks/landjes en voor de ruiters en menners is er voldoende kampeermogelijkheid.
Ook is er de mogelijkheid om gebruik te maken van ontbijt en avondmaaltijd, voor de paarden is er goed ruwvoer en mogelijk krachtvoer.
Sanitaire voorziening en kantine/tent zijn aanwezig!

Kleinschalig & gezellig!

Bedankt voor alle leuke enthousiaste aanmeldingen, mogen dit jaar weer een aantal bekende en nieuwe bokkers ontvangen,
maar voor dit moment zijn we VOL!

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 20:41

daffodil schreef:
Hahaha ik denk leuk even Joyciej haar topic bekijken en ik zie foto nummer 7 en ik denk Ja die ken ik....

Afbeelding

Ik was namelijk degene die zei joh geef je camera dan neem ik even een foto. Daarna pakte een vriendelijke wandelmeneer onze camera en maakte een gezamelijke foto. Denk dat ie dacht dat we bij elkaar hoorden :+

Wat aardig van die man; soms kunnen omstanders zo aardig zijn.

Nobbygaard: hoe gaat het nu met je?

nobbygaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 14:38

Citaat:
Nobbygaard: hoe gaat het nu met je?

Niet echt lekker. Kan van de pijn bijna niet lopen en liggen doet al helemaal verschrikkelijk veel pijn. Vanochtend dus toch maar eens naar de huisarts gegaan. En nu blijken mijn bekken door de klap wat verschoten en geforceerd te zijn. Moet nu naar fyshioterapie en manuele therapie en heb pijnstillers gekregen. Heb voor volgende week maandag pas een afspraak kunnen maken voor therapie. De huisarts verwacht wel dat ik voorlopig nog wel even last blijf houden omdat ze me door de blauwe/beurse plekken niet te fanatiek kunnen behandelingen in het begin.
Nog even afwachten dus hoe snel ik hier vanaf ben en weer zou kunnen gaan rijden.

Ice_baby

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 18:28

heee jeetje nobbygaard!!
pecht vogel..

dan ook nog met zo`n kleine meid waar je voor moet zorgen!! sterkte.. hopelijk herstelt het snel..

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 20:51

Jee Nathalie, wat een pech. Ben je van Chrystal afgevallen?
Sterkte met herstellen.

nobbygaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 10:57

Sandrina schreef:
Jee Nathalie, wat een pech. Ben je van Chrystal afgevallen?
Sterkte met herstellen.

Ja, ben van Crystal afgevallen. Het was helaas domme pech. Ze schrok, galoppeerde naar de andere kant van de bak maar daarbij verschoof het zadel. Zo kwam ik aan de zijkant te hangen waardoor zij een bok gaf en ik helaas daarbij tegen de bakrand afviel.
Vanochtend toch nog eens met de fysio gebeld of ik echt niet eerder kon komen. Kan dus nu echt niet meer lopen van de pijn. Pijnstillers werken niet echt. En nu kan ik gelukkig vanochtend om half 11 terecht. Hopelijk gaat het dan wat beter als ze het al los hebben kunnen maken. Dan maar iets meer pijn omdat ze stevig op mijn blauwe plekken hebben moeten drukken.
Ik heb mezelf ook voorgenomen om voorlopig zelf maar even niet op Crystal te gaan rijden, maar een ander het laten doen. Want ik weet nu wat voor ellende het geeft om niet makkelijk voor me kleine meid te kunnen verzorgen. Gelukkig is ze vrij makkelijk en doet mijn vriend veel als hij thuis is. Maar het is wel flink behelpen.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 12:47

Gatsiedarrie zeg wat vervelend, en idd helemaal met zo'n kleine er nog bij. Veel succes en sterkte gewenst met het herstel.

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 18:18

Nou dames, succes allemaal met trainen en uiteindelijk de 4 dagen, ik doe niet meer mee.
Vond de nadelen teveel opwegen tegen de leuke dingen, voor zover al aanwezig bij mij..zag er vooral tegenop.
En bovendien heb ik al een drukke (paarden)zomer!

Have fun!

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 09:16

BarbaLala schreef:
Nou dames, succes allemaal met trainen en uiteindelijk de 4 dagen, ik doe niet meer mee.
Vond de nadelen teveel opwegen tegen de leuke dingen, voor zover al aanwezig bij mij..zag er vooral tegenop.
En bovendien heb ik al een drukke (paarden)zomer!

Have fun!
l

Ik respecteer jouw beslissing om niet mee te doen, maar zie niet over welke nadelen je praat. In een tocht zo intensief als 4-daagses zijn er gewoon dingen om goed rekening mee te houden, ikzelf zie dat niet als nadelen.

Als je er tegen op ziet, moet je het niet doen.Ik vind de eerste dag altijd heel spannend, hoe reageert mijn paard en hoe doe ik het? Pas na een kwartier ga ik genieten.
Maar euh, je weet niet wat je gaat missen.

Ice_baby

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 10:59

sandrina je weet barabalala haar nadelen toch niet.. misschien moet ze wel heel ver reizen of een taxi ofzo inschakelen of andre dingen overhaast beslissen.. dat weet jij toch niet..

barbalala jammer joh.. misschien vind je het leuk om wel even langs te komen en te zien hoe het nu daadwerkeljik gaat.
het blijft altijd spannend.. maar dat is met alles..

Nobbygaard.. sterkte joh.. dit is idd gewoon domme pech en ook omdat je dan net op de rand van de bak valt i.p.v. gewoon op de grond..
heel veel beterschap!!

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 17:27

Ik heb er zoveel zin in :D !

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 17:39

Wat jammer Barbalala; natuurlijk is het je eigen keuze, en zolang jij daar zelf achter staat is dat een juiste beslissing, toch?
Iniedergeval wel heel veel plezier met alle andere leuke dingen die je in de zomer gaat doen.

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 18:53

Tnx voor jullie lieve berichtjes :)
Vooral het feit dat het voor Linda echt teveel stress oplevert 4 dagen lang is voor mij doorslaggevend geweest.
Ik kan zowieso thuis al alleen buitenrijden met 1 ander persoon erbij, en niet in een hele groep, zoals met de meiden van stal, helaas.
Moeilijk te begrijpen voor veel mensen dat het echt niet leuk is, maar Linda is dan echt te heftig en niet rustig te krijgen de hele tocht.
Vind dat gewoon sneu, een paard dat zo over de zeik is (en dampig)
Heb thuis ook regelmatig buiten gereden (en nog) en ook lange tochten van 30 km gemaakt, maar ook dan blijft ze zo gestressed.
En daar heb ik geen zin in, voor haar en mij niet. :(:)

Maar kom zeker wel een dagje langs aanmoedigen!! :))
Ben heel benieuwd!

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 18:57

Ik kan het me dan inderdaad wel goed voorstellen.
Heb de plaatselijke koetsentocht ook vorig jaar afgezegd hoor, omdat die van mij zich inderdaad van stress en vooral looplust helemaal op kan vreten.

Vond de beslissing om wel of niet mee te rijden met de vierdaagse vorig jaar ook heel moeilijk: want ik wéét dat ze heel heftig kan worden als ik met meerdere aanspanningen rijdt, dan wordt ze gewoon heel sterk, met als gevolg dat ik gewoon regelmatig met flink wat leidseldruk aan haar mond hang of zelfs beetje moet 'zagen' om haar terug te krijgen.
En daar voel je je dan ook heel schuldig om..... maar op zich ging het vorig jaar best goed, moest af en toe even wat sterk en hard doorkomen in de mond, maar echt gestresst was ze niet, meer gewoon vrij heet en heel looplustig. En als ik dan keek hoeveel plezier ze wel niet heeft gehad, en echt in haar wei letterlijk stond te trappelen van ongeduld als we met halster aankwamen om weer op pad te gaan, dan denk ik: 'ja ach, goed zij geeft aan dat ze het echt fantastisch vind en er echt veel plezier in heeft, wij ook plezier' dus dat woog voor mij dan zwaarder.

maar dat soort dingen moet je idd ook echt per paard bekijken.

Ice_baby

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 10:39

zo hehe.. hier zijn de sneeuw en bevroren toestanden eindelijk over.. woensdag lekker gereden.. donderdag lesje gehad.. vrijdag weer gereden zaterdag ff rust en gisteren een rit van 6 km gereden... onze training is eindelijk van start gegaan!!! en jullie??
ik hoorde dat er bij alkmaar etc. nog heel veel sneeuw ligt..