Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Niels schreef:L2 mag je ook nog als pro. Ik denk eerlijk gezegd ook dat ze beter bij de L2 kon starten, maar dat moet ze natuurlijk zelf weten.

CounTree schreef:[***] schreef:L2 mag je ook nog als pro. Ik denk eerlijk gezegd ook dat ze beter bij de L2 kon starten, maar dat moet ze natuurlijk zelf weten.
[***], nog even geduld. Na het NK word je wens vast vervuld. Ze heeft immers nog geen punten gehaald in de L1 (of elders|) en kan die ook niet behalen op het NK (Nk staat op nul) en dus zal ze degraderen....als ik de regels van het wranboekje goed in mijn hoofd heb zitten??? Ja toch??![]()
Dus ja....als ze dan nu L2 start....

SusanW schreef:En wat Anky betreft, ik ben niet eens lid van haar fanclub, maar ik vind de reacties hier ver beneden pijl en de negatievelingen laten zich wel enorm kennen zo. In welke klasse ze ook gestart zou zijn, het zou toch nooit deugen![]()
Nee, echt heel welkom voor nieuwelingen, die westernsport! Of je nu een echte beginner bent of meervoudig Olympisch kampioen, afgezeken wordt je toch wel.
Ik hoop van harte dat ze gewoon even wint! Kan iedereen zich weer op zijn eigen prestaties richten
SusanW schreef:Ik was er dus ook vandaag en heb me prima vermaakt! Ik heb reuze zin in donderdag en vind het ook best spannend! Maar ik heb goede hulp en steun aan Jeddah, dus het gaat vast helemaal goedkomen![]()
En wat Anky betreft, ik ben niet eens lid van haar fanclub, maar ik vind de reacties hier ver beneden pijl en de negatievelingen laten zich wel enorm kennen zo. In welke klasse ze ook gestart zou zijn, het zou toch nooit deugen![]()
Nee, echt heel welkom voor nieuwelingen, die westernsport! Of je nu een echte beginner bent of meervoudig Olympisch kampioen, afgezeken wordt je toch wel.
Ik hoop van harte dat ze gewoon even wint! Kan iedereen zich weer op zijn eigen prestaties richten