[WN] NK Westernrijden 2009

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

XoNo

Re: NK Westernrijden 2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 14:58

Of gewoon hier plaatsen :)

Specje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 14:59

Dat mag natuurlijk ook :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 15:07

Van de APHA?

Specje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 15:13

Jep

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 15:17

[***] schreef:
Specje schreef:
Weet iemand hoeveel aanmeldingen er zijn in de halter mares amateur en halter aged mares open?

ja.

8 in de AM halter AA en 8 in de open halter.

Specje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 15:25

Thanks!

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 16:02

Moet je dat nu serieus nemen Anky die mee doet in de L1? ik heb dat mens nog nooit competitie zien rijden! (ja dressuur!) alleen maar op jolige you tube filmpjes heb ik haar wel eens voorbij zien komen. is dat normaal dan dat je met een goed opgeleide geleende knol gelijk L1 mag starten? Ik vind dat zo sneu voor de mensen die wel hun best hebben gedaan hun paard en zich zelf op te leiden tot dat niveau. Neemt niet weg dat ik het wel tof vind dat Anky showt hoor maar is dit nu voor de grap ofzo? :?

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 16:05

het zou ook niet eerlijk zijn haar L3 te laten starten....
ze heeft een toppaard en laten we even niet vergeten dat ze zelf pro is! dan moet je toch ook in de L1 of niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 16:08

L2 mag je ook nog als pro. Ik denk eerlijk gezegd ook dat ze beter bij de L2 kon starten, maar dat moet ze natuurlijk zelf weten.

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 16:27

tuurlijk gaat ze niet L2. ik vind het goed dat ze l1 gaat. mensen ze heeft olympische titels op haar naam staam komop he...

Niels, jij wilt gewoon L2 zodat je kunt opscheppen dat je tegen anky hebt gereden :+

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 16:49

Ja en dat zou nu zo leuk zijn toch?!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 16:51

dat is natuurlijk wel lollig QH :+ Maar ik vind het ook raar dat ze zichzelf gelijk inschat bij de hogere ruiters die er zijn. Ze kan nog zo'n goed paard hebben en nog zoveel ervaring in de dressuur, dat betekent niet dat ze gelijk alles kan. Maar goed, we zullen zien ;)

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 16:58

Ik heb er iig erg veel zin in om te gaan kijken want vond het vorig jaar ook erg leuk en kan er erg van genieten. Zit alleen nog in twijfel welke dag ik zal gaan aangezien het niet naast de deur is!

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 17:12

Zijn er al wat uitslagen ??

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 17:15

Niels schreef:
L2 mag je ook nog als pro. Ik denk eerlijk gezegd ook dat ze beter bij de L2 kon starten, maar dat moet ze natuurlijk zelf weten.

Niels, nog even geduld. Na het NK word je wens vast vervuld. Ze heeft immers nog geen punten gehaald in de L1 (of elders|) en kan die ook niet behalen op het NK (Nk staat op nul) en dus zal ze degraderen....als ik de regels van het wranboekje goed in mijn hoofd heb zitten??? Ja toch?? ;) :Y)

Dus ja....als ze dan nu L2 start....

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 19:49

Ik ben vanmorgen met SusanW wezen kijken, met name naar de showmanship, maar natuurlijk nog wel meer meegekregen.

je kan zeggen wat je wilt van het NK, maar elk jaar weer vind ik het leuk er even binnen te wippen en krijg ik toch altijd de kriebels om er rond te lopen en er een stukje van mee te maken. Een hele week hoef ik er echt niet door te brengen en ook elke dag niet, maar zo weer een vleugje... Jep! Doet een mens toch weer goed! :D

Donderdag weer :wave:

REGINA76

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 20:07

Ik ry zelf op en neer. Vandaag alleen showmanship gestart by burt carse 3e en by simone de geus laatste. Daarna met black getraint. Op na de rest vd dagen.

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 20:11

Je ging netjes Regina! +:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 20:34

CounTree schreef:
[***] schreef:

[***], nog even geduld. Na het NK word je wens vast vervuld. Ze heeft immers nog geen punten gehaald in de L1 (of elders|) en kan die ook niet behalen op het NK (Nk staat op nul) en dus zal ze degraderen....als ik de regels van het wranboekje goed in mijn hoofd heb zitten??? Ja toch?? ;) :Y)

Dus ja....als ze dan nu L2 start....

:D

Regina, gefeliciteerd!

Net even wezen kijken, was al weer gezellig druk :)

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 20:38

Ik was er dus ook vandaag en heb me prima vermaakt! Ik heb reuze zin in donderdag en vind het ook best spannend! Maar ik heb goede hulp en steun aan Jeddah, dus het gaat vast helemaal goedkomen :D

En wat Anky betreft, ik ben niet eens lid van haar fanclub, maar ik vind de reacties hier ver beneden pijl en de negatievelingen laten zich wel enorm kennen zo. In welke klasse ze ook gestart zou zijn, het zou toch nooit deugen :n
Nee, echt heel welkom voor nieuwelingen, die westernsport! Of je nu een echte beginner bent of meervoudig Olympisch kampioen, afgezeken wordt je toch wel.
Ik hoop van harte dat ze gewoon even wint! Kan iedereen zich weer op zijn eigen prestaties richten :roll:

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 20:45

Whahaha _O- ! Super reactie Susan! +:)+ Ik ga 100% met je mee :D

GO GO ANKY!! *\o/*

sliding

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 20:47

SusanW schreef:
En wat Anky betreft, ik ben niet eens lid van haar fanclub, maar ik vind de reacties hier ver beneden pijl en de negatievelingen laten zich wel enorm kennen zo. In welke klasse ze ook gestart zou zijn, het zou toch nooit deugen :n
Nee, echt heel welkom voor nieuwelingen, die westernsport! Of je nu een echte beginner bent of meervoudig Olympisch kampioen, afgezeken wordt je toch wel.
Ik hoop van harte dat ze gewoon even wint! Kan iedereen zich weer op zijn eigen prestaties richten :roll:

_/-\o_ :j

soflo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 20:52

SusanW schreef:
Ik was er dus ook vandaag en heb me prima vermaakt! Ik heb reuze zin in donderdag en vind het ook best spannend! Maar ik heb goede hulp en steun aan Jeddah, dus het gaat vast helemaal goedkomen :D

cool,
ik denk ook maar zo hoeveel heeft ze er zelf voor moeten doen om die olypische titels te behalen ,ik vind het echt top dat ze dit zo doet.

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 21:26

ik hoop stiekum ook op een 1e plek van haar, gewoon om even een mooi statement te maken....

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 21:33

Ik vind het ook super dat ze dit doet! +:)+
Iedereen maar denken: oh, ze start vast AQHA of ze start alleen grote shows in het buitenland ofzo, maar ondertussen komt ze wel "gewoon" naar het Wran NK! Dat is toch super? +:)+ Wellicht dat de pers dan ook eens komt :D
En ja: als ze wint, dan zullen de die-hard reiners zich misschien wel eens achter de oren krabben :=