ik ga toch morgen nog eventjes denk ik , anders maandag

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Pikeur schreef:marit_xx schreef:Wou ook nog de bandages van de Sunshine, maar die waren er niet meer
Weet iemand of ze dat bijvullen?
Ik denk het dan haast wel, want bij mij had ik rond 11 uur de laatste oxblood bandages van een touwtje af laten halen, maar om 12:45 had _Mel zo te zien ook nog oxblood bandages
SuzieQ schreef:DieL_Zor schreef:Beetje jammer dat de ankyhalsters niet weer in de aanbieding zijn (of toch wel?) de vorige keer waren ze bijna allemaal al weg
Lous ik leef met je mee, ik wil ook een geldboom
Ik heb geen Anky-halsters gezien deze keer! Wel 2 dekjes gescoord![]()
Verder was ik een beetje teleurgesteld over de dekens van Global, want die waren niet echt waterdicht, maar alleen waterbestendig
Scapa-dekjes full dressuur waren er alleen nog maar in blauw met andere kleur blauw als rand en oranje (Oranje waren er nog maar 2 van)
Scapa vzh was er nog in roze, lichtblauw en de 2 kleuren van boven geloof ik
Wel superveel ES-dekjes! Binnen zag ik zelfs nog de peacock liggenHelaas niet afgeprijsd
Heb deze wel gevonden!
lizzy2 schreef:SuzieQ schreef:
Ik heb geen Anky-halsters gezien deze keer! Wel 2 dekjes gescoord![]()
Verder was ik een beetje teleurgesteld over de dekens van Global, want die waren niet echt waterdicht, maar alleen waterbestendig
Scapa-dekjes full dressuur waren er alleen nog maar in blauw met andere kleur blauw als rand en oranje (Oranje waren er nog maar 2 van)
Scapa vzh was er nog in roze, lichtblauw en de 2 kleuren van boven geloof ik
Wel superveel ES-dekjes! Binnen zag ik zelfs nog de peacock liggenHelaas niet afgeprijsd
[img]http://img.photobucket.com/albums/v639/BBreedveld/simileathpad_fries.jpg
Heb deze wel gevonden!
Voor hoeveel waren de ES pads in de aanbieding?