Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
EP4D schreef:Deelname reglement regel S: schreef:Het is de deelnemer toegestaan om dan de volgende dag wederom deel te nemen, eventueel, in het uiterste geval, met een ander paard. Hiervan dient wel voor de start aan de organisatie melding te worden gemaakt.
Dat stukje "in het uiterste geval" zal ik eruit halen. Paardenwelzijn staat voorop.
Sandrina heeft het hierboven goed verwoord. Ze kan wel paardenvierdaagse-ambasadrice worden
Roadracer schreef:Ik heb me afgelopen vrijdag helaas moeten afmelden voor de 4daagse van dit jaarIk krijg mijn pony niet op tijd in goede conditie - ze is afgelopen half jaar praktisch niet getraind en hoewel we al een goede vooruitgang geboekt hebben is o.a. haar hersteltijd nog veel te lang nu. Ik wil niet koste wat het kost rijden - welzijn van de pony gaat voor. Dus toch besloten om een ander mijn startplaats te gunnen.
Hopelijk volgend jaar weer... ik wil iedereen die wel rijdt in elk geval een hele hoop plezier wensen, met goed weer en veilige km's! (twee jaar terug 1 ongeluk van nabij meegemaakt, wil iedereen op het hart drukken om verantwoord te rijden, en rekening te houden met anderen)
Sandrina schreef:Daffodil: dat hoef ik met een haflnger echt niet te flikken: dan kan ze niet meer lopen en is ze moddervet tijdens de 4-daagse.
Brainless schreef:@nobbygaard.
In de hoofdstraat (centrum Epe) zitten diverse eetcafeetjes.
Eet en Drink Café De Slimmerick is een goede en ook op zondag geopend.
Hier staan er meer;
http://www.eet.nu/epe