[HK] Kletstopic over de WEG

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Re: [HK] Kletstopic over de WEG

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 12:40

Of anders, help mij even denken.

Schrijf je 50-plusser
Of 50 plusser....

Ben een spandoek aan het maken...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 12:41

Mara schreef:
Top prestatie van het nederlandse team! Super, natuurlijk wel jammer van Adeline..

Ik vind het trouwens niet kunnen dat we zoveel foto's en tv-beelden van Edward zonder cap/hoedje zien. Heb daarover net ook een mail gestuurd naar de knhs. In nederland stellen ze het verplicht, met clinics rijdt hij wel gewoon met cap of hoedje, waarom dat nu niet op een grote internationaal concours, waar duizenden mensen jou zien rijden? Beetje apart, ben benieuwd of de knhs ook iets doet met mijn email...

Nu op naar de individuele strijd! Op naar het goud! :D

Hij rijdt nu niet onder de KNHS vlag hoor??? Ik denk niet dat je er echt iets mee bereikt, bij de KNHS...

Mara

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 12:42

Janine1990 schreef:
Mara schreef:
Top prestatie van het nederlandse team! Super, natuurlijk wel jammer van Adeline..

Ik vind het trouwens niet kunnen dat we zoveel foto's en tv-beelden van Edward zonder cap/hoedje zien. Heb daarover net ook een mail gestuurd naar de knhs. In nederland stellen ze het verplicht, met clinics rijdt hij wel gewoon met cap of hoedje, waarom dat nu niet op een grote internationaal concours, waar duizenden mensen jou zien rijden? Beetje apart, ben benieuwd of de knhs ook iets doet met mijn email...

Hij rijdt nu niet onder de KNHS vlag hoor??? Ik denk niet dat je er echt iets mee bereikt, bij de KNHS...

Maar er lopen wel zat mensen van de KNHS daar rond, de KNHS bemoeit zich er wel gewoon mee, dus misschien helpt het iets!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 12:42

Denk het ook niet :n

ik denk dat het 50-plusser is. Google misschien verhelderend?
*edit* nee dus :+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 12:43

SAKKIA schreef:
Denk het ook niet :n

ik denk dat het 50-plusser is. Google misschien verhelderend?
*edit* nee dus :+

Ja het gaat er meer om wat mooi staat op een spandoek... :P

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 12:44

Dan zou ik gaan voor 50-plusser denk ik :j

*edit* maar kun je niet een verkeersbord om die 50 maken (met zo'n rode rand) dan ben je direct van je dilemma af :D

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 12:51

Janine, het is inderdaad 50-plusser :)

Vera1908

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 12:55

Voor de fans van Hiroshi HOKETSU.
Hij mag vanavond weer.
Laatst bijgewerkt door Vera1908 op 29-09-10 13:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 12:56

Die meneer heeft ook een gewone naam :j

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 12:57

SAKKIA schreef:
Dan zou ik gaan voor 50-plusser denk ik :j

*edit* maar kun je niet een verkeersbord om die 50 maken (met zo'n rode rand) dan ben je direct van je dilemma af :D

Puchje schreef:
Janine, het is inderdaad 50-plusser :)

Heb ik er van gemaakt! :D

Verkeersbord wordt 'm niet, maar kan natuurlijk wel kijken of er nog rode verf is (vast wel, van me zusjes scooter) en een rode rand om de 50 moet ook wel lukken!

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 12:58

Citaat:
Het Duitse Dressuur-team heeft bij de WereldRuiterSpelen een historische klap moeten incasseren. De enige seriemeester moest de zegen aan Nederland overlaten en blijft voor het eerst sinds 1970 bij de WereldRuiterSpelen zonder gouden medaille.

Matthias Alexander Rath debuteerde bij het Duitse Team.
Aangevoerd door de voormalige Olympische kampioene Isabell Werth kwam het Duitse team op 220,595 punten, waar het Nederlandse team met 229,745 punten de zegen al vroegtijdig niet meer kan verliezen. Ook Engeland, met 224,67 punten, blijft voor het Duitse team. In het Duitse kamp heerst al voor het einde frustratie en teleurstelling, ze hadden al zilver al doelwit gezien.

Werth zette maar haar “Warum Nicht” een sterke proef neer, maar kreeg van de jury slecht 75,4 punten. “Daar was zeker iets meer mogelijk geweest”, zegt de Duitse Chef d’Equipe Klaus Röser. Werth was tevreden met haar optreden in Kentucky. “Op een paar kleinigheidjes na was alles goed”, zegt de 41- jarige en probeert de frustratie te verjagen. “Ik denk dat ons team trots kan zijn op de resultaten”. De WEG-debutant Matthias Alexander Rath met Sterntaler en Christoph Koschel met DonnPerignon reden mooie proeven. Alleen Anabel Balkenhof was teleurgesteld en dat zorgde voor de resultaten.

Nederland oppermachtig aan de titel!

“Aangevoerd door Europees kampioen Edward Gal reden de Nederlanders naar een oppermachtige WK-titel. Gal en zijn wonderpaard Totilas zorgen voor een wonderbaarlijke voorstelling met 84,00 punten en met gemak het beste individuele resultaat. De blonde geldt voor beide individuele resultaten in de Special op woensdag en voor de Kür van vrijdag als topfavoriet voor de titel. In het uur van de overwinning kon ook de Nederlandse Adeline Cornelissen weer lachen. De 31-jarige Engelse lerares heeft een nachtmerrie meegemaakt. De juryvoorzitter zag tijdens de proef bij het paard Parzival bloed in de mond en belde het paar uit. Daarmee was voor de Europese Kampioene het WK afgelopen. De Grand-Prix geldt ook als kwalificatie voor de individuele evenementen.

Kijk eens jongens :+ Wel vrij vertaald!

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 13:02

:)) +:)+

marisje18

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 13:06

Mara schreef:

Altijd maar dat gezeur over een cap/ hoedje...
Geniet van de sport.. wees blij dat er zoveel foto's gemaakt worden..
De cap is een eigen keus van deze ruiters.. en als de organisatoren van de WEG er niets over zeggen laat ze toch lekker..

Deze ruiters/ amazones rijden op het moment niet onder het KNHS, dus denk dat je er weinig mee bereikt..

Edit: typefout...
Laatst bijgewerkt door marisje18 op 29-09-10 13:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 13:07

mara: knhs heeft helemaal niks in te brengen op zulke concoursen!! het zijn allemaal FEI regeltjes...

Jethafa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 13:10

En ieder z'n eigen keuzes! Alhoewel ik het toch van het FEI ook wel had verwacht... Maar goed, idd, het zijn volwassen mensen..

Wel balen dat het niet bij ZDF te zien is. Maarrrr, je kunt het "volgen" via de site van FEI door die startlijsten denk ik, waar de scores worden ingevuld. Dan kun je iig af en toe zien hoe het gaat!

Shoran123

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 13:19

india

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 13:22

weet iemand hoe je op fei tv iets kan terugzien van de prijsuitreiking en de persconferentie met adelinde?
zoek me suf (heb wel abbo genomen)
maar vind het geen duidelijke site!

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 13:23

X__Trees

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 13:29

Nextdomino schreef:
GewoonNoor schreef:
http://www.alltechfeigames.com/news/detail.aspx?id=5502

Met een foto van parzival van het mini wondje van 2 mm.....

Idd een erg klein wondje.

Een tong kan erg bloeden helaas.. Super jammer voor Adelinde!
Weet er iemand waar de proef van Laura Bercholsheimer terug te zien is?

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 13:31

Veerle90 schreef:
Citaat:
Het Duitse Dressuur-team heeft bij de WereldRuiterSpelen een historische klap moeten incasseren. De enige seriemeester moest de zegen aan Nederland overlaten en blijft voor het eerst sinds 1970 bij de WereldRuiterSpelen zonder gouden medaille.

Matthias Alexander Rath debuteerde bij het Duitse Team.
Aangevoerd door de voormalige Olympische kampioene Isabell Werth kwam het Duitse team op 220,595 punten, waar het Nederlandse team met 229,745 punten de zegen al vroegtijdig niet meer kan verliezen. Ook Engeland, met 224,67 punten, blijft voor het Duitse team. In het Duitse kamp heerst al voor het einde frustratie en teleurstelling, ze hadden al zilver al doelwit gezien.

Werth zette maar haar “Warum Nicht” een sterke proef neer, maar kreeg van de jury slecht 75,4 punten. “Daar was zeker iets meer mogelijk geweest”, zegt de Duitse Chef d’Equipe Klaus Röser. Werth was tevreden met haar optreden in Kentucky. “Op een paar kleinigheidjes na was alles goed”, zegt de 41- jarige en probeert de frustratie te verjagen. “Ik denk dat ons team trots kan zijn op de resultaten”. De WEG-debutant Matthias Alexander Rath met Sterntaler en Christoph Koschel met DonnPerignon reden mooie proeven. Alleen Anabel Balkenhof was teleurgesteld en dat zorgde voor de resultaten.

Nederland oppermachtig aan de titel!

“Aangevoerd door Europees kampioen Edward Gal reden de Nederlanders naar een oppermachtige WK-titel. Gal en zijn wonderpaard Totilas zorgen voor een wonderbaarlijke voorstelling met 84,00 punten en met gemak het beste individuele resultaat. De blonde geldt voor beide individuele resultaten in de Special op woensdag en voor de Kür van vrijdag als topfavoriet voor de titel. In het uur van de overwinning kon ook de Nederlandse Adeline Cornelissen weer lachen. De 31-jarige Engelse lerares heeft een nachtmerrie meegemaakt. De juryvoorzitter zag tijdens de proef bij het paard Parzival bloed in de mond en belde het paar uit. Daarmee was voor de Europese Kampioene het WK afgelopen. De Grand-Prix geldt ook als kwalificatie voor de individuele evenementen.

Kijk eens jongens :+ Wel vrij vertaald!

Die dikgedrukte zin onderaan alinea 2 kwma ik niet echt ui, misschien iemand anders wel? :+

bandita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 13:35

Wat vonden jullie trouwens van dat paard van isabell werth? 'Warum Nicht' .. Ik vond er niks aan!

Of hebben jullie het hier al over gehad ;)

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 13:40

Nextdomino schreef:
GewoonNoor schreef:
http://www.alltechfeigames.com/news/detail.aspx?id=5502

Met een foto van parzival van het mini wondje van 2 mm.....

Idd een erg klein wondje.

Een klein wondje kan trouwens wel flink zeer doen. Juist op de tong, omdat er zoveel zenuwen zitten.

Wel ontzettend jammer!!! Zoveel pech voor deze sympathieke amazone.

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 13:40

Hannes (Warum Nicht) is groot, misschien wel té groot.
Maar ik ben zó verliefd op zijn wapperoortjes :D

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 13:43

De oortjes zijn super om naar te kijken, maar hij is wel enorm!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 13:44

De wapperoortjes zijn de aahhhhh :+: momenten van dit WK volgens mij :+

Veerle90 *\o/*

Klein wondje en het blijft jammer maar het zijn nou eenmaal de regels. Maar zo ontzettend zuur op dit moment :n