Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Charles schreef:Lekker toch Aimee, ik moet na jaren met weer zonder doen
En dan word me nog verweten dat ik niet mee doe ook
zonder paard
mjamk schreef:
ARhythmical schreef:De wildcard ronde is inderdaad een KOOP ronde, met genoeg geld blijkt wel weer is dus alles te koop...
Jammer, dit heeft niets met talent te maken.
Leuk bedacht van :stuur zelf 100 SMSjes of ga met een spandoek door Amsterdam. Maar dat is voor nr 19 Mitchell (hij is 14) en zijn zusje Jayeleigh ( INDERDAAD NOG MAAR 8!!!jaar) uit de noorden van het land natuurlijk niet te doen...
Jayeleigh is de enige met een B ponietje van 1.23, ze rijdt nog maar een jaartje met een startkaart , gewoon op rubber laarsjes (maatje 32)
Ze heeft echt haar best wel gedaan om SMSjes te werven, maar helaas in haar klas ( en op de basischool) hebben die kleintjes geen mobieltjes...
Aimee schreef:.Charles schreef:Lekker toch Aimee, ik moet na jaren met weer zonder doen
En dan word me nog verweten dat ik niet mee doe ook
zonder paard
Waarom niet?
Ik zie het al voor me dat Laurens vraagt:
"en wie ben jij?"
"ik ben ruiter te voet"
"oh, en wat kom je doen dan?"
"ik kom laten zien dat ik echt een onontdekt talent ben, aangezien ik niet eens de mogelijkheid heb om hier met paard naartoe te komen"
"hoe wil je je talent laten zien dan?"
"geef me een paard en ik rijd 'm hier voor!"
![]()
ARhythmical schreef:Morgen staan ze hier inderdaad met een stuk en foto in de Stentor, regionale tv zend hier ook het programma van Laurens niet uit, trouwens nergens in de Noordelijke provincies!
Het is ook niet zo dat we er niet mee bezig zijn, maar zo simpel als jullie zeggen -van kopen- is niet voor iedereen weggelegd....
Aimee schreef:Dat dekje is gesponsord, de dvd ook en kost geen hol.
Andersom was het leuk geweest... Maar het is weer typisch Nederlands... Overal een slaatje uit slaan.
germie schreef:Met een fulltimebaan en 1 paard is gewoon in de basis meedraaien mogelijk, maar meer wordt wel heel lastig.