Uitslagdatum niet 25 maart -> 7 april!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Charles

Re: Uitslagdatum niet 25 maart -> 7 april!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 22:29

Dan maak ik een flitsende rentree. Want een entree mag ik het dan niet meer noemen haha.

Anieke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 22:41

hahah zolang je maar zorgt voor fotomateriaal Pling
of op film natuurlijk, dat is nog beter Ja Tong uitsteken

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 22:57

Charles schreef:
Lekker toch Aimee Lachen , ik moet na jaren met weer zonder doen Nagelbijten / Gniffelen En dan word me nog verweten dat ik niet mee doe ook Clown zonder paard Clown

Waarom niet?
Ik zie het al voor me dat Laurens vraagt:
"en wie ben jij?"
"ik ben ruiter te voet"
"oh, en wat kom je doen dan?"
"ik kom laten zien dat ik echt een onontdekt talent ben, aangezien ik niet eens de mogelijkheid heb om hier met paard naartoe te komen"
"hoe wil je je talent laten zien dan?"
"geef me een paard en ik rijd 'm hier voor!"
Cool Afgod

ARhythmical

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 22:58

De wildcard ronde is inderdaad een KOOP ronde, met genoeg geld blijkt wel weer is dus alles te koop...
Jammer, dit heeft niets met talent te maken.
Leuk bedacht van :stuur zelf 100 SMSjes of ga met een spandoek door Amsterdam. Maar dat is voor nr 19 Mitchell (hij is 14) en zijn zusje Jayeleigh ( INDERDAAD NOG MAAR 8!!!jaar) uit de noorden van het land natuurlijk niet te doen...
Jayeleigh is de enige met een B ponietje van 1.23, ze rijdt nog maar een jaartje met een startkaart , gewoon op rubber laarsjes (maatje 32)
Ze heeft echt haar best wel gedaan om SMSjes te werven, maar helaas in haar klas ( en op de basischool) hebben die kleintjes geen mobieltjes...

Liberte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 23:00

mjamk schreef:
Afbeelding
deze vind ik ook zo leuk zo was die de hele tijd
maar hij is nog zo jong dus alles is spannend

Haha, leuke foto!
Zo'n eentje heb ik ook van mijn paardje Tong uitsteken
Je dochter en haar pony zijn een leuke combi!

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 23:02

ARhythmical schreef:
De wildcard ronde is inderdaad een KOOP ronde, met genoeg geld blijkt wel weer is dus alles te koop...
Jammer, dit heeft niets met talent te maken.
Leuk bedacht van :stuur zelf 100 SMSjes of ga met een spandoek door Amsterdam. Maar dat is voor nr 19 Mitchell (hij is 14) en zijn zusje Jayeleigh ( INDERDAAD NOG MAAR 8!!!jaar) uit de noorden van het land natuurlijk niet te doen...
Jayeleigh is de enige met een B ponietje van 1.23, ze rijdt nog maar een jaartje met een startkaart , gewoon op rubber laarsjes (maatje 32)
Ze heeft echt haar best wel gedaan om SMSjes te werven, maar helaas in haar klas ( en op de basischool) hebben die kleintjes geen mobieltjes...

Het is ook een koopronde. Gooi er als ouder 300 smsjes tegenaan.... Ben je 240 euro armer, maar misschien een blij kind rijker Nagelbijten / Gniffelen

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 23:05

Precies, als het met het kind niet lukt zou ik er zelf als ouder zijne flink wat tegenaan gooien Vork

ARhythmical

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 23:14

Deze beide kinderen (nr 19 en 20) komen uit een gezin van 7 kinderen, en helaas niet zo draagkrachtig dat "het er even tegen aan gooien"mogelijk is, ze rijden met eigen aangereden gewone pony's, met gewoon materiaal , met een gewone helm etc etc. Laurens haalde ze er tussen uit op talent!! Niet op pony's met veel knopjes, waar ze maar een beetje opzaten. Er werd toch gezocht naar onontdekt talent...
MAAR ZE HOUDEN ZICH AANBEVOLEN VOOR EEN SPONSOR,
DIE ZE NAAR HARMELEN KOOPT!!!!
SMS LAU 19 en LAU 20 naar 2580 ......

Anieke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 23:14

Aimee schreef:
Charles schreef:
Lekker toch Aimee Lachen , ik moet na jaren met weer zonder doen Nagelbijten / Gniffelen En dan word me nog verweten dat ik niet mee doe ook Clown zonder paard Clown

Waarom niet?
Ik zie het al voor me dat Laurens vraagt:
"en wie ben jij?"
"ik ben ruiter te voet"
"oh, en wat kom je doen dan?"
"ik kom laten zien dat ik echt een onontdekt talent ben, aangezien ik niet eens de mogelijkheid heb om hier met paard naartoe te komen"
"hoe wil je je talent laten zien dan?"
"geef me een paard en ik rijd 'm hier voor!"
Cool Afgod
.

hahahah ROFL

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 23:16

Plaats dat een advertentie op http://www.fok.nl
Kun je zelf je tekst maken, voor 10 euro wordt die 8000 keer gezien! Als de helft smst, nee, als een tiende smst... nee... als een twintigste smst, zijn die kids door Haha!
Doen, doen, doen!!! Bel naar radio 538... Vertel precies bovenstaand verhaal!

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 23:21

Inderdaad, gewoon zelf de media opzoeken, desnoods de kranten/regionale tv Knipoog

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 23:21

Ja precies!

ARhythmical

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 23:27

Morgen staan ze hier inderdaad met een stuk en foto in de Stentor, regionale tv zend hier ook het programma van Laurens niet uit, trouwens nergens in de Noordelijke provincies!
Het is ook niet zo dat we er niet mee bezig zijn, maar zo simpel als jullie zeggen -van kopen- is niet voor iedereen weggelegd....

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 23:27

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 23:31

ARhythmical schreef:
Morgen staan ze hier inderdaad met een stuk en foto in de Stentor, regionale tv zend hier ook het programma van Laurens niet uit, trouwens nergens in de Noordelijke provincies!
Het is ook niet zo dat we er niet mee bezig zijn, maar zo simpel als jullie zeggen -van kopen- is niet voor iedereen weggelegd....

Dat weet ik ook als geen ander hoor! Maar goed, zo zullen heel veel het wel doen Knipoog

Bel Radio 538! 0909 3000 538 (60 cent per gesprek) Die zijn echt wel in voor een goed verhaal!

barry@radio538.nl
dennis@radio538.nl
verheugd@radio538.nl
edwin@radio538.nl
erik@radio538.nl
frank@radio538.nl
froukje@radio538.nl

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 23:45

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 23:57

Als je 538 wilt benaderen, moet je Jens of Niels mailen. Jens zit er morgen van 10-12 dat is een gozer die terug mailt/smst!

Hier wordt het ook niet uitgezonden, dus INkie is hier ook niet op tv, maar als je gewoon de regionale TV inschakeld kunnen hun een stukje over je kids maken en uitzenden!

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 00:02

Thanks voor de tip!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 07:22

Aimee schreef:
Dat dekje is gesponsord, de dvd ook en kost geen hol.

Andersom was het leuk geweest... Maar het is weer typisch Nederlands... Overal een slaatje uit slaan.

Het dekje pluist bij mij na ong. 10 keer gebruikt te zijn. De DVD, tja, ik ben niet verder gekomen als het voorstukje. Boeit totaal niet. Ik heb HS, Roeckl, Rabobank al in beeld zien komen en dat in de eerste minuten. Dan heb ik het al gehad.
Op de dag zelf lol gehad hoor, daar was niet zo veel mis mee. Dat ik niet geselecteerd ben vind ik niet erg, had het ook niet verwacht. Tuurlijk heb ik ambitie, ik probeer ook gewoon verder te komen met de middelen die ik heb. Maar ik ben ook realistisch. Met een fulltimebaan en 1 paard is gewoon in de basis meedraaien mogelijk, maar meer wordt wel heel lastig.

Maar waar je wel gewoon een nare nasmaak aan over houdt is dat ze Harmelen op 5 april als extra selectiedag hebben toegevoegd en die sms/actie met wildcards. Dat is opeens de regels veranderen. Ik stem dus ook niet, want mijn prepaidtegoed kan ik beter voor andere zaken gebruiken.

Daniellev

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 08:02

Ik heb er niet zo'n moeite mee dat Laurens er geld aan wil verdienen. Dat moeten we toch allemaal? Hij verdient het ook niet door in zijn neus te peuteren. En op zich blijft het initiatief natuurlijk hartstikke leuk. Als het volgend jaar weer zou zijn, doen wij weer mee.

De sms actie had voor mij niet zo gehoeven, omdat je er zo weinig aan kunt zien. Bovendien is dit inderdaad een kwestie van wie heeft de meeste klasgenoten met mobiel, want er is natuurlijk niet veel media aandacht voor het gebeuren. Op zich is het idee wel aardig met sms, maar dan had het toch groter moeten zijn (tv aandacht), dan had het ook een soort van eerlijk geweest. Maar goed.

En het is en blijft natuurlijk zo, dat als je aan de top wilt komen je er niet komt zonder geld. Alleen talent is dan niet meer genoeg. Dat is nou eenmaal zo.

Daniellev

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 08:20

I

Daniellev

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 08:21

Sorry, vorige bericht ging verkeerd.

Ik heb Jens van radio 538 je mail doorgestuurd ARhythmical! Je weet het nooit.

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 09:47

germie schreef:
Met een fulltimebaan en 1 paard is gewoon in de basis meedraaien mogelijk, maar meer wordt wel heel lastig.

Heb je dat wel eens tegen Adelinde Cornelissen gezegd? Nagelbijten / Gniffelen Knipoog

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 09:59

Haha Aimee, ja dat zou hilarisch zijn Nagelbijten / Gniffelen

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 10:11

Okee, ik heb Jens en Tim gemaild en 538 gesmst over de mail!