Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dan worden ze met special effects!
Kir_Ples schreef:Is dit trouns het laatste jaar ruiterdagen op deze plek?
c_alsemgeest schreef:Ook op de E-B lijn
CleovG schreef:Kir_Ples schreef:Is dit trouns het laatste jaar ruiterdagen op deze plek?
Hoezo zou dat zijn dan ?
Citaat:Die manege moet daar weg
Simba_ schreef:Citaat:Die manege moet daar weg
Ohh,, maar is dat die manege met die immens kleine boxen waar ik van gehoord heb ?
Of was dat een andere..
Simba_ schreef:Citaat:Die manege moet daar weg
Ohh,, maar is dat die manege met die immens kleine boxen waar ik van gehoord heb ?
Of was dat een andere..
Simba_ schreef:Ohh,, maar is dat die manege met die immens kleine boxen waar ik van gehoord heb ?
Of was dat een andere..
kir_ples schreef:Ja, denk het wel.
Ik vind die boxen daar echt super klein.
CleovG schreef:Op de ruiterdagen staat je paard in de binnenbak in concoursboxen of in een vet grote tent in een concoursbox. Verder zijn er ook nog gewone stallen, en die zijn inderdaad te klein en slecht onderhouden, maar daar wordt je paard tijdens de ruiterdagen zelf niet gestald.De stallen van de ruiterdagen zijn toch niet immens klein? Dat zijn toch gewoon standaard concoursboxen?
Elessar schreef:CleovG schreef:Op de ruiterdagen staat je paard in de binnenbak in concoursboxen of in een vet grote tent in een concoursbox. Verder zijn er ook nog gewone stallen, en die zijn inderdaad te klein en slecht onderhouden, maar daar wordt je paard tijdens de ruiterdagen zelf niet gestald.De stallen van de ruiterdagen zijn toch niet immens klein? Dat zijn toch gewoon standaard concoursboxen?

c_alsemgeest schreef:Valentijn komt er ook in te staan... dat is een buffel-hengst van 178 hoog en minimaal even breed
Hoofd kan er niet uit... kan bijna nooit bij concours boxen
?
Laulau1986 schreef:Nee dat dacht ik al...helaas! Zal even thuis oefenen met het luikje dicht. Hij kijkt graag wat rond en hangt dus ook eigenlijk altijd uit zen luik...
178 x 178 is wel een mega paard
Mams zei dat ze ong. 100 e pp incl ontbijt kwijt was in theater hotel!
Hoop zo dat ik iemand zo gek krijg ! Laulau1986 schreef:hmm...hoop voor je dat je iemand kan overtuigen om mee te gaan!
en anders zijn er ook een hele hoop bokkers daar!

?