Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
stef schreef:Ahum...Taco is ster-prestatie!tja maarja, ik vind ook dat een bij een ras presentatie een stamboek wat van zijn beste paarden moet selecteren.
Bijv Taco is een modelruin (als ik het goed onthouden heb) en heeft zijn strepen binnen het stamboek verdient. Zo;'n paard kan je dan beter voorstellen dan een 3e premie veulen (bijv)
sherwood schreef:bij de appies liep een paard mee met een heel strakke goque of hoe je dat ook schrijft.
izabella schreef:stef schreef:Ahum...Taco is ster-prestatie! euhm... sorrytja maarja, ik vind ook dat een bij een ras presentatie een stamboek wat van zijn beste paarden moet selecteren.
Bijv Taco is een modelruin (als ik het goed onthouden heb) en heeft zijn strepen binnen het stamboek verdient. Zo;'n paard kan je dan beter voorstellen dan een 3e premie veulen (bijv)
En ik heb geen 3e premie veulen zien lopen, eigenlijk helemaal geen veulens.
Renza schreef:Er was wel een hackney veulen.
stef schreef:Wat zeg je dat onaardig...ik kan prima lezen, de afkorting bijv had ik toch ook mee-gequote...?Er staat duidelijk bijv bij.
Beetje beter lezen graag
mildpower schreef:Zo en nu een stukje van mij....
Veel gezien, veel gedaan, weinig geslapen![]()
maar wat een gezellige bende weer dit jaar, volgend jaar ben ik er zekers weer bij....
Ipsilonka schreef:Ik heb ook wel wat slechte shows gezien. Bij de Anda's (of PRE ) Liepen er echt een paar zo ontzettend slecht, snap echt niet wat die daar doen. Qua rassenpromo inderdaad niet echt je van het.
mildpower schreef:Ik zou niet durven.....
akerna schreef:dan wil ik een nieuwe zak haha....
mildpower schreef:Ik zou niet durven.....
obelix schreef:mildpower schreef:Ik zou niet durven.....
Dusss![]()
![]()
O sjon,vertel