Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tyrza schreef:Nee Needje, dit is om ook andere landen een kans te geven om de kur te rijden.
Georgette schreef:Hmz, als het zo is dat er 3 per land door mogen, dan zal Laurens wel niet aan start komen..
JazzOrlando schreef:Georgette schreef:Hmz, als het zo is dat er 3 per land door mogen, dan zal Laurens wel niet aan start komen..
Dat hoop ik toch niet....... Ik hoop nog steeds op "Are you ready, are you ready for this. Are you hanging on the edge of your seat"
Cayenne schreef:Ik hoop voor Laurens echt dat hij morgen mag rijden. Ik gun het ze alle 4 eigenlijk wel, maar als ik de mogelijk had om er 1tje uit te mikken met het oog op de kur morgen, dan werd het Edjesorry
JazzOrlando schreef:Georgette schreef:Hmz, als het zo is dat er 3 per land door mogen, dan zal Laurens wel niet aan start komen..
Dat hoop ik toch niet....... Ik hoop nog steeds op "Are you ready, are you ready for this. Are you hanging on the edge of your seat"
magic_lover schreef:Ja idd, dan moet bij anky wel iets gruwelijk mis gaan, of heel veel fouten bij ed, en imke ook... hmm nouja we zullen het wel zien, ik vrees het ergste
missblue schreef:Het beeld van de livestream is zoveel verslechterd buiten de vorige dagen.
Fitzroy schreef:Cayenne schreef:Ik hoop voor Laurens echt dat hij morgen mag rijden. Ik gun het ze alle 4 eigenlijk wel, maar als ik de mogelijk had om er 1tje uit te mikken met het oog op de kur morgen, dan werd het Edjesorry
Me too