We gingen super het parcour rond, alleen op de laatste hindernis een balk.
Met de vereniging zijn we 3e geworden, net niet naar t NK
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
want ik had de hele tijd mooi hooog tempo, want dat ben ik nodig, maar toen paste dat lijntje van 7 naar 8 niet..dus midden in 8, vertrouwen kwijt, stop op 9 en daarna een balk..
en hij liep zoo lkkr..
maarjah..nu ging meneer er ooknog es lekker met zn kop bij lopen klieren!
doet ienormaal eigenlijk nooit, maar nu steeds er tegen in.. 177 en 162!!!!!!!!!! te erg!!
maarjaah..dat was het dan weer voor dit jaar, niet geplaatst, dus lekker dat weekend naar Gorssel SGW!!
_christel_ schreef:Weet iemand hoe Megin Kuijkhoven heeft gereden in L2 en Z1 paarden?
Kajanus schreef:_christel_ schreef:Weet iemand hoe Megin Kuijkhoven heeft gereden in L2 en Z1 paarden?
Ze mocht met beide paarden over rijden, maar ze wist niet dat je in het Z1 de tweede proef uit je hoofd moest rijden en heeft ze niet kunnen starten, wat wel erg jammer was..![]()
In de L2 had ze niet echt goed gereden zei ze, maar daar weet ik niet de punten of iets van ..
balen was dat, het inrijden ging goed maar in de baan liet hij het een beetje afweten en was hij wat achter het been
jammer maar helaas...
Biertabje schreef:Dennis in het Z met Koala? machtig dier is dat zeg!!
met die Ahorn, super mooi beessie 
. Is de dochter van mn instructrice.