SaskiaKur schreef:Mascha is nu 19 , bijan 20 en stapt in de zomer over naar de Young Riders. Ze rijd nu nog in het Z2!
Gezellig, dan kom ik dr vast nog wel een keer tegen
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
SaskiaKur schreef:Mascha is nu 19 , bijan 20 en stapt in de zomer over naar de Young Riders. Ze rijd nu nog in het Z2!
. nicole0180 schreef:Barbara_m schreef:Ik kom er al vanaf '98 ( '97 Nicole, weet jij het nog?) Kun je nagaan, dat we die reis toch nog ondernemen voor een weekje op westrijd.
volgens mij '98wat een tijd komen we der al he , maar is ook super leuk concours
.
... Barbara_m schreef:Ik kom uit bijna Zeeland...
Als het niet is omdat je iets gewonnen hebt, dan maar gewoon omdat ik er zit
heidehofs schreef:misschien een rare vraag..maar als ik afmeld voor sluitingsdatum,MET DA VERKLARING! krijg ik dan m'n startgeld nog terug?
Ik niet namelijk en ik ben wel benieuwd!
heb er echt zin in, hoop dat het goed weer word dat is elk jaar maar weer afwachten maar aan de bodems kan het iniedergeval niet liggen
...
. Ik heb een apart en swingend thema
. Barbara_m schreef:Mijn kur wordt gemaakt door Oot-Productions echt een aanrader. Ik heb een apart en swingend thema
.
switchx schreef:Inschrijfnieuws
Controleer uw inschrijving (2-5-2006)
Vanaf heden is het mogelijk om uw inschrijving, betreffende de rubrieken waarvoor u heeft ingeschreven, te controleren. Combinaties die niet worden gevonden staan op de wachtlijst. U kunt het programma
hier
vinden.
Kunnen jullie dat openen op de siteIk niet namelijk en ik ben wel benieuwd!

.