N4N4 schreef:Ik snap je heus wel hoor TS, maar vind het zo verdrietig dat Zorro weggaat …
Snap ik, maar kan ook niet alles houden. Ik heb wél hopelijk z'n toekomst zo mooier gemaakt 
Dandelion07 schreef:Miss ook zn verleden er bij vermelden en wat voor soort plekje je zoekt(stalling/weide, kudde)?
Als iemand komt kijken wil ik best alles vertellen waar hij vandaan komt etc. Maar lijkt mij niet relevant om dat er nu helemaal bij te zetten. Ik hou zelf in ieder geval niet van hele levensverhalen als ik op zoek ben naar een paard en ook niet van allerlei wensen van oud-eigenaren 
Beauty26 schreef:Het is en blijft een ontzettend leuk dier! Het is dat ik m'n man nog steeds niet heb kunnen overhalen tot een leuke tinker te kopen en ik nog steeds niet goed genoeg ben om et een paard bij te kunnen hebben anders wist ik t wel.. ik hoop echt dat je een gouden plekje vind voor m!!
Heel jammer inderdaad!
Hij is ook gewoon ontzettend leuk, je kunt er al zoveel mee en eenmaal veel in handen vertrouwt hij je zo en kun je echt een band opbouwen met hem. Hij hangt nu al helemaal aan mij (dat zie je als m'n vriend ermee we loopt, mama help
)
Net zo met 'enge' obstakels, hij kijkt denkt help, laat je hem even kijken en geef je hem vertrouwen zal hij je gewoon volgen en is het de volgende keer niet meer eng (Vorige week nog een vuilniszak op z'n koppie gelegd
Dus hij heeft genoeg basis om een geweldig leuke pony te worden voor iemand