Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Whitepanther schreef:Fantastisch!!! Die piaff na de stap, ongelofelijk zo knap!! Wat een ontzettend verdiende gouden medaille. Bella Rose is qua uiterlijk zo niet mijn paard, maar wat kan die merrie draven Ge-wel-dig.
Ik zou Charlotte trouwens eerder op 2 gehad hebben, maar goed ik ben ook geen jury.
ChristyT schreef:_San87_ schreef:Wat ik vooral zo mooi vind is dat Bella Rose alles met twee hoeven in de neus lijkt te doen. Zo makkelijk, zo ontspannen, rustige staart, constante aanleuning.
Echt wauw.
Helemaal mee eens en dan wetende dat dit paard er voor een hele lange tijd uit is geweest, geweldig!
Janine1990 schreef:Waarom kijk ik toch altijd zo raar tegen Patrik zijn houding aan? Terwijl er eigenlijk gewoon helemaal niets op aan te merken is als je kritisch wilt kijken.
poes schreef:Kittel is trouwens gewoon oprecht zo’n blije man, hier de foto van onze ontmoeting:
[ [url=m/jzzUMU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij was trouwens net zo happy dat iemand hem aansprak als dat ik was om hem zomaar tegen te komen. Zowel hij als zijn vrouw reageerden ook op de foto op insta, echt te lief was dat
Bloodymary schreef:poes schreef:Kittel is trouwens gewoon oprecht zo’n blije man, hier de foto van onze ontmoeting:
[ [url=m/jzzUMU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij was trouwens net zo happy dat iemand hem aansprak als dat ik was om hem zomaar tegen te komen. Zowel hij als zijn vrouw reageerden ook op de foto op insta, echt te lief was dat
Haha, jullie lijken wel een verliefd stelletje!
Kendra schreef:Dus....
Bij de eerste 4 zijn 2 merries en 2 ruinen.
Er zijn 2 kwpn-ers bij, een halve tuiger en een springpaard.
Ergens daaronder rijden 4 NL ruiters op ggk dressuurhengsten.
Is dat nou gewoon toeval?
Lalala12468 schreef:_Snow_White schreef:Mogen er maar 12 door of zijn de resultaten op de website verkeerd geüpdate?
Met placed competitors bedoelen ze dat ze een geldprijs gewonnen hebben. Een beetje onduidelijk verwoord ja.