Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Letsdunit schreef:Deze stond ook nog tussen mijn foto's vond ik ook erg leuk maar erg bang van mensen.
[ [url=m/HSIvro.jpg]Afbeelding[/url] ]
Pandakaas schreef:Ik vind het altijd leuk zo achteraf van iedereen de verhalen te lezen en te weten wie welk paard interessant vondMijn moeder heeft nog een tijd gestaan bij twee bonte 'welsh' veulens, ze wilde er 1 graag hebben maar uiteindelijk kregen we te horen dat ze al verkocht waren. Ook nog getwijfeld bij een welsh merrie veulen met vol papier, wat mager en oogde niet fit, maar vond dat ze er teveel voor vroegen voor wat ik het waard vond.
Volgtopic, ik twijfel of ik er 1 ga maken, ik weet niet of daar interesse voor is. Het is namelijk geen diertje wat ziek is en opgeknapt moet worden, het zou dan gaan over hoe hij 'opgevoed' zal worden tot therapiepony. Dat is wat ik op het moment voornamelijk mee bezig ben met mijn pony's.
Skessa_ schreef:Eilinora schreef:1 na laatste foto van dat jaarling welsh hengstje dat was de pony van een kennis.
1.5 week geleden op de veiling verkocht voor 350 euro en stond nu op de markt voor 800...
Dat noemen ze handelen