Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SaraViavia schreef:XxChelsey1xX schreef:Inderdaad! Was ook 1 handelaar die even hoppa achterstevoren op een jonge tinker ging zitten... beestje wist niet wat hem overkwam!
Met z'n telefoon ofniet? Weet al wie het was denk ik. Stond ook op piepvandaag.nl
Zijn reactie daarop was dat hij het vooral grappig vond dat hij daarmee op piepvandaag was gekomen
Edit: https://www.piepvandaag.nl/paardenmarkt ... erendrama/
Bedoel je deze? (Derde foto)
(Niet te veel aantrekken van de rest van het artikel, piepvandaag piept morgen en piept altijd)

abbycootje schreef:Wij hebben er ook een mee terug genomen! Een enrome lieverd, en o zo geduldig!
Ben niet de eigenaar maar we degene die ermee aan de slag gaat![]()
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=58A140AC

Peelie schreef:Die stonden idd hutjemutje zonder moeder. Er waren maar een paar veulens die nog met merrie stonden.
Zo stond er een schitterend fries veulen met een prachtige merrie. Die werd daar terplekke afgespeend. Maar dat veulen was duidelijk oud genoeg om afgespeend te worden.
Leuk paard Likemaaike. Wat voor eentje is dat?
Bereden zeiden ze maar je weet maar nooit was wel lekker braaf en is heel nuchter.
Dus we zien wel hoe nu verder gaat kusvoorjou schreef:De Fries die lag, heb ik ook gezien. Tijdje bij staan kijken. Leek iets met z'n rechter voorheen te hebben vond ik. Niet veel later kwam de handelaar en prikte dr lichtjes met z'n stok en stond ze snel op.
Iemand ook nog iets gezien/gehoord over een fries die z'n achterbenen heeeel wijd uit elkaar had staan? Politie was er bij..
Likemaaike schreef:Peelie schreef:Die stonden idd hutjemutje zonder moeder. Er waren maar een paar veulens die nog met merrie stonden.
Zo stond er een schitterend fries veulen met een prachtige merrie. Die werd daar terplekke afgespeend. Maar dat veulen was duidelijk oud genoeg om afgespeend te worden.
Leuk paard Likemaaike. Wat voor eentje is dat?
Dankjewel! 5 jarige Arabier ruin met papier, van 1,56.Bereden zeiden ze maar je weet maar nooit was wel lekker braaf en is heel nuchter.
Dus we zien wel hoe nu verder gaat

martijn1998 schreef:windhond schreef:Ik probeer het nog een keer. Iemand enige info van het bruine trekpaard met enorm behang? Stond ongeveer in midden.
het bruine trekpaard is verkocht naar het buitenland. dat paard heeft ook een hele tijd op marktplaats gestaan.
Likemaaike schreef:Heeft iedereen zijn aanwinst gelijk al bij zijn andere paarden ingezet? Hij staat hier nog apart ivm mogelijk overdragen van droes of is dat niet nodig?