Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Super tevreden. Nu woensdag weer.
ralphtdw schreef:Ben benieuwd lees dat er veel bokkers zijn.
maar herken niemand haha.maar ga deze week even beter opletten
maar zag ook een mooi zwart paard in het M1 lopen.
Waar ik mee was was in het b met een jong paard 2 keer 1ste geworden met 208 en 197.
en de ander 2de in de l1 met 204.
Vond het wel erg rustig vandaar.

!!
toch 227 en tweede en 205 en vierde! Vond vooral de 227 behoorlijk aan de hoge kant, maar wel erg blij mee natuurlijk
mijn punten voor het ZZ-licht zijn in ieder geval binnen, heel blij mee!

klumpertje schreef:Nog nooit zoveel bokkers op een dag gezien geloof ik. Stond even met Jolien langs de kant te praten vanavond. Paardenmiep was aan het rijden, leuk paard!
heb je niet gezien/herkend, sorry! Anders had ik nog wel even hoi gezegd :p paardenmiep schreef:Zo, ik ben ook weer thuis! Paard was behoorlijk ontdeugend, vooral in de tweede proef kon ik het niet meer helemaal verbloementoch 227 en tweede en 205 en vierde! Vond vooral de 227 behoorlijk aan de hoge kant, maar wel erg blij mee natuurlijk
mijn punten voor het ZZ-licht zijn in ieder geval binnen, heel blij mee!
![]()
Ook nog gezellig met Jolien zitten praten, ook erg gezellig!klumpertje schreef:Nog nooit zoveel bokkers op een dag gezien geloof ik. Stond even met Jolien langs de kant te praten vanavond. Paardenmiep was aan het rijden, leuk paard!
Thanks!heb je niet gezien/herkend, sorry! Anders had ik nog wel even hoi gezegd :p
paardenmiep schreef:Thanks!heb je niet gezien/herkend, sorry! Anders had ik nog wel even hoi gezegd :p
als ze niet verteld had dat jij het was had ik je ook niet gezien 

En niemand die met me mee wilt...