Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jaaaaaa!!!! Luckje!! Joepie, meer foto's, feest, hoera!!!!
en ohhh, hij ziet er al weer zo veel beter uit dan eergisteren. 
. Kom ik vanochtend aan zit er bloed aan zijn voorbeen en heeft meneer zich open gehaald. Gelukkig zag het er erger uit als dat het is dus heb het goed schoongemaakt en er groene leem op gesmeerd. Een uurtje later was de groene leem netjes ingedroogd en zag het plekje er ook goed uit.
, ik heb ze dan ook beiden liggen. De ongevoerde is ideaal als het eigenlijk net te warm is voor een gevoerde regendeken maar er bijv. veel regen valt met een frisse wind er bij.
.

Maar gelukkig lijkt het oppervlakkig en heeft hij er geen last (meer) van.
Echt een verschil.
. meneer is niet zo voorzichtig met zichzelf.
. Hij is verder niet meer benauwd geweest dus het is een wereld van verschil met een week geleden.
, normaal doe ik natuurlijk ook alles zelf maar nu komt er toch extra zorg bij kijken en ik wil de normale aandacht ook gewoon houden zoals het is. Misschien ben ik ook gewoon nog wel moe van de afgelopen week (en natuurlijk ook wel van de dingen die ik zelf nog met mijn gezondheid heb, en Jesse die nog niet echt doorslaapt+ vrij pittig is) en zal het vanzelf weer meer wennen
.