zijn jullie al eerder geweest dit word mijn eerste jaar! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zijn jullie al eerder geweest dit word mijn eerste jaar!
bente_ schreef:bente12 schreef:haha wat grappig! Sally heet officieel Salvation maar we noemen haar altijd Sally!
leuk! ook 2 jaar allround week geweest?
Ja, twee keer allround pony's.
Maar geef dit jaar denk ik de paarden allround op, voor de zekerheid.
Omdat ik niet zeker weet of ik Silly dan nog heb.
bente12 schreef:Ayleen_R schreef:Ik wil ook week 8!!
Word nu de 3de keer
Leuk! Gaaf filmpje in je forum! Krijg er al helemaal zin in!
aan het eind spring je een bak in is dag niey dood eng?

welshfan97 schreef:Ayleen reedt ze toen op een C pony rood-schimmeltje? Die is nu verkocht vandaar dat rassie ook meegaat anders ging ze wel op de C, die was zooooo lief!
Welkom bente12, een paar pagina's terug staat een lijst met namen wie naar welke week gaat, kun je zien wie er naar week 8 gaan (zijn er al best een hoop)! Mijn zusje en ik gaan ook naar week 8. Ik ga voor de 3e keer, 2e keer in dezelfde week als ayleen en lovebelly.
Die dressuurbak inspringen vind ik het leukste cross hindernis van wat we hebben gedaan! En dan stukje door bak galloperen en hopla er weer uit springen! (ben helemaal niet zo een springfan maar das echt leuk om te doen!)

welshfan97 schreef:Heg is iets hoger ja, maar als hij niet zou springen dan buigt de heg gewoon mee en is niks aan de hand. Je moet erop bedacht zijn dat het omlaag gaat en dan is het echt super leuk! Eerste keer bij mij was ook echt een noodsprong (pony was bang, stopt, ik geef hem een tik en plots uit stilstand vliegt hij er met vier benen tegelijk over :S ), maar als je je erop bedacht hebt dat het omlaag gaat is het leuk!