Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

klumpertje schreef:Kijk alleen daar word ik al blij van, juryleden die geen vooroordeel willen hebben
Als ik tijd heb kom ik zeker langs, kan het niet helemaal beloven. Wel leuk om naderhand te weten wie ik ben lijkt me?
Ik zal nog kijken of ik het kan doorlezen. Al ben ik niet iemand die gaat rijden naar hoe een jury het graag wil zien, vooral niet als het paard er nog niet aan toe is. Het is voor je paard verwarrend als je dat gaat doen en ik geloof niet dat dat veel zin heeft. Je laat dan een kunstje zien en leert er niets van. Ik laat graag zien hoe ik normaal mijn paard rijd en krijg daar commentaar op (positief maar ook graag opbouwend) want daar kan ik iets mee. Wanneer je je in de ring anders voordoet dan wat je thuis oefent kun je volgens mij niets met je punten en commentaar. Vind de jury het niet goed genoeg, mopperen we eventjes en oefenen gewoon weer verder

bertie schreef:Joolien schreef:Bertie als ik niet te brak ben van vrijdag zal ik zaterdagochtend je even opzoeken
Ik begin met jureren om 08:00. Fris en fruitig!![]()
Dan lig jij nog vast ergens brak te wezen.![]()
Maar een paar uur later, nadat de rubriek klaar is ben ik publiekelijk aanspreekbaar, en wie weet jij ook.
bertie schreef:Kunstjes zijn niet aan mij besteed.![]()
Blij rijden des te meer!
Natuurlijk is een blije glimlach alléén niet genoeg om blij DRESSUUR te rijden.

marsmars schreef:@ bertie, dan heb je mij vrijdag in de M2 ook in de ring. *gaat even zoeken in je oude berichten*
Edit: laat ik maar hopen op een goede stressvrije ontspannen dag van mijn paard
Mooi gezegd Lotte!!

. Ik vind dat het wel aan het paard kan liggen, het is alleen wel aan de ruiter hoe die daar op reageert.
ben er extra vroeg voor uit gegaan
.