Wat een heerlijk topic is dit,word er altijd blij van als ik lees hoe Haiko steeds beter vooruit gaat en wat een geluk dat jij hem optijd daar weggehaald hebt,je moet er toch niet aandenken hoe het anders met hem afgelopen zou zijn!
En wat een heerlijk vrolijk dier is het nu weer zeg,er is toch geen betere vriend dan een viervoeter,jammer dat er nog steeds zoveel mensen misbruik van maken en die beste dieren verwaarlozen.
Maar in jouw geval wie goed doet,goed ontmoet en geniet maar lekker van elkaar!
Super dat je nu ook op zijn rug hebt gezeten Jullie zijn een leuke combi, fijn dat je hem zo laat opknappen en in zo'n korte tijd zie je een totaal ander paard!
PrimaDonna_
Geplaatst: 19-02-12 15:43
Jeetje wat gaat hij toch vooruit, met sprongen! Hij wordt gewoon echt weer paard, en een knapperd ook
Wat gaaf dat je weer op hem hebt gezeten! Hoe deed hij het? Was hij braaf
Bedankt weer voor de reacties!! Heb vandaag weer even heel kort gereden maar jeej wat had ie er zin in
Hij vindt het nog wel erg spannend als ik op zijn rug klim maar zo is hij eigenlijk altijd wel geweest. Eerst was hij wat aan het racen en later heerlijk ontspannen en zelfs iets nageeflijk, ik vraag verder nog niks van em maar hij doet het goed! Heel trots!
Mocht iemand nog een X-full neusriem hebben/weten? zwart. Deze is em net wat te klein en vind het fijn als ze juist wat ruim kunnen zitten, deze zit wat te strak. Liefst niet duurder dan €10,-
Heb prachtige foto's dankzij mijn moeder, ben ze aan het uploaden
Mijn moeder (tevens fotografe van vele foto's) aan het poetsen 1. 2.
3. Amber geeft hem een worteltje
4. Hoofdstel in moet andere neusriem halen want deze is net wat te krap, hij moet Xfull
5. Mooie vent
6. Dit was zo lachen toen Amber ervoor zelf op der Fellpony Kitty reed kwam Kitty steeds bij de draad waar ik stond, nu wilde ze dat ook bij Haiko maar die liep der straal voorbij de eerste keer. Zegt ze: "Wacht maar.... " kwam ze terug met een wortel en ja hoor... Haiko bovenop de rem jammer dat dat niet gefilmd is
Wat heb je hem er weer super bij staan!.. Al je energie, al je liefde die je erin gestopt hebt en nog steeds erin stopt zie je dubbel en dwars terug!... Ik ben echt zo trots op jullie als ik dit weer zie!
_R_G_
Geplaatst: 20-02-12 10:50
Oh wat een heerlijke foto's!! Hij ziet er echt al super uit Ik ga om 11 uur naar stal dan ga ik meteen kijken voor het X-full hoofdstel.
Ik ben een beetje een stiller meelezer die af en toe een reactie plaatst. Wat doe jij een top werk. Wat is je paard weer opgeknapt in een paar weken tijd. En wat leuk dat je weer met hem aan het werk kunt. Was zeker wel super toen je weer op hem zat. Succes nog en ga zeker zo door
Wow wat knapt die op, vooral zn vacht ziet dr al heel veel beter uit! Nu nog wat bespiering dr op en man wat een hunk! En aan de fotos te zien gaat die bespiering helemaal goedkomen