vanochtend pleasureclinic van Chris Knol gehad en vanmiddag hms clinic, ook van Chris. 's ochtends was Dainty een beetje in racemodus (spanning), maar 's middags ging het gelukkig best lekker
Nu lekker eten! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
vanochtend pleasureclinic van Chris Knol gehad en vanmiddag hms clinic, ook van Chris. 's ochtends was Dainty een beetje in racemodus (spanning), maar 's middags ging het gelukkig best lekker
Nu lekker eten!
Hoofdpijn is gelukkig nagenoeg weg, alleen nog behoorlijk slapjes in de spieren. Ze mogen morgen dus lekker veel zelf doen
Hebbie goed gepland Dropje!
ipv naar de reiningclinic, zijn we lekker naar het strand geweest - dat was weer geweldig genieten! 
Trail clinic klinkt leuk.
)
.
!
!
.
. Gelukkig merkte Rhea het op tijd op en toen ze stopten kon Storm weer opstaan en begon gelijk alweer aan zijn hooi
. Hummertje weer vast gezet en op stal hadden ze gelukkig niks. Storm had alleen een flinke schaafwond op zijn hoofd, maar dat heb ik gelijk verzorgd en daar komt hij ook wel weer overheen.
en vooral gelachen!!
)
En ja, ik denk dat we met een aantal zeker nog een hoop "Proud to be Penny" momenten gaan hebben!!!
Wij ook nog even een spannend momentje onderweg: op de provinciale weg vloog het trailer deurtje open! Ik met gevaar voor eigen leven de deur weer dicht gedaan op zo'n klein parkeerplaatsje. Poown stond rustig zijn kuil te eten, dus verder geen probleem. Ik hoop dat alles hoed is met Storm, San!
Nu lekker op de bank een filmpie en dan naar bed! Ben gesloopt jongens!!!
Wat is het trouwens stil hier thuis!!!