[WN] [CLINIC] Bootcamp 6-7-8 en 9 april 2012 Manege Noot, C 'oog

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Wranglerbutt

Re: [CLINIC] Bootcamp 6-7-8 en 9 april 2012 Manege Noot, C 'oog

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 17:53

Howdy :wave: vanochtend pleasureclinic van Chris Knol gehad en vanmiddag hms clinic, ook van Chris. 's ochtends was Dainty een beetje in racemodus (spanning), maar 's middags ging het gelukkig best lekker :):) Nu lekker eten!

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-12 10:09

Ben ik ook even :D

Alles goed, ik hoop dat de dames vannacht goed geslapen hebben, Peter had een extra vrachtwagen vol dekbedden besteld, dus ik neem aan dat het goed is gegaan *\o/*
We hebben het heel erg naar ons zin met zn allen, vanavond gezellig BBQen en een gezellige avond, morgen voor veel mensen een mooie strand c.q. duinrit. Gisteren met mn kleine manneke gepleasured bij Chris en smiddags zitles gehad, ik ben nu nog trotser op Viho, wat is hij braaf en rustig tussen al die grote en ervaren paarden <3
Gisteren met de praktijk zitles met de teugels om mn zadelknop, mn benen boven op het zadel braaf rondjes gestapt met zn 7en, doet geen stap verkeerd die kleine kanjer! :+:

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 10:27

Leuk dat iedereen 't naar z'n zin heeft Dropje, daar ging het tenslotte om. Wel jammer dat ik er vanavond niet bij ben maar ben nét wat aan't opknappen dus toch beter van niet als ik morgen nog een paar stiekjes moet zetten enzo ;) Hoofdpijn is gelukkig nagenoeg weg, alleen nog behoorlijk slapjes in de spieren. Ze mogen morgen dus lekker veel zelf doen }>

Gaaf dat Viho zo braaf was.
Ik ga zo even Raya's stal extra goed doen en voor 2 dagen voer klaar zetten en dan m'n eigen auto maar es inpakken. Morgen vertrek ik vroeg dus ik ben er hoop ik al op tijd.
Veel plezier vanavond en tot morgen!

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-12 10:39

Tot zondag Francis! *\o/*

Enne... jij slaapt in de caravan zondagavond, die is niet zo koud hoor ;)

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 13:45

Oh, da's goed om te weten :D Hebbie goed gepland Dropje!
Mads komt mee, uit logeren was toch een beetje lastig en Rick is met Lion ook weg morgen en maandag. Ik neem de bench mee zodat hij niet in de weg loopt als ik bezig ben en als goedkmaker krijgt hij twee strandwandelingen, elke dag een.
Zo even naar 't dorp om nog wat aanvullinkjes voor de poestkoffer te halen, 't meeste heb ik gelukkig nog. Dan vanavond m'n Powerpoint nog even af maken en dan hoop ik dat er via jullie nog een beamer is te versieren, anders gaan we gezellig met z'n allen achter m'n laptop :P

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 16:16

Tot morgen, Francis :wave:
Daint & ik hebben vanochtend gespijbeld... := ipv naar de reiningclinic, zijn we lekker naar het strand geweest - dat was weer geweldig genieten! *\o/*

Vanmiddag wel bij de les gebleven bij de onwijs leerzame trailclinic van Chris Knol, dat ging heel lekker (alles op 1 hand geoefend ivm amateurklasse APHA later deze maand). Ik ben weer ubertrots op mijn poownie! <3

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 17:13

Nou, net gebeld met Peter, d'r is een beamer! DA's cool. Nu dus even rap aan m'n Powerpoint want dan moet'ie ook wel een beetje fatsoenlijk zijn natuurlijk.

Ik las het op FB Corneel. Nah, hartstikke lekker toch, je bent er nu dus als je die strandritten gaaf vind dan nu doen. Clinics kun je overal volgen tenslotte ;) Trail clinic klinkt leuk.

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 17:17

We zijn ook goed aangekomen met Mooni! Ook leuk dat zijn half broertje eris!

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 21:46

En veel succes met de wedstrijd morgen!

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 17:09

ik ben weer terug

bootcamp was echt super geweldig!
heel gezellig, super veel geleerd en bere trots op mijn kanjer <3
hij was braaf op de trailer,ging heerlijk relext over het strand en de zee in, deed zo ontzettend goed zijn best tijdens de clinics en was braaf op stal(als hij genoeg te eten had :o )
er zijn veel foto's gemaakt dus ik ben erg benieuwd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 17:45

Marianne, Peter en alle andere mensen van Manege Noot: Onwijs bedankt voor het geweldige weekend!!! Wat hebben we een lol gehad en wat waren de clinics SUPER!!!

Whis en ik zijn van de 21 combinaties in de L5 Pleasure bij beide judges als 8ste geplaatst. Ik ben zo trots als een pauw op haar!!! We zijn nu net uitgepakt, de paarden staan weer op stal na een super weekend. Nu eerst een warme douche en dan rust :D

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 18:03

We zijn ook weer veilig huis en Mooni staat ook weer lekker op stal! Het was echt super! Ook al waren we er maar een paar dagen we voelden ons al helemaal thuis! Top geregeld allemaal enne een dikke pluim voor de organisatie! Volgend jaar zijn we er graag weer bij!

Ohja en voor de wedstrijdgangers gefeliciteerd met de behaalde prijzen!

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 18:24

Hier ook al weer even thuis. Behoorlijk afgebrand omdat ik nagenoeg niet geslapen heb vannacht, maar wel tevreden. Lekker uitgewaaid en volgens mij een aantal mensen wel met wat tip kunnen helpen en nog wat gestiekt dus weer aardig aan de bak geweest. Inmiddels lekker gedouched op de bank de foto's van Mads op het strand te kijken.
En tussen de hyacinten...
Afbeelding

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 18:37

Hier ook weer thuis op de bank, zo ff onder de warme douche.

Wij hebben ook een super weekend achter de rug, zo onwijs leuk gehad en zo veel geleerd! En heel leuk om de mensen en de paarden achter de boktnamen eens te zien :j .

Voor mij en Fuego helaas geen wedstrijd, L3 reining werd me te laat op de avond, maar supertrots op Fuego en G_S en hun behaalde resultaten *\o/*

Wat mij betreft doen we het zeker nog eens over. Ben nu ook helemaal geïnspireerd om met trail aan de slag te gaan na de leuke clinic van afgelopen weekend.

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 18:58

Lieve allemaal,

Ik zit inmiddels heerlijk warm, gedouchd en met schone kleren aan op de bank en ik heb een enorm voldaan gevoel. Het weekend was echt geweldig, met leuke clinics en enorm enthousiaste medewerkers. Ik heb mij het hele weekend welkom gevoeld en heb veel geleerd van alle clinicgevers. Voor Storm en mij was het de allereerste keer en ik wil absoluut meer van de Pleasure weten en wil ook heel graag nog eens een clinic bij Chris volgen, wat een enthousiasme straalt die man uit :):) !

Ik vond dat we een hele gezellige ploeg hadden en vond het leuk om jullie nu allemaal eens in het echt te ontmoeten. Ik heb zomaar het idee dat er met een aantal mensen nog heel veel leuke momenten gaan komen :j !

Amersfoort, ik vond onze strandrit vanmorgen ook echt heerlijk! Even weg van alle wedstrijdstress ;).

Op de weg terug was het nog even spannend in de trailer want Storm is onderweg gaan zitten en Hummer stond er zonder halster naast :? . Gelukkig merkte Rhea het op tijd op en toen ze stopten kon Storm weer opstaan en begon gelijk alweer aan zijn hooi :D. Hummertje weer vast gezet en op stal hadden ze gelukkig niks. Storm had alleen een flinke schaafwond op zijn hoofd, maar dat heb ik gelijk verzorgd en daar komt hij ook wel weer overheen.

Dropje: ik ben mijn maaltijd van vrijdag vergeten af te rekenen, maar ik maak dat morgen gelijk naar jullie over (naar het rek.nr. waar we ook het voorschot naar hebben betaald), excuus daarvoor!

Ook heb ik Peter geen hand meer kunnen geven, maar zou je hem van mij de groeten willen doen en hem ontzettend willen bedanken? Wat een gastvrije mensen +:)+ !

Maargoed, inmiddels draaf ik weer een beetje door en wordt dit bericht te lang. Slaap lekker allemaal in jullie eigen bedje en ik hoop dat ieders paardje thuis weer veilig in zijn eigen stalletje staat. :evaw:

Binq

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 19:07

Hier ook heerlijk thuis... met mijn mega pak rosé :9
Kon het niet laten om eerst alle foto's te bekijken!
(Wil ze hier wel plaatsen maar ben natuurlijk blond dus help?!)
Anders doe ik het van de week op de FB site, er zitten hele leuke tussen :D

Jullie ook allemaal bedankt, heb ontzettend veel geleerd, heel erg genoten, zeker van de heerlijke en gezellige strandritten van gister en vandaag :j en vooral gelachen!!
Was een beetje inspiratieloos wat betreft mijn boktnaam.. woon geen eens meer in afoort, zal hem veranderen in paraplu en jullie weten waarom :)*

Nu eerst een warme douche!!!
Laatst bijgewerkt door Binq op 09-04-12 19:16, in het totaal 1 keer bewerkt

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 19:12

+ 1 voor de paraplu!

foto's moet je eerst ff uploaden op photobucket ofzo, dan kun je ze daarna hier plaatsen. Ik ben wel heel nieuwsgierig, volgensmij heb jij hele leuke strandfoto's.

Binq

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 19:15

Paraplu was dus al in gebruik :?

Wilde er nog Albert hein eigen merk van maken maar die was te lang := :=

Vanaf nu dus Binq ( + 1.5 )

Duik eerst even onder de douche (zonder Rhea <3 )

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 19:24

Met "Albert Heijn eigen merk" had je zeker kunnen plussen Binq, maar helaas!

Ik heb enorm de behoefte om aan iemand te vertellen wat voor een fantastisch paard ik eigenlijk heb, maar mijn man luistert niet. <zucht> Waren jullie er nog maar.... :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 19:29

Albert Heijn eigen merk zit ook op bokt whuaaat? Gezellig hoor! Inderdaad +1,5 voor de naam Binq maar -0,5 als de naam Euroshopper ook nog vrij is hoor.

Inmiddels heb ik via mijn bed al heeeeerlijk contact met de aarde gemaakt. Die strandbal heb ik in de hoek geplempt, morgen pakken we die maar weer eens op.

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 19:32

Ja hoor Jo! + 1.5! En ook zeker voor de Bootcamp! Wat een super georganiseerd (eigen merk Albert Heijn) weekend was dit! Ondanks de kou (-1.5) heb ik ontzettend veel lol gehad met iedereen. Superveel geleerd en onwijs trots op de Poown die toch maar even als zesde en tweede geplaatst is voor resp. trail en pleasure! *\o/* En ja, ik denk dat we met een aantal zeker nog een hoop "Proud to be Penny" momenten gaan hebben!!! :D Wij ook nog even een spannend momentje onderweg: op de provinciale weg vloog het trailer deurtje open! Ik met gevaar voor eigen leven de deur weer dicht gedaan op zo'n klein parkeerplaatsje. Poown stond rustig zijn kuil te eten, dus verder geen probleem. Ik hoop dat alles hoed is met Storm, San! :(:) Nu lekker op de bank een filmpie en dan naar bed! Ben gesloopt jongens!!! :O Wat is het trouwens stil hier thuis!!!

Zwart gat, here I come! ;(

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 19:34

He San heb jij ook een andere boktnaam?

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 19:39

Oh ja sorry, ik vergat dat te melden (-1), maar deze naam is wel beter toch?

Wat zullen jullie geschrokken zijn met dat deurtje zeg! Provinciale weg is ook zo'n heerlijke weg om je trailer te stoppen, pfffff. Gelukkig ook bij jullie goed afgelopen!

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 19:41

wel + 1 voor je nieuwe naam :j

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 19:54

Ik zou dus komen, maar ik vond het KAKweer, en ik zat zo lekker in de bank, en daarna op stal was het ook veel te gezellig, dus er kwam weer geen klap van terecht! MIsschien kom ik volgend jaar wel gezellig ook het weekend met mijn paard! :D