Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
KirstenChes schreef:annastasia schreef:Valt mij mee. Kon er nog op gereden worden? Als hij nl Z geklasseerd is dan is het misschien ook wel een goed leerpaard.
Ja hoor hij kan gewoon bereden worden maar zo'n lage prijs is er niet voor gevraagd dat weet ik zekerik vraag het morgen na. Hij is goedgekeurd en ik weet dat die mensen er meer voor zouden vragen maar exacte prijs weet ik niet
barrelover schreef:dat vind ik ook kohtje. je zou toch zeggen die heeft zichzelf wel bewezen. laat em lekker genieten van zijn pensioen en rijd er gewoon nog mee zolang dit kan. iemand kan e nog een ontzettend leuk beest aan hebben. Helaas heb ik het geld er niet voor anders had ik hem echt wel ingeladen.
Trennie schreef:annepanne schreef:Die haflingerhengst werd ons ook aangeboden, 18 jaar oud en voor €500 en bij niet verkocht ging die naar de slager (goedkope truc)
Uhm.... Dacht jij van niet dan?
Die gaat niet meer mee terug naar huis hoor!
Ik bedoelde meer dat je met zo'n babbel daar niet aan hoeft te komen. Mij overtuig je er niet mee. Er waren er velen waarvoor de slacht toch wel een fijn plekje zou zijn... Zolang dat maar niet in Italie of ergens anders waar het ver reizen is is. Op zo'n markt weet je wat er gebeurt met de restjes (niet allemaal, heb er verschillende mee naar huis zien gaan met de handelaren (of particulieren))
maessie schreef:@KirstenChess: Wij hebben ook nog staan praten bij Stavros. Toen was hij nog niet verkocht, was rond 11en denk ik. Maar goed is ook een lastige om een pittige hengst te verkopen, en hij is natuurlijk al 18. (en heel eerlijk voor dekhengst niet heel interessant meer)
Was echt zonde van het weer, het viel mij ook heel erg mee hoe de paarden er bij stonden, weinig echt raar zieke enzo. Jammer dat we het minifriesje niet hebben gezien, zoeen hebben wij vroeger ook op stal gehad. Het allerliefste dier van de wereld, als gezelschap voor onze veulentjes. Die is helaas maar zes jaar geworden. Heb me gelukkig in kunnen houden om wat mee te nemen..
Naar de slager? Echt niet
Ik ben trouwens tot half 6 gebleven, toen was hij er niet meer. Ik heb eigenlijk maar 3 mooie paarden gezien: Dat vos welsh hengstje dat hier al stond, een mooie vos shethengst met bles en een grote koffievos met bles en lange manen in dreads. Rond 5 uur was er een Belg los, had geen halster meer om en besloot op het veld te gaan eten. Kwam er een grote vragtwagen langs, paard in paniek, mensen in paniek. Oud mannetje probeerde het paard weg te jagen door naar hem te wapperen met zijn handen
Was ie niet van onder de indruk
Hij was zo weer gevangen en is meteen een trailer opgegaan. maessie schreef:@KirstenChess: Wij hebben ook nog staan praten bij Stavros. Toen was hij nog niet verkocht, was rond 11en denk ik. Maar goed is ook een lastige om een pittige hengst te verkopen, en hij is natuurlijk al 18. (en heel eerlijk voor dekhengst niet heel interessant meer)
Was echt zonde van het weer, het viel mij ook heel erg mee hoe de paarden er bij stonden, weinig echt raar zieke enzo. Jammer dat we het minifriesje niet hebben gezien, zoeen hebben wij vroeger ook op stal gehad. Het allerliefste dier van de wereld, als gezelschap voor onze veulentjes. Die is helaas maar zes jaar geworden. Heb me gelukkig in kunnen houden om wat mee te nemen..
Yttel schreef:Just_Me89 schreef:Weet iemand wat meer over een kraampje met hoofdstellen voor 10 euro? website of telefoonnummer? heb spijt dat ik er niet meer mee heb genomen!!
Dat was Jakobs uit Emmercompascuum. Weet zo niet het telefoonnummer of de website. M'n vriendin heeft wel een kaartje mee genomen. Als er niks op internet te vinden is dan, kan ik haar even voor je vragen.
Dus als je zou willen vragen.. Graag
) Dat hij niet meer vruchtbaar was was er niet bij verteld. (maar goed had ook geen interesse, en heb er niet op doorgevraagd) Wil wel geloven dat hij thuis wel braaf is hoor, maar geen paard voor de recreatie vind ik. (Als vrolijke hengst tussen vreemde merries als je begrijpt wat ik bedoel
) Heeft hij in Nl nog Z gelopen dan?
voor mij is hij niet interessant genoeg
(en wil daarmee absoluut niet zeggen dat zijn afstamming niet goed is, hij is niet voor niks goedgekeurd natuurlijk) 

kohtje schreef:Nu wordt altijd aangeraden om een paard te laten keuren,maar hier koop je toch zo een paard. Zelfs zonder gereden te hebben.
kohtje schreef:Nu wordt altijd aangeraden om een paard te laten keuren,maar hier koop je toch zo een paard. Zelfs zonder gereden te hebben.