haha Mandy..... daarom heette ze geen medicijnvrouw
ze dronk iedere avond behoorlijk en ze zei altijd dat dat haar medicijn was
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ik weet het eigenlijk niet meer haha. Maar ik weet nog een keer bij een ander trainingsweek was er een meisje die had opgeschreven dat ze M1 had gereden en dat ze super kon rijden op elk paard. Toen kreeg ze een paard wat van de eigenaar zelf was (z paard) en ze kon er zelfs met slof niet op rijden haha. Bedoel formulieren zeggen niks

haha tuurlijk komt het allemaal wel goed!! Niks dan lof over Sandra, Maarten en de rest van de medewerkers
Alleen 1 zo een vrouw van het ponykamp vond ik wat minder prettig!! Zij kwam ons vrijdagochtend nogal bruut wakker maken omdat wij moesten opruimen in die kantine bij de balansruiters.....hihi we hadden een gezellige avond gehad die donderdag:D Haha vraag maar aan Mark als je die tegen komt hoe leuk het was!!!
(spreek uit ervaring) dus ben erg benieuwd waar we ons op voor kunnen bereiden haha. 

Nou wij lagen vorig jaar gemiddeld wel rond 11 uur in ons bed, en ik was wel van plan dat dit jaar weer te doen. Anders is het niet vol te houden!

geniaal mens.