Instructiekamp Emmeloord

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

liedjuh2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 22:00

trouwens je moest toch op het formulier schrijven hoe lang je was enzo?? of niet?
haha Mandy..... daarom heette ze geen medicijnvrouw 8-) ze dronk iedere avond behoorlijk en ze zei altijd dat dat haar medicijn was :j

Mandy_B

Re: Instructiekamp Emmeloord

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 22:03

Ooh Liedjuh op die manier haha _O- _O-

Ja dat wel maar ook je gewicht? :+ ik weet het eigenlijk niet meer haha. Maar ik weet nog een keer bij een ander trainingsweek was er een meisje die had opgeschreven dat ze M1 had gereden en dat ze super kon rijden op elk paard. Toen kreeg ze een paard wat van de eigenaar zelf was (z paard) en ze kon er zelfs met slof niet op rijden haha. Bedoel formulieren zeggen niks :+

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 22:05

Oh nou, dat klinkt als een gezellig mens! :D :+

liedjuh2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 22:06

haha nee in dat geval niet.... maar ze kunnen er wel uit opmaken of je een pony of paard moet hebben ofso.....Maar beetje gek dat als je M rijd je een Z paard niet nagevelijk kan rijden.....dan vraag ik me af of ze daar niet over gelogen heeft....
Haha ze was super gezellig:P

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 22:10

Ja daar heeft ze dus ook waarschijnlijk ook over gelogen maar bedoel op een formulier kan je alles zetten :+

Maar ja uiteindelijk komt het toch altijd weer goed :D

liedjuh2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 22:15

inderdaad.... Hoewel het bij mij nou niet echt op zou komen om te liegen op zo een formulier.... voor hetzelfde geld krijg je een paard die niet bepaald geschikt voor je is en krijg je daar een ongeluk mee ofso... maar dat zal wel weer aan mij liggen ofso.... ;) haha tuurlijk komt het allemaal wel goed!! Niks dan lof over Sandra, Maarten en de rest van de medewerkers :D Alleen 1 zo een vrouw van het ponykamp vond ik wat minder prettig!! Zij kwam ons vrijdagochtend nogal bruut wakker maken omdat wij moesten opruimen in die kantine bij de balansruiters.....hihi we hadden een gezellige avond gehad die donderdag:D Haha vraag maar aan Mark als je die tegen komt hoe leuk het was!!!

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 22:22

En mag ik vragen hoe ze jullie dan wakker kwam maken? Bedoel erger dan een bel kan het haast niet _O- (spreek uit ervaring) dus ben erg benieuwd waar we ons op voor kunnen bereiden haha.

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 22:24

Ze maken je niet wakker, je moet gewoon om 8 uur aan het ontbijt zitten ongeveer dacht ik. :P

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 22:29

oeij een vroege dus haha _O-

liedjuh2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 22:30

Ze kwam gillend de kamer binnen dat we moesten opruimen want der kwamen allemaal kleine kinderen met hun ouders en het was een paasei volgens haar..... het was ook niet zo erg maar we hadden met zijn alle behoorlijk zitten drinken en de tijden dat we naar bed gingen varierde van 3 tot 5 uur en om dan wakker geschreeuwt te worden is niet bepaald fijn....
Maar we hebben het wel overleefd hoor en zo erg was het niet eens.... der stonden nog 2 flessen drank en nog een tafel lagen chipskruimels op en plakte van de drank die er over heen was gegaan.... Het was waarschijnlijk nog schoner geweest als ze dat zelf hadden gedaan.

je moet iedere dag om 8 uur aan het ontbijt zitten idd en dan op vrijdag is het 9 uur mag je een uurtje langer in je bed liggen

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 22:32

Elke nacht tot 3 uur of later? :oo Nou wij lagen vorig jaar gemiddeld wel rond 11 uur in ons bed, en ik was wel van plan dat dit jaar weer te doen. Anders is het niet vol te houden! :=

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 22:34

Hmm beetje Jammer dan wel maar ja gelukkig was de vorige avond heel leuk :D

liedjuh2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 22:35

nee alleen donderdagavond lagen we tussen 3 en 5 uur in bed..... de andere avonden waren we rond 1 uur gaan slapen en de jongere tussen 11 en 12....
was best vol te houden hoor.... en ik heb veel slaap nodig en zelf ik hield het vol.... s'middags gewoon lekker in het zonnetje liggen en uitrusten....

haha was echt heel gezellig! zelfs Sandra en Maarten deden mee....

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 22:37

Haha al ben ik bang dat wij niet lekker in de zon kunnen gaan liggen _O-

_pauline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 22:37

Mandy bedoel je die marianne ofzo bij lichtenvoorde? haha

die zalza is opzich een fijn paard, maar ik had m eigenlijk iets te laat door, dus dat was wat jammer. eerste dag krijgt ie waarschijnlijk de bijzet om. Joy kan je beter vertellen hoe hij is, die rijd m zelf zeg maar.

lied, t was volgens mij eerder tegen 2u aan voordat iedereen eenmaal sliep

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 22:45

Pauline nee ooh hoe heet ze ook alweer die later op mijn paard is gegaan en ik op die van haar. maar die bedoelde ik idd.

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 22:48

Ik vrees dat wij eerder lekker kunnen afkoelen na het rijden in de regen. :')

_pauline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 22:49

volgens mij marianne Ownee maxime

bij ons was er een die 4x in een plas is gaan rollen

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 22:53

JAaa Maxime haha _O- geniaal mens.

Omg. dat zou ik dus echt nooit doen _O-

_pauline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 22:55

ik ook absoluut niet gewoon!

liedjuh2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 23:16

haha ja tegen 2e lagen we idd te slapen..... owja die okje ging in de plassen lopen rollen idd.... echt een apart kind!!

joyfortuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 23:28

_Roosmarijn_ schreef:
Salsa dus? Wat voor 1 is dat er?

Heel lief dier, maar met een gebruiks aanwijzing.
Je merk het vanzelf.Als je morgen komt zie je hem lopen, want op kwart voor 7 heb ik wedstrijd.

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 23:53

Is er wedstrijd morgen op Emmeloord? :)
Leuk, hebben we wat te kijken. :j

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 00:05

We zullen 't allemaal wel zien... bijzet kan ik over het algemeen niet zo veel mee, maar als dat bij de gebruiks-aanwijzing van het paard hoort dan horen we dat allemaal maandag wel :)
Morgenochtend de boel lekker last-minute inpakken, heb het echt druk gehad de afgelopen twee dagen.

Nu dus gauw naar bed toe!
Ik heb trouwens vandaag echt oordopjes gekocht bij de drogist, het zijn wasbolletjes en volgens die mevrouw helemaal geluidsdicht :D

liedjuh2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 01:15

haha oordopjes.... nou heb ik nooit echt last van geluid ofso maar nu was ik echt moe genoeg om alleen maar op me bedje te gaan liggen en al te slapen. Alleen op maandagochtend was ik om kwart voor 6 al wakker omdat er een haan aan het kraaien was...... heel jammer was dat!!! En ik was niet moe genoeg om weer verder te slapen... had zondag behalve naar Emmeloord toe rijden helemaal niks gedaan en kwam pas om half 2 uit me bedje dus was een beetje heel wakker..... Maar heel veel plezier!!!!!