Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
brisingr schreef:Siggy schreef:Entreekaart voor het weekend kost via internet €20,- per persoon per dag, daarmee mag je alle hallen naar binnen, wat die €5,- kaart inhoudt weet ik niet. HopTop Show kost extra, prijs afhankelijk van je zitplaats, ik ga al voor de derde keer naar die show en vindt het het geld nog steeds waard !
de kaarten van 5 euro is voor het programma die er overdag plaatsvind...
als je die 5 euro betaal heb je een stoel gereserveerd in hal 6 voor overdag en hoef je dus niet in de rij te staan voordat je naar binnen mag.... het zit gedurende de hele dag vol in deze hal dus de rijen zijn lang...
TICKELS schreef:Vandaag de Umweltplakette / milieusticker aangevraagd bij de ANWB.
De ANWB vertelde mij dat ze al een bekeuring mogen geven zodra je van de snelweg af over de gemeentegrens rijdt.
Kosten van de Umweltplakette / milieusticker is 13,95.
Je moet je kentekenbewijs I en II meenemen en als er later een roetfilter op je auto is gezet ook de rekening van je autogarage.
Na 5 werkdagen krijg ik de sticker thuisbezorgd.
Hier kun je alles nog een keer goed nalezen
http://www.anwb.nl/auto/dagelijks-rijde ... ieusticker
Scum schreef:Wat een gedoe met die stikker? Je komt toch niet in het centrum van Essen? Het parkeren is buitenaf... dus dan heb je die stikker niet nodig.