Nouvel dan hebben wij nog naast jullie gestaan bij de 4 span pony marathon.
ow wat grappig zeg, nu je het zegt!
Ivonka
Geplaatst: 14-11-10 10:01
Anke schreef:
@Nouvel wat gaaf zeg. Ik ga vandaag proberen te komen, leuk zo'n buikgriep net als P &K is!
Gave foto's...de spaanse show was op zaterdag blijkbaar stukken spectaculairder dan op vrijdagavond
Die show was niet op vrijdag avond Alleen zaterdagmiddag.
ezelvrouwtje
Geplaatst: 14-11-10 11:51
Hey, heeft toevallig iemand foto's gemaakt van de Power Horse gisterenavond? en dan met name de 4 spannen? Heb daar zo van genoten!
ezelvrouwtje
Geplaatst: 14-11-10 11:54
ezelvrouwtje schreef:
Hey, heeft toevallig iemand foto's gemaakt van de Power Horse gisterenavond? en dan met name de 4 spannen? Heb daar zo van genoten!
Sorry, zie net dat daar een aparte topic voor is...
darwin
Geplaatst: 14-11-10 19:47
Net weer terug uit de Brabant Hallen. Het was weer een leuke dag vandaag, en Eros deed het iets beter dan gisteren.
Heb aan het einde van de dag ook nog de strijdwagens gezien, nou als je je paard kapot wilt rijden moet je dat gaan doen. Eerst viel er een appaloosa mini die in het span liep, maar die stond nog redelijk vlug op, toen brak er een disselboom af bij een span tuigers, die daardoor bijna aan de kletter gingen en vervolgens was er een 2-span Belgen, die gingen zo hard door de bocht en je kon al zien dat de buitenste (die het hardst moet lopen) het niet bij kon houden, dus die viel ook en wel tegen de omheining, en die bleef toch wel een tijdje liggen, ik dacht eerst dat ie zijn nek gebroken had, en toen ging die andere Belg er nog bovenop staan, dat was echt heel zielig
regine
Geplaatst: 14-11-10 19:57
Nou ik vond dat wel heel gaaf om te zien maar jeetje zeg dat ging wel even hard. Ik was die Belgen aan het filmen en heb dus ook hun ongeluk op beeld. Ik schrok me rot en toen die Belg bleef liggen dacht ik ook ohjee das niet best! Dat vond ik echt t heftigste van die 3 ongelukken!!
Verder een hele leuke dag gehad, gemeet en greet bij de Tennessee Walkers, bij de Mangalarga Marchador en bij de Groningers stonden vriendinnen in de stand dus daar lekker mee gebept en ik kwam Heidie en Ellis nog tegen, reuze gezellig Paard en Koets weekend gehad!
vond het bar slecht geregeld met parkeren was nergens plek en ook echt niemand die je aanwijzingen gaf werden eerst nog het normale terrein opgestuurd en toen moesten we het maar uitzoeken tussen de trailers! paard werg ongeduldig dus die er maar uit gehaald en gaan wandelen. me vader heeft de trailer maar ergens neer gezet met de hoop dat die auto niet weg hoefde! vond het echt een slechte zaak en hoorde er een hoop mensen over. massage was gelukkig wel goed geregeld en super leuk. hij was heel rustig en vond het wel lekker de beurs helaas niet kunnen zien omdat ik Saluut niet alleen op de trailer kon laten. maar denk niet dat ik er snel nog een keer naar toe zou gaan met paard.
Vet balen dat er zo veel ongelukken zijn gebeurd in de Hoofdring.. 2 paardenonderuit, en dan breekt er nog ff een lamoen af! Wat balen zeg.. Maarja we doen er niets aan! Vond wel dat het rustiger was dan afgelopen jaar/jaren en dat er ook minder te doen was..
Ja...het programma enzo viel een beetje tegen, waren ook nog genoeg plekken voor standhouders vrij. De organisatie kon stukken beter, maar wie weet nemen ze dat wel mee in de evaluatie.
Ook net weer terug van een heel weekend. Veel mensen gesproken, leuk om sommige eens in het echt te ontmoeten en wat is de wereld toch klein. Vrijdag opbouwen, we hadden een hele mooie plek. Vrijdag was wel erg rustig. De beurs had je in een half uur wel gezien. Zaterdag was het wel drukker. We stonden tussen de hoofdpiste en peelpiste in dus kon mooi gaan kijken. Arabierenshow gezien, Nikki gezien (witte pony lekker rollen) en de showavond voor een groot deel. Ijsbrand had een leuke demo. Vandaag was het ook niet heel druk. Eindelijk dekens in de goede maat gevonden en een mooie wagen gezien bij van Schie. Om half 6 (na de strijdwagens, wat een slecht idee was dat) de boel afgebroken en ingepakt. Ben lichtelijk op. Qua netwerken was het de moeite waart. Enorm leuke avond in het hotel gehad met een stel engelsen die al 5 jaar het kanaal over steken voor Paard en Koets.
Joscaa
Geplaatst: 14-11-10 22:03
Strijdwagens, zielig dat dat trekpaard viel he.
Trouwens, ik weet niet of je wist dat ik ook op bokt zat, maar ik ben het meisje dat nu bij Elias staat
Nee ik niet volgens mij, maar de foto's van die ene fotograaf komen volgens mij op www.paardenfoto.com (of .nl oid)
Napie
Geplaatst: 14-11-10 22:12
Joscaa schreef:
Strijdwagens, zielig dat dat trekpaard viel he.
Trouwens, ik weet niet of je wist dat ik ook op bokt zat, maar ik ben het meisje dat nu bij Elias staat
Ik zag het al aan je foto Groeten aan Ees doen he
regine
Geplaatst: 14-11-10 22:13
Ja dat klopt, de fotograaf in de hoofdpiste in legerkleuren is Marcel Knaapen en zijn foto's komen inderdaad op die website!! Die ga ik dus even goed in de gaten houden