D00R schreef:Wat je ook doet met je paard, hoe je ook rijdt, welk niveau je ook vraagt: je zult met een paard als het een goed en gezond paard is, altijd een keer aanlopen tegen miscommunicatie en daar de gevolgen van aan moeten pakken (in de zin van een oplossing verzinnen voor het ontstane probleem). En die gevolgen zijn in meer of mindere mate moeilijk om aan te pakken en de miscommunicatie is meer of minder heftig.
Ik snap dus daadwerkelijk niet zo goed waarom dat in het geval van KBK en Kim anders zou zijn, dan bij anderen.
@Pereboompje, ik heb met KBK meerdere pb's uitgewisseld en krijg helemaal niet de indruk dat ze niet naar zichzelf wil kijken, laat staan de schuld slechts bij anderen wil leggen.
@MeggyM, voor je dit soort commentaar geeft zou je de moeite kunnen nemen beter te lezen!!!! Denk je echt serieus dat je de eerste bent die dit zegt en dat niet al lang is weerlegt/uitgelegd in dit topic?
*zie net dat dit zelfs pas je tweede berichtje is op dit forum... schaduwaccount of ben je gewoon zo kortzichtig?*
Dat zeg ik nou ook heel de tijd,dus vandaar dat ik Kim een hartstikke goed en braaf paard vind!
Laatst bijgewerkt door PERENBOOMPIE op 22-08-10 19:03, in het totaal 1 keer bewerkt