Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bomba schreef:Zoals op paardenfokken.nl wordt omschreven en waar ik het volledig mee eens ben:
"De hengst van Edward Gal kwam meermalen in verzet bij de overgang uit een sterk verzamelde oefening. Twee keer sprong de hengst als het ware met zijn hoofd in de lucht uit de piaffe en ook de overgang uit één van de pirouettes vertoonde een fikse storing. Bovendien mislukte door spanning de overgang uit passage naar galop, waarbij Totilas naar het been van Edward sloeg."
Bomba schreef:Zoals op paardenfokken.nl wordt omschreven en waar ik het volledig mee eens ben:
"De hengst van Edward Gal kwam meermalen in verzet bij de overgang uit een sterk verzamelde oefening. Twee keer sprong de hengst als het ware met zijn hoofd in de lucht uit de piaffe en ook de overgang uit één van de pirouettes vertoonde een fikse storing. Bovendien mislukte door spanning de overgang uit passage naar galop, waarbij Totilas naar het been van Edward sloeg."
Cayenne schreef:Thomas schreef:Oftewel wat hengstengedrag of niet?
of gewoon energiek? waarom gelijk weer speculeren dat het komt omdat hij nu dekt of hengst is?
Er zijn ook zat merries die het doen, dus gewoon een offday. Je andere post was ook al zo speculatief
Nothing to see people.. move along..
Janine1990 schreef:Volgens mij was hij de hele proef door veel te heet. Ik heb niet één stukje gezien wat constant was.... In mijn ogen toch een stukje basis wat mist...
Thomas schreef:Nouja, voor dat ie ging dekken had ie wel hoge scores en niet zooo opgefokt als nu...
maja we zullen zien heo het gaat inde kur hij heeft vast idd de lente in zn bol.
Relaxed schreef:Janine1990 schreef:Volgens mij was hij de hele proef door veel te heet. Ik heb niet één stukje gezien wat constant was.... In mijn ogen toch een stukje basis wat mist...
Die basis zit imo wel goed, maar soms zijn er omstandigheden waar je mee moet leren omgaan. Net als dat Adelinde soms met Parzival nog problemen heeft.. Dat kan altijd gebeuren, ook als de basis goed is..
Janine1990 schreef:Relaxed schreef:
Die basis zit imo wel goed, maar soms zijn er omstandigheden waar je mee moet leren omgaan. Net als dat Adelinde soms met Parzival nog problemen heeft.. Dat kan altijd gebeuren, ook als de basis goed is..
Ik denk dat wij een andere basis bedoelen
Relaxed schreef:Volgens mij is er qua paardrijden 1 basis? Wat bedoel jij dan?
GeitenBok schreef:Als je als jury geen 10 geeft wanneer het een 10 moet zijn, dan tellen de fouten altijd extra zwaar. En...... je hoeft geen insider te zijn om te konstateren dat de jury tijdens Indoor Brabant bestaat uit hoofdzakelijk zuurpruimen.