Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kallandso schreef:Is het zondagochtend programma ook wel een beetje de moeite waard als je met alleen volwassenen gaat? Ik heb daar vier kaartjes voor gewonnen namelijk en zijn nu een beetje aan het nadenken hoe we het zullen doen omdat het toch niet helemaal om de hoek ligt voor mij...
daniella74 schreef:Kallandso schreef:Is het zondagochtend programma ook wel een beetje de moeite waard als je met alleen volwassenen gaat? Ik heb daar vier kaartjes voor gewonnen namelijk en zijn nu een beetje aan het nadenken hoe we het zullen doen omdat het toch niet helemaal om de hoek ligt voor mij...
Het is de kinderochtend, dus veel gillende kinderen en geen sport. Er zijn wat shows en demonstraties.
missylinsey schreef:Weet iemand welke dat de kur op muziek komt van het pracht paard Moorlands Tottilias? Vrijdagmiddag of zaterdagmiddag?
En hoelaat moet hij?
Cayenne schreef:Volgens de organisatie hebben de tribunes 28 rijen, dus we zitten zaterdag niet helemaal bovenaan
Dromenlies, kijk anders even op marktplaats. Daar stonden gister verschillende kaarten voor zaterdagmiddag.
heb ik weer handig geregeld