Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Uppojono schreef:Zag ook nog een man die werd neer getrapt door een Fries.. Even een klap op de kont en BOEM.. Tja, was ook niet zo een slimme actie..
MI1990 schreef:met mijn vereriging gaan we altijd de nacht waarop de paarden komen parkeerkaartjes verkopen. ik ben er gelukkig niet bij geweest want ik heb me wat verhalen gehoort
om misselijk van te worden... ik vind sowieso dat daar een beetje raar volk komt...
Iessie schreef:seabiscuitje schreef:Ja grappig, dat is in mijn ogen het steriotype beeld van de mannetjes die daar rondlopen. Van die oude boertjes met een (meet)stok, klompen en een petje; en maar slaan op die konten.
Ja, en een blauwe overal en een dik pak geld in hun zak.
Devaney2009 schreef:anneliesdj schreef:Hmm, heb er wel even naar gestaard in de geest van 'er moet toch iets mis mee zijn', het ergste wat ik kon ontdekken was dat ie wat weke lendenen had. Vond die borstkas wel meevallen, dier is ook pas 3, kan nog best wat breder worden.
Ik heb hem overigens ook niet zien lopen, maar evengoed, hij is springgefokt dus zal vast niet bijzonder zijn. Was wel een braverik, stond erg geduldig op zijn ketting te sabbelen(maar waarom moet die eigenaar daar steeds zo'n ruk aan geven? Doet toch pijn...).
Vond het wel opvallen hoeveel volk er naar het papier en prijs vroeg en vervolgens heel lang bleven staren, volgens mij is 99% bang om een kat in de zak te kopen![]()
Maar om eerlijk te zijn, als ik het geld over had zou ik hem wel meegenomen hebben voor 6000.- (mits ie netjes loopt natuurlijk) als je ziet waar Berlin's gemiddeld voor weg gaan krijg je dat er wel weer uit.
Ik weet niet hoeveel berlins jij tegenkomt, maar er gaan er zat onder dat bedrag weg. Zoveel goede paarden heeft berlin tot op heden nog niet gegeven.
Vind je het overigens niet vreemd dat zo'n paard op de markt staat? Als het dier ook maar enigzins kwaliteit had, had ie daar niet gestaan.
_janet_ schreef:Waar ik me veel meer aan irriteerde waren de mensen met rolstoelen, kinderwagens, jengelende kinderen en mensen met geen eene bal verstand van paarden...
Zag iemand tegen zijn zoontje van 3 zeggen, aai die kleine ponytjes maar. Kind begon op de kont te hangen van die zielige shet veulentjes. Veulentjes werden bang. Kind werd onderuit gelopen, en ouder zat er leuk bij te lachen en te kijken
Uppojono schreef:_janet_ schreef:Waar ik me veel meer aan irriteerde waren de mensen met rolstoelen, kinderwagens, jengelende kinderen en mensen met geen eene bal verstand van paarden...
Zag iemand tegen zijn zoontje van 3 zeggen, aai die kleine ponytjes maar. Kind begon op de kont te hangen van die zielige shet veulentjes. Veulentjes werden bang. Kind werd onderuit gelopen, en ouder zat er leuk bij te lachen en te kijken
Ehhm sorry hoor, maar zijn deze mensen minder als 'wij gezonde mensen'? Ik vind het juist een heerlijk dagje uit voor deze mensen.. Sorry maar snap echt niet dat je je hieraan kan ergeren. Beetje respect voor je 'gehandicapte' medemens..
polly76 schreef:nou vooral idd die dronkenlappen dat vind ik niet normaal die paarden zijn de klos en maar slaan met die stokken![]()
Daarom zijn wij ook vroeg gegaan om half 7 waren we er al en om 9 uur weer weg gegaan maar toen al liepen er donkenlappen rond ...stelletje debielen!
stalnijmegen schreef:heb ook dat veulen gezien wat even in shock op de grond bleef liggen, brbr dacht even dat hij een hardstilstand had gekregen