Ik ben gister geweest. en ga vandeweek nog een keer Dat is bij mij altijd dat ik gemiddeld 2keer ga maar ik woon er op een kleine 10 minuten vandaan Ik heb gister gekocht -Anky dekje banana+bandages -Nieuwe singel -Bananen snoepjes -Nieuwe beugelblokjes en nog een paar dingen.Ik wou eigenlijk ook een nieuw wedstrijdjasje maar ik vond die van Global van de reclame niet mooi zitten.
Die donkerpaarse heb ik niet gezien, wel de lilac en die roze(nieuwe collectie, paars achtig) Lag van beide nog een flinke stapel.
Pikeur
Geplaatst: 10-04-09 15:08
Jaaaah ik heb een Oxblood en Larix set Er lagen geen oxblood bandages meer, maar er hing er gelukkig nog eentje op en die heeft een medewerker naar beneden gehaald Ben er echt superblij mee
Nino94 schreef:
Was die paarse er ook nog, van anky?
Welke paars? De 2e van linksonder paars op pagina 15 heb ik wel gezien, die helemaal links niet
Ik heb ook een anky dekje (china red ofzo iets ). En verder de jas van die aanbieding + polo van HV polo, laarzen tas, snoepjes, schoonmaakspul voor m'n laarzen en dat was 't geloof ik wel weer. Dus viel mee
Ik vond Scapa tegenvallen. Alleen die 2 blauwe waren in de aanbieding volgens mij. Ik had zo hele gave donkerroze (fushia ofzo?) gepakt en kwam bij de kassa...58 euro! Uh, pardon, laat dan maar zitten. Heb toen alleen een lichtroze genomen van HV Polo. Hij staat echt superlief!
Weer wat eurootjes armer, leuke spulletjes rijker!
xFioon
Geplaatst: 10-04-09 18:52
scapa is alleen nog in vzh ... die in de aanbieding zijn, en dan oudroze, metalblue en stoneblue... die scapa classics lagen er ook en die nieuwere scapas waren volle mep.
ik kwam thuis met: -Es polo -HV polo -Looney tunes dekje paars -Anky purple bandages -Anky halster cobalt en een trolley
scapa oudste collectie; dresuur 26 (zijn op vandfaag tenminste) en vzh 32,50
Pikeur
Geplaatst: 10-04-09 19:44
marit_xx schreef:
Wou ook nog de bandages van de Sunshine, maar die waren er niet meer Weet iemand of ze dat bijvullen?
Ik denk het dan haast wel, want bij mij had ik rond 11 uur de laatste oxblood bandages van een touwtje af laten halen, maar om 12:45 had _Mel zo te zien ook nog oxblood bandages