easygoing schreef:Storm schreef:Sterkte Easygoing, het is zeker een prachtig eerbetoon. Zo is het goud van NL, ook een beetje het goud van jouw Kentucky Ja idd, iedereen bedankt voor de lieve woorden.ook veel sterkte van mij toegewenst
M_D_H schreef:easygoing schreef:Ja idd, iedereen bedankt voor de lieve woorden.ook veel sterkte van mij toegewenst Dank je
OKe dat kan heel goed hoor, is de hele avond al zo. Maar voor dat ik helemaal af ga geven op deze kur toch maar even checken
op Eurosport was er nu iets over de Endurance...oh nee, nu weer terug naar dressuur. Denemarken met miep miep Digby.
Storm schreef:De duitste reporter krijgt al kriebels bij het zien van deze kur, zeg maar dag tegen het brons!Zulke hoge scores krijgt ie nog niet hoor
Wijnanda schreef:Ligt het aan mij of mag ie zijn handen iets meer dragen?IETS?! Kilometer omhoog die dingen!
Dus toch wel onrustig? Mijn livestream gaat soms zo te keer, dat het lijkt of Ravel hem alle hoeken van de baan laat zien Respect als je daarop kan blijven zitten
Floridian schreef:Mies: ik ben geen voetbalfan of zo, maar je onderschrift is hilarisch!Ah, Steffen Peters nu...vind z'n voornaam alleen al mooi (Vampire Diaries..)Ahaha dankje!
Pauline schreef:Aaah nu heb ik Edward weer gemist. Ik heb nu en die stream en eurosport. Joyce,leid je de weg .