sunniebunnie schreef:Gefeliciteerd iedereen met winspunten en plaatsen!
Was het vandaag nog goed weer?
En waar was jij dan ???????
Jou had ik zeker verwacht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sunniebunnie schreef:Gefeliciteerd iedereen met winspunten en plaatsen!
Was het vandaag nog goed weer?
Otje schreef:Lisanne super zeg, zeker je 2de proef
_Lisanne schreef:Ik ben ook weer terug.. Ging opzich best goed. Was voor ons de eerste buitenwedstrijd en pony was ook nog nooit op het gras gestart en ook niet op de Develruiters. Dus die wist niet wat ie zag.
Had in de 1e proef 172 en 177. En in de 2e proef 183 en 190.
Dus al met al ging het best goed, zaten wel n aantal foutjes in maar hij was zo zenuwachtig.. Normaal staat ie altijd hartstikke rustig te wachten voor de ring en nu bleef ie amper staan, gekke pony.
jury schreef:_Lisanne schreef:Ik ben ook weer terug.. Ging opzich best goed. Was voor ons de eerste buitenwedstrijd en pony was ook nog nooit op het gras gestart en ook niet op de Develruiters. Dus die wist niet wat ie zag.
Had in de 1e proef 172 en 177. En in de 2e proef 183 en 190.
Dus al met al ging het best goed, zaten wel n aantal foutjes in maar hij was zo zenuwachtig.. Normaal staat ie altijd hartstikke rustig te wachten voor de ring en nu bleef ie amper staan, gekke pony.
Tweede proef ging naar mijn idee zeker goed.
Middendraf vertrok ie voor een 9 maar helaas vergat je de overgang terug waat beter neer te zetten en kreeg je maar een 8.
Hij trok zijn achterbenen in de middendraf nog aardig op ondanks zijn handicap......... zijn buik![]()
Er moet nog wel wat meer ruimte/rust in de draf komen, dan komt het wel goed.
Otje schreef:Kijk Lisanne, HIER heb je wat aan, een jury dit je onthoudt én extra tips geeft m.b.t. van je proef, alleen vaak kunnen ze dit soort extra tips niet op het protocol kwijt![]()
koesteren! Zou ik zo zeggen!![]()
...Zo dus jouw pony heeft een horecaspoiler????? KOmt hij vaak in de kroeg ... euh lang op het land?
Otje schreef:jury, of een schrijver vinden die heeeellllll klein kan schrijven
_Lisanne schreef:Normaal maakt hij in de middendraf tactfouten, doet ie altijd. Ik oefen er zoveel mogelijk op, maar het lukt m gewoon niet altijd. En hij maakte nu geen mispasje en dat wilde ik graag zou houdendus vandaar dat de overgang terug niet helemaal netjes was denk ik.
Ja hij is aardig dik ja, maar hij is in de afgelopen maand maar ongeveer 6 keer gereden. Ik was zelf op vakantie en de eigenaresse had eerst geen zin om te rijden en afgelopen week was 't ook wel erg warm.
Maar iig bedankt voor de tips, daar heb ik iig wat aan.
Otje schreef:zo dan, dus je gaat op vakantie .... je pony wordt stamgast van de kroeg/weiland en na een keertje of 6 oefenen .. .trek je pony uit de kroeg en gaat knallen op de regio
Echt goed gedaan![]()
Hoeven wij niet zo te doen hoor![]()
Steekt Elton mooi zijn dikke middelhoef op!
kimenragna schreef:ik heb jou gezien skip_bo