ontzettend veel sterkte... geen woorden voor...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

SuperLiesje schreef:Ook ik heb met tranen in mijn ogen je laatste verslag gelezen... Wat een vreselijk verlies!! Ik wens jou, en alle andere mensen die zoveel van Kato hielden heel veel sterkte!!!
Mooie foto's van Kato...
maar het is goed zo, als ik die laatste foto's van d'r zie. _Future_ schreef:Prachtig gezegd. Zo moet ze in je herinneringen blijven.
Teuntje111 schreef:_Future_ schreef:Prachtig gezegd. Zo moet ze in je herinneringen blijven.
Hoop dat ze ook zo in jouw herrinneringen mag blijven!! jij hebt haar dan niet zo heel lang gekend, maar heb zo genoten ook van jullie 2 samen. Kato die echt fanatiek haar best deed voor je.. Doet ze niet voor iedereen.. Zit net een filmpje te kijken dat jij achterstevoren op haar zit en ze niet wil lopen en dat je met je hand op haar kont een tikje geeft en ze vervolgens gewoon blijft staan

_Future_ schreef:Hoe ze er met mij, hangend aan het hoofdstel vandoor ging, achter de kudde aan. Hoe ze, zonder hoofdstel, echt absoluut niet naar me luisterde, en heel eigenwijs altijd onder diezelfde boom bleef staan.