Heb het topic de afgelopen dagen meegelezen en natuurlijk ook driftig geduimd!! En dat laatste blijven we doen hoor.

Je hebt wel een echt vechtertje en dat is een eigenschap die hij nu hard nodig heeft.
Sterkte voor nu en de komende tijd
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
tita schreef:Zeker niet vrolijk meer gespannen..Prince hecht zich momenteel aan elk mens en paard die ie tegen komt...terwijl ie vroeger echt een einzelganger was
irmalouise schreef:Stond hij rond een uur of half 12 buiten met een blauwe deken om??? Ik dacht nog het lijkt wel een beetje de kleur van prince, zou wel erg fijn zijn als het hem zou zijn, maar dacht gelijk NEE!!?? kan ook niet hij is zo ziek.
Maar misschien heb ik hem dan toch gezien, deze liep iig de hele tijd heen en weer, leek me niet verkeerd.
tita schreef:zojuist nog gebeld door de kliniek
dat ie de rest van de dag zeer goed gedragen heeft, flink gras gegeten en niet koliekerig is geweest..
Ze zijn tevreden met deze lichte vooruitgang
dat ie de rest van de dag zeer goed gedragen heeft, flink gras gegeten en niet koliekerig is geweest..