Isabel was vandaag gewoon de beste, dat mag duidelijk zijn. Zowel technisch als artistiek. (of de muziek mooi was laten we daarbij in het midden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Remember schreef:Hmmm, ben ik dan de enige die de muziek echt wel stoer vond?
Cayenne schreef:Vergelijk het eens met de muziek van Imke..
marcolemar schreef:Ik vond Salinero heel relaxed overkomen, jammer van de 2e uitgestrekte draf. Ik heb het idee dat Anky hem op safe wilde rijden, dan maar minder spectaculair. Zonder fouten had ze kunnen winnen.
Cayenne schreef:Operamuziek, afschuwelijk
Citaat:Emotional sollte Isabell Werths neue Kür sein, und das war sie auch: „Das war wirklich sensationell, ich fand es traumhaft“
Emotional sollte Isabell Werths neue Kür sein, und das war sie auch: "Das war wirklich sensationell, ich fand es traumhaft", begeisterte sich die 37-Jährige, die in allen drei Prüfungen der CDIO-Tour ungeschlagen blieb. Mit 82.35 Prozent sicherte sie sich den Sieg im Deutsche Bank Preis beim Weltfest des Pferdesports, CHIO Aachen 2007. "Besser hätte es für uns hier nicht laufen können", sagte die Doppelweltmeisterin der Weltreiterspiele in Aachen 2006. "Ich wollte in die neue Kürmusik, in der Montserrat Caballe Elemente von Vangelis singt, Emotionen hinein bringen.
ceasario schreef:Cayenne schreef:Operamuziek, afschuwelijk
Niet iedereen zit te wachten op "house".Citaat:Emotional sollte Isabell Werths neue Kür sein, und das war sie auch: „Das war wirklich sensationell, ich fand es traumhaft“
Emotional sollte Isabell Werths neue Kür sein, und das war sie auch: "Das war wirklich sensationell, ich fand es traumhaft", begeisterte sich die 37-Jährige, die in allen drei Prüfungen der CDIO-Tour ungeschlagen blieb. Mit 82.35 Prozent sicherte sie sich den Sieg im Deutsche Bank Preis beim Weltfest des Pferdesports, CHIO Aachen 2007. "Besser hätte es für uns hier nicht laufen können", sagte die Doppelweltmeisterin der Weltreiterspiele in Aachen 2006. "Ich wollte in die neue Kürmusik, in der Montserrat Caballe Elemente von Vangelis singt, Emotionen hinein bringen.
Cayenne schreef:[
Er zitten nogal wat opties tussen dit en "house"
En een Duitse quote, ja nogal logisch dat ze daarin positief waren over de kurGister in een interview met Jan Brink bekende hij zelfs dat hij de muziek van Isabell afschuwelijk vond