CHIO Aachen wie..??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bettine

Re: CHIO Aachen wie..??

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 12:55

Tuurlijk, Cayenne. Maar zonder deze fouten had Anky net bovenaan gestaan. Met deze kür heeft ze internationaal al 86% weten te scoren, dus dat had nu ook moeten kunnen. Gewoon te veel fouten en net iets te voorzichtig.

Isabel was vandaag gewoon de beste, dat mag duidelijk zijn. Zowel technisch als artistiek. (of de muziek mooi was laten we daarbij in het midden Haha!)

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 12:55

Hmmm, ben ik dan de enige die de muziek echt wel stoer vond? Héél gewaagd, dat wel, maar vind wel dat ze met lef gereden heeft ook Ja...

Terecht gewonnen als je het mij vraagt!

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 12:56

Remember schreef:
Hmmm, ben ik dan de enige die de muziek echt wel stoer vond?

Ja... Haha! Knipoog

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 12:57

Isabel was idd de beste, ben ik het mee eens Ja maar om eerlijk te zijn komt die kur van Anky onderhand ook een beetje m'n neus uit Bloos Ze zou tijdens het NK al een nieuwe hebben, maar als ik haar was zou ik het toch iig voor het EK doen.

En ook ik vond de muziek van Isabell walgelijk Nagelbijten / Gniffelen Vergelijk het eens met de muziek van Imke.. ROFL

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 12:57

Ze heeft idd wel terecht gewonnen, maar ja, het kan niet altijd feest zijn Lachen

Jessica Kurten lag trouwens in de waterbak met de jonge paarden springen....

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 12:58

Ik vond Isabell ook beter Knipoog Maar die muziek... Schijnheilig
Wel jammer van Anky! Hopelijk komt ze snel met haar nieuwe kür.

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 12:59

Cayenne schreef:
Vergelijk het eens met de muziek van Imke.. ROFL

Dat valt niet te vergelijken, dat is gewoon een compleet ander 'genre'. Dit is 'nieuw', gewaagd, idd zwaar (maar daar hou ik wel van Vork ) en de complete muziek paste geweldig bij elkaar. Artistiek echt een héle goede kür *LOL*!

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 13:00

Happie ook super gedaan!

@Remember, qua zwaarheid en lichtheid bedoel ik he Haha! De muziek van Imke is ook heel vernieuwend trouwens, alhoewel Anky hetzelfde gaat doen zeg maar.

Ik vond dit grafmuziek (begrafenismuziek) om het zo maar netjes te zeggen Schijnheilig

marcolemar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 13:01

Ik vond Salinero heel relaxed overkomen, jammer van de 2e uitgestrekte draf. Ik heb het idee dat Anky hem op safe wilde rijden, dan maar minder spectaculair. Zonder fouten had ze kunnen winnen.

Isabell had wat storingen in de galopappuyementen en in de piaffe... Overigens vind ik het beeld en dan met name de aanleuning en de impuls van Satchmo lang niet zo goed als die van Salinero. Muziek is nog even wennen... Bloos

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 13:03

Ik had het idee dat Anky hem heel erg op lengte wilde houden en dat dat wat foutjes kostte Ja.... Wel vond ik het algemene plaatje qua houding en aanleuning bij Anky héél fijn, dat was bij Isabell minder constant.

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 13:06

Zo, nu ga ik snel even naar mijn paardjes en dan om 15u terug zijn voor t springen!!!

Spannend spannend Tong uitsteken

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 13:12

Ik vind Satchmo toch ook wel een fijn beeld geven. Hij herinnerde mij een beetje aan Goliath, die kon ook zo marcheren in zijn goede dagen Bloos

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 13:16

Heb je wel goed naar de aanleuning gekeken, Cayenne?
Als je met zulke open monden in de basissport rijdt, wordt je daar zwaar op afgestraft. Maar in de GP lijken dat soort dingen niet meer te tellen.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 13:17

Nee, dat was me eigenlijk niet opgevallen Nagelbijten / Gniffelen zal nog wel ff in de herhaling kijken.

Ik had het over de achterkant van Satchmo zeg maar Haha! De voorkant mag nog wel wat aan gedaan worden, maar vond hem wel knap gaan Ja

Venetia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 13:46

Wat een VRESELIJKE muziek. Zonde van zo'n combinatie.
Totaal niet passend, ze had ook moeite hem in de maat te houden.

ZONDE ZONDE ZONDE.

Anky reed volgens mij op safe, niet het laatste eruit. Ach, snap dat ook prima.

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 14:40

Zo net terug uit Aken, jammer genoeg geen kaarten voor vandaag. Gisteren de special, erg gaaf, mooie sport gezien.

Maar wat balen voor Laurens zeg, Ollright was zo ontzettend bang, ging zelfs een keer tegen de hekjes aan. Vervolgens moest de ring dus na de proef hersteld worden;-).......Zo sneu en toch zaten er nog goede stukken in de proef...knap hoor.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 16:19

marcolemar schreef:
Ik vond Salinero heel relaxed overkomen, jammer van de 2e uitgestrekte draf. Ik heb het idee dat Anky hem op safe wilde rijden, dan maar minder spectaculair. Zonder fouten had ze kunnen winnen.

Dat is meestal zo.
Maar in de B leert ieder al dat een paard vierkant gewoon moet stil staan.2x Ach gut

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 16:59

Lijkt mij duidelijk waarom ie niet stilstond, dat heeft ze ook al uitgelegd. Trouwens ook al had hij wel stilgestaan, had ze nog niet gewonnen Knipoog

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 17:16

Kur gezien op Duitse tv.

De kur van Werth vond ik indrukwekkend. Wat een oefeningen reed ze Wow!
Anky tweede; jammer. Maar die had dan ook een paar foutjes.
De kurmuziek van Werth vond ik echt niks aan

Nu springen. Heb me rotgezocht op tv waar de finale op komt. Heb alles gezien oP WDR en volgens mij gaan ze zo verder oP ZDF.

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 22:03

Net terug uit Aken!!! Het was weer FANTASTISCH, ik heb genoten.

Ik was enorm trots op Hans Peter, wat heeft die super gereden! Jammer dat hij soms de punten niet kreeg.

Laurens had de pech dat zijn paard enorm bang was voor de TVcamera. Dat hadden ze ook belachelijk gedaan! Plastic ding erover voor de regen en dan zetten ze er een man bij in een GEEL pak... er waren veel paarden die dat niet grappig vonden maar Laurens had de pech dat zijn paard compleet in paniek raakte.

Vaak had ik het gevoel alsof de Duitsers echt meer punten kregen dan de rest, en dan heb ik het niet alleen over de Nederlanders.

Idocus gaat ontzettend goed! Wat is dat een mooie, vriendelijke combinatie om naar te kijken!!

Isabel had vandaag terecht de kur gewonnen. Anky had veel werk aan Salinero en er zaten wat foutjes in, punten vond ik nog aan de hoge kant.

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 22:12

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 23:22

Cayenne schreef:
Operamuziek, afschuwelijk Nagelbijten / Gniffelen

Niet iedereen zit te wachten op "house".

Citaat:
Emotional sollte Isabell Werths neue Kür sein, und das war sie auch: „Das war wirklich sensationell, ich fand es traumhaft“

Emotional sollte Isabell Werths neue Kür sein, und das war sie auch: "Das war wirklich sensationell, ich fand es traumhaft", begeisterte sich die 37-Jährige, die in allen drei Prüfungen der CDIO-Tour ungeschlagen blieb. Mit 82.35 Prozent sicherte sie sich den Sieg im Deutsche Bank Preis beim Weltfest des Pferdesports, CHIO Aachen 2007. "Besser hätte es für uns hier nicht laufen können", sagte die Doppelweltmeisterin der Weltreiterspiele in Aachen 2006. "Ich wollte in die neue Kürmusik, in der Montserrat Caballe Elemente von Vangelis singt, Emotionen hinein bringen.

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 23:58

Ik ben net thuis!

mensen wat een heerlijke week was dat weer! Ga nu aan de slag met de foto's!

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 04:07

ceasario schreef:
Cayenne schreef:
Operamuziek, afschuwelijk Nagelbijten / Gniffelen

Niet iedereen zit te wachten op "house".

Citaat:
Emotional sollte Isabell Werths neue Kür sein, und das war sie auch: „Das war wirklich sensationell, ich fand es traumhaft“

Emotional sollte Isabell Werths neue Kür sein, und das war sie auch: "Das war wirklich sensationell, ich fand es traumhaft", begeisterte sich die 37-Jährige, die in allen drei Prüfungen der CDIO-Tour ungeschlagen blieb. Mit 82.35 Prozent sicherte sie sich den Sieg im Deutsche Bank Preis beim Weltfest des Pferdesports, CHIO Aachen 2007. "Besser hätte es für uns hier nicht laufen können", sagte die Doppelweltmeisterin der Weltreiterspiele in Aachen 2006. "Ich wollte in die neue Kürmusik, in der Montserrat Caballe Elemente von Vangelis singt, Emotionen hinein bringen.

Er zitten nogal wat opties tussen dit en "house" Clown

En een Duitse quote, ja nogal logisch dat ze daarin positief waren over de kur Haha! Gister in een interview met Jan Brink bekende hij zelfs dat hij de muziek van Isabell afschuwelijk vond Nagelbijten / Gniffelen

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 08:47

Cayenne schreef:
[
Er zitten nogal wat opties tussen dit en "house" Clown

En een Duitse quote, ja nogal logisch dat ze daarin positief waren over de kur Haha! Gister in een interview met Jan Brink bekende hij zelfs dat hij de muziek van Isabell afschuwelijk vond Nagelbijten / Gniffelen

Brink was ook geen 1.

Afbeelding
Gewoon stilstaan. Knipoog