specialtimes schreef:nathalie had jij hoofdstel numemer 624?
ja dat klopt!
@ verrywell: dat valt ook wel mee hoor
In babberich was ze ook al zo heet, net als vandaag, bijna niet te houden! Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
specialtimes schreef:nathalie had jij hoofdstel numemer 624?
In babberich was ze ook al zo heet, net als vandaag, bijna niet te houden!

) en daar staat dat het alle dagen gratis entree is!!!

nathalie16 schreef:ik had er 71 en was 4e bij de 5-jarige.. had het totaal niet verwacht!
? en moest je nog een ere ronde rijden? (staat zoiets int regelement van als je door bent moet je wachten tot het eind en opnieuw methet paard in de baan verschijnen?) Marielle88 schreef:nathalie16 schreef:ik had er 71 en was 4e bij de 5-jarige.. had het totaal niet verwacht!
Kreegje nog iets van een prijs? en moest je nog een ere ronde rijden? (staat zoiets int regelement van als je door bent moet je wachten tot het eind en opnieuw methet paard in de baan verschijnen?)
Marielle88 schreef:nathalie16 schreef:ik had er 71 en was 4e bij de 5-jarige.. had het totaal niet verwacht!
Kreegje nog iets van een prijs? en moest je nog een ere ronde rijden? (staat zoiets int regelement van als je door bent moet je wachten tot het eind en opnieuw methet paard in de baan verschijnen?)
de 1ste plaats kreeg een deken, wij alleen een roset. ja je moet daarna nog een demonstratie rijden en een ereronde, wat een drama was
presto schreef:VValar ik wacht het wel af en houd de informatie in de gaten.
Groetjes.

asjemenou schreef:Je moet volgens mij wel meerijden met de `presentatie`. (tenzij je een heel goede rede hebt)
Hier wordt door de jury een toelichting gegeven over wat er goed is aan de combinatie, en wat er nog beter kan.
Vind de presentatie altijd wel interesant, zo krijg je te horen waarom X bv zoveel punten heeft, en Y maar zoveel.
Je moet rond draven en galoperen, en daarna opstellen voor de prijsuitreiking en daarna ook nog een ereronde.