Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
katiavl schreef:Juultj schreef:Katiavl: Ik snap even niks van je post.
op het ding om te zappen. ok staat vanboven ergens een knopje waar je op kan drukken.
het ziet er uit als een romeins cijfer 1 dus een streepje met een - tussen en nog eens twee streepjes. Druk je hierop zal de commentaar engels worden
snap je me
katiavl schreef:Juultj schreef:Katiavl: Ik snap even niks van je post.
op het ding om te zappen. ok staat vanboven ergens een knopje waar je op kan drukken.
het ziet er uit als een romeins cijfer 1 dus een streepje met een - tussen en nog eens twee streepjes. Druk je hierop zal de commentaar engels worden
snap je me
Cayenne schreef:Imke heeft een leuke kurHeb hem nu 2 keer gezien. Isabell maakt gebruik van dezelfde muziek (niet in dezelfde volgorde) wanneer ze met Warum Nicht in de kur start. Ik weet niet of ze dezelfde muziek voor Satchmo heeft.
risje schreef:Ben benieuwd wat de uitslag wordt.
Na gisteren hoop ik eigenlijk dat er geen duitser wint, wie dan wel maakt me niet uit, maar een Nederlander zou helemaal super zijn!!
Fitzroy schreef:Jan_VT schreef:
Hang je er nu weer aan![]()
![]()
Wat bedoel je, Jan?
Cayenne schreef:valt me meer en meer op dat ruiters voor dit soort muziek kiezen
allemaal na-aperij van Edje?
magic_lover schreef:Cayenne schreef:valt me meer en meer op dat ruiters voor dit soort muziek kiezen
allemaal na-aperij van Edje?
als een schaap over de sloot is... (ofzoiets)
ze zouden eerst wel gewacht hebben kijken hoe het bij de jury's in de smaak viel
Anne_GTI schreef:Ik vind dit een kippenvelkur. Jammer dat ie niet foutloos is.
Jan_VT schreef:Anne_GTI schreef:Ik vind dit een kippenvelkur. Jammer dat ie niet foutloos is.
Iets te weinig lijn in de muziek vind ik!