Dat is er nog 1 van de oude stempel, vroeger werden er volgens mij heel andere eisen aan de opleiding tot jurylid gesteld (beter gezegd: bijna geen?). Zie de verschillen eens met de andere twee juryleden. Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Dat is er nog 1 van de oude stempel, vroeger werden er volgens mij heel andere eisen aan de opleiding tot jurylid gesteld (beter gezegd: bijna geen?). Zie de verschillen eens met de andere twee juryleden. nina62 schreef:Lynne81 schreef:
Dit heeft niks met een onsportieve reactie te maken!!!! Als je je bril ff goed op zet en het stuk goed leest dan zie je dat wij het over de jury hebben!!!!!!!!! Aangezien ik bijna 67% had in die proef en in het stuk neerzet, als Dirk 68% had gehad was het ook goed geweest.. ZET IK DIRK NOG OP PLAATS 1!!!!! Dus wat is onsportief dan?????? Het gaat erom dat je de competitie eruit haalt, niet alleen voor mij maar voor iedereen!!! Op sommige momenten is er weer gewoon raar gepunt!! bv. een meisje die vrijdag bij 1 jury eerste stond en bij de ander laatste!! (dit mag niet gebeuren!!)
Als je niet weet wat je moet zeggen kan je beter je mond houden want er komt toch niks uit! Ik kan hier zo boos om worden!!! Ik heb Dirk 100x succes gewenst en de rest ook.. onsportief... pffff Weet je laat maar zitten..
milou123 schreef:ik vind het totaal niet onsportief hoor!
zeg jij nooit is dat iemand (onverdiend) te hoge punten heeft gekregen?en waarom zou ze het zeggen als het niet zo was..?¿ ze is toch kampioen
CGJ12 schreef:Zolang op KNHS kampioenschappen de jury's willekeurig bij elkaar worden gezocht zul je dit houden.
Puur selecteren op ZZGP gehalte geeft weliswaar nog steeds geen garantie op strakke cijfergeving, maar levert wel een sterke verbetering op.
De jury's die er nu zitten/zaten verstijven al bij de gedachte dat ze nu moeten jureren met een andere (zelfs 2) jury tegelijk.......
Met name op vrijdag zag je dat aan de zeer magere jurering.
CGJ12 schreef:Zolang op KNHS kampioenschappen de jury's willekeurig bij elkaar worden gezocht zul je dit houden.
Puur selecteren op ZZGP gehalte geeft weliswaar nog steeds geen garantie op strakke cijfergeving, maar levert wel een sterke verbetering op.
De jury's die er nu zitten/zaten verstijven al bij de gedachte dat ze nu moeten jureren met een andere (zelfs 2) jury tegelijk.......
Met name op vrijdag zag je dat aan de zeer magere jurering.
Lynne81 schreef:foutje
CGJ12 schreef:Lynne81 schreef:foutje
nienhuis schreef:willekeurig vind ik overdreven,...