elke dag 1 proef Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
elke dag 1 proef
.
Barbara_m schreef:Tuurlijk heb daar dan wel behoefte aan michele! Gezellig joh, colaatje erbij een gaan!
michele schreef:Barbara_m schreef:Tuurlijk heb daar dan wel behoefte aan michele! Gezellig joh, colaatje erbij een gaan!
nou ik sta iig op de lijst, dus die cola kom ik dan bij jou halen![]()
! NonnyNancy schreef:Ik wil wel maar voor ons is hetver weg en de kosten zijn best hoog..
Kan ik beter een paar wedstrijden in de omgeving doen.
Barbara_m schreef:Dus er gaan een hoop bokkers. Wij moeten ook bijna 250 km. rijden naar Almelo!
hoe lang rij je er dan over?? Barbara_m schreef:Vorig jaar 3 uur en 20 min. Wij rijden met de vrachtwagen ( en ik met de jeep er acheraan) , en hadden wel een pitt-stop ingelast (plaspauze even paardjes temperaturen, water laten drinken en een beetje voeren).
Hoelang rijd de rest er over?
?) Kun je nagaan, dat we die reis toch nog ondernemen voor een weekje op westrijd. Barbara_m schreef:Ik kom er al vanaf '98 ( '97 Nicole, weet jij het nog?) Kun je nagaan, dat we die reis toch nog ondernemen voor een weekje op westrijd.
Barbara_m schreef:Haha, zo oud, ik ben 20... Vind je dat oud? Ik kwam er altijd om Z dres. te starten met mn pony's. Dan kon je meer dan 1 meenemen en lekker veel starten.
Barbara_m schreef:Ik kom er al vanaf '98 ( '97 Nicole, weet jij het nog?) Kun je nagaan, dat we die reis toch nog ondernemen voor een weekje op westrijd.
wat een tijd komen we der al he , maar is ook super leuk concours