Paar jaar geleden hadden we een soort gelijk veulen mee en die was met een week al doorverkocht, denk dat vaders een beetje spijt heeft van die actie.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Froukje schreef:Ze zijn om hier thuis, net Nine nog even over de oprit laten lopen en nadat ze gezien hebben hoe leuk ze loopt kwam er toch een voorzichtige "Ik denk dat we haar maar moeten houden" uit.![]()
Paar jaar geleden hadden we een soort gelijk veulen mee en die was met een week al doorverkocht, denk dat vaders een beetje spijt heeft van die actie.
kionasuppie schreef:Romy1234 schreef:Nog een paar foto’s van vandaag:
[ [url=m/aWnP9D.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yTVPYJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/p2NFc4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Hu7Hd2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die van de laatste 2 foto’s had ik veel interesse in, een man had ze gekocht voor €1200 (waren er 2) en vroeg later wat hij er voor wou hebben, €800 voor 1. Heb hem maar vriendelijk bedankt.
Noway... Als ik dat had geweten had die grote mee naar huis gegaan. Toen wij erbij stonden vroeg ie 1150 p.s. vonden we te veel en meneer wou er niks af doen helaas..
Zo zie je maar weer wat een verschil er tussen bepaalde tijden zit...
zorro schreef:Die van mij is gelukkig nog even vriendelijk en blij als gisteren! Maar daar keek ze ook al erg levendig uit, niet bepaald verdoofd.
Vanmiddag maar even aan het bellen, dierenarts voor een check, hoefsmid (echt hard nodig), tandarts zou al komen voor de anderen volgende week, dus even vragen of deze er ook gelijk bij kan.
Net al even een lief roze halster met eenhoorntjes gehaald voor haar en een extra leadrope. Verder heb ik alles wel in haar maat denk ik.
En zo komt er toch weer heel wat bij kijken!