Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Niikiit schreef:Liesiep schreef:Oh serieus! Kon op geen enkele manier vervoer regelen dus ging helaas over voor ons. Is het een leuk beestje verder in de omgang?
Jaa, liep netjes mee wel! Alles was wat spannend, maar ging ook zo goed als... tot onze verbazing... gelijk de trailer in! Volgens mij is ze wel een fijne, was ook gelijk rustig toen ze eenmaal op stal aankwam. Denk dat hier een heel leuk sportpaardje uit gaat komen!
elynevb schreef:Wij hebben twee A merrietjes gekocht. Toekomstig spannetje, allebei 1 kant maanoog en half wit hoofd. [ [url=m/UwcsEr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Seven schreef:De palomino heb ik gezien, was ook geschoren geweest bij de navel. Volgens eigenaren niets aan de hand.
Twee schimmels die beide echt niet goed waren, ster tuig merrie scheef in het bekken en kreupel. Andere schimmel ruin had een ongelukje met z'n oog gehad die was echt stuk maar volgens eigenaar hoefde daar niets aan te gebeuren, was röntgen gekeurd. Die liep ook echt niet zuiver achter. Hopelijk hebben die alsnog baasjes gekregen die ze de da zorgt geeft die ze nodig hebben.
lies1998 schreef:Hebben jullie gezien dat die bruine pony los was? Wat een geklungel was dat! Uiteindelijk stond de pony gelukkig weer aan het touw
paardje2013 schreef:Wij zijn vandaag ook naar zuidlaren geweest. Ik vond de opstelling in ieder geval veel beter als vorig jaar. En hoewel ik heel hard heb geroepen dat ik niks zou kopen toch
Dit leuke merrie veulen gekocht. Morgen wordt ze gebracht.
[ [url=m/QrciMg.jpg]Afbeelding[/url] ]