Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) en dan weer van zondag t/m zaterdag voor stage. Die week daarna ga ik vervolgens op vakantie. Dus zo veel kunnen we elkaar niet zien...
 ) en dan weer van zondag t/m zaterdag voor stage. Die week daarna ga ik vervolgens op vakantie. Dus zo veel kunnen we elkaar niet zien...                                                         

. Ik weet het nu ook niet meer hoor. Ik kan wel een nieuwe kopen maar deze is gloed nieuw en in haar maat! Nu maar even zonder deken want een wondje is het ergste met deze temperaturen...
 . Ik weet het nu ook niet meer hoor. Ik kan wel een nieuwe kopen maar deze is gloed nieuw en in haar maat! Nu maar even zonder deken want een wondje is het ergste met deze temperaturen...                                                          
                                                          de naam zegt het al PEKdraad.
 de naam zegt het al PEKdraad.                                                         

. Ik weet alleen niet of ik ze al kan posten aangezien je maar 15 foto's per pagina mag. Dus als jullie ze willen zien dan moeten we op pagina 27 geraken!
 . Ik weet alleen niet of ik ze al kan posten aangezien je maar 15 foto's per pagina mag. Dus als jullie ze willen zien dan moeten we op pagina 27 geraken! 

Paardenfann4 schreef:Deze dekens zijn ook niet echt heel geschikt om op de wei te dragen. Ik zou toch voor een ander type deken gaan als ze die de hele dag moet dragen.