Jolene85 schreef:Hai Anneeee, kheb idd n aantal mensen gesproken over de palo. Was jij toevallig 1 vd blonde meisjes?
Ja, ik had een bruine schoudertas om en donker blauwe jas. Ik was met 2 andere donkerder blonde meiden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
XxChelsey1xX schreef:BrightBren schreef:Heb zoals eerder genoemd in dit topic ook gezien dat volwassen dames op wel hele jonge tinkers zaten? Hebben meer mensen dit gezien?
Inderdaad! Was ook 1 handelaar die even hoppa achterstevoren op een jonge tinker ging zitten... beestje wist niet wat hem overkwam!
annnneeee schreef:Nou een geslaagde eerste keer naar Zuidlaren
We zijn begonnen op de paardenmarkt en hebben daarna over de andere markt gestruind.
*zucht* Die Palomino Anda was zo knap! Alleen van die littekens vond ik erg zonde. Volgens mij had ik jou nog even gesproken toen Jolene85 ?
Ik had hem zo meegenomen, maar die handelaar vroeg er aan mij €2100 voor. Ik heb tegen hem gezegd dat dat echt teveel was. Heb er ook nog even bij gekeken toen die handelaar met een andere handelaar onderhandelde, maar ik kon de bedragen helaas niet horen. Die andere handelaar heeft hem daarna niet overgekocht.
En die ene schimmel hengst met die vlechten vond ik ook zo leuk! Die mocht ook wel mee naar huis als ik het geld had
Een echt stierenvechterspaard komt niet op de markt terecht die kosten gerust meer dan een ton. XxChelsey1xX schreef:BrightBren schreef:
Inderdaad! Was ook 1 handelaar die even hoppa achterstevoren op een jonge tinker ging zitten... beestje wist niet wat hem overkwam!
Met z'n telefoon ofniet? Weet al wie het was denk ik. Stond ook op piepvandaag.nl
Zijn reactie daarop was dat hij het vooral grappig vond dat hij daarmee op piepvandaag was gekomen
Edit: https://www.piepvandaag.nl/paardenmarkt ... erendrama/
Bedoel je deze? (Derde foto)
(Niet te veel aantrekken van de rest van het artikel, piepvandaag piept morgen en piept altijd)
Fivaldi schreef:Al een klein beetje begonnen met mak maken van de Connemara, ik kon wel merken dat ze op de markt-dag overdonderd was. Van alle indrukken liep ze zo mee, maar ze is volgensmij niet veel gewend.
Ze is nog wat terughoudend/ontwijkend, maar ook weer heel nieuwschierig...
Zijn er mensen die haar process willen volgen?
Slechte foto maar gaat om het idee.
[ [url=m/Dmpmoz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fivaldi schreef:Al een klein beetje begonnen met mak maken van de Connemara, ik kon wel merken dat ze op de markt-dag overdonderd was. Van alle indrukken liep ze zo mee, maar ze is volgensmij niet veel gewend.
Ze is nog wat terughoudend/ontwijkend, maar ook weer heel nieuwschierig...
Zijn er mensen die haar process willen volgen?
Slechte foto maar gaat om het idee.
[ [url=m/Dmpmoz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Peelie schreef:Wat mij opviel was dat er wel heel veel jong rijpaard veulens stonden. Die waren echt nog geen 3 maanden oud. Daar verbaasde ik me wel over dat dat de markt op mocht.
TerraHowrse schreef:Ben in de middag toch nog even geweest maar ik vond er weinig aan. Van wat er nog stond was vrijwel alles medisch niet in orde.
Waren ook gewoon volwassenen die even doodleuk op jaarlingen gingen zittenhalf uur later zaten ze er nog op. Dat die beesten niet doorzakten joh.
Heb ook nog even naar de paardenspullen gekeken maar dat vond ik of troep of veel duurder dan wanneer ik het in de winkel koop. Dus niks gehaald.
) had bij n andere markt een vrachtwagen vol tinkers mee. Ze zeiden dat ze 3 jaar waren, maar het waren stuk voor stuk jaarlingen om te zien. Daar hebben ze echt de héle dag mee gereden en het ging nog verder dan dat: ze gingen op het asfalt zonder cap OP DE MARKT twee-aan-twee kijken welke harder kon draven. Mafkezen