Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Royaltjuh schreef:Ik heb ook een leuke middag gehad. Beetje koud tijdens de buien, maar dat mocht de pret niet drukken.
Van de endurance staan foto's op de facebookpagina van KNHS endurancevereniging.
Heb volgens mij 2 bokkers gezien. Of waren er meer? Iig de haflinger waarvan ik gelezen had dat ze mee zou doen. Grappig, naamgenootje van me, en ze vond het meten prima!
Achteraf blijkt de leuke bonte waarbij ik de hartslag heb gemeten ook van een bokker. Mooie snoekduik hoor CarolineEcht supergaaf dier heb je, zo jong en al zo braaf! Echte blikvanger!
[ [url=m/IkI67S.jpg]Afbeelding[/url] ]
kionasuppie schreef:Japeloup schreef:@ kionasuppie, leuk filmpje! Was leuk om je met de Working Equitation te helpen!
Wanneer ga ik je met een wedstrijd zien ❓
Ah dat was jij, jij geeft echt zo fijn les!
Wanneer, tja dat zal van het najaar worden in pesse, kijk tegen die tijd wel eventjes of er nog wedstrijden zijn
Caroline52 schreef:@hillary en sabje23 dan hebben jullie waarschijnlijk ook mijn bonte gezien want die stond 2 stallen verderop wij hadden dat hele blok daar met onze groep op 2/3 stallen na waar dus die van jullie stonden jullie hebben ook echt gave paarden!
Duality schreef:Zo jammer dat pesse ook zo ver weg is voor mij! Wil namelijk naar aanleiding van de les ook heel graag gaan starten! Ze deed t zo leuk
Japeloup schreef:Duality schreef:Zo jammer dat pesse ook zo ver weg is voor mij! Wil namelijk naar aanleiding van de les ook heel graag gaan starten! Ze deed t zo leuk
Goed de site: Workingequitationholland.nl in de gaten houden.
Daar kan je ook alle info vinden om zelf een wedstrijd te organiseren.
Helaas zijn er nog niet zo veel wedstrijden omdat er nog te weinig mensen starten, beetje kip ei verhaal.
sakvis schreef:J
Wat mij wel vies tegenviel, het aantal paarden dat later moeilijk de trailer op ging. Vooral de methodes, of eigenlijk niet-methodes die werden gebruikt om het paard toch de trailer in te krijgen waren niet allemaal even verantwoord. Ik heb mij een aantal keer omgedraaid en gedacht 'niet mee bemoeien'.
Duality schreef:Zo jammer dat pesse ook zo ver weg is voor mij! Wil namelijk naar aanleiding van de les ook heel graag gaan starten! Ze deed t zo leuk
jameyskatje schreef:sakvis schreef:J
Wat mij wel vies tegenviel, het aantal paarden dat later moeilijk de trailer op ging. Vooral de methodes, of eigenlijk niet-methodes die werden gebruikt om het paard toch de trailer in te krijgen waren niet allemaal even verantwoord. Ik heb mij een aantal keer omgedraaid en gedacht 'niet mee bemoeien'.
Ik ga altijd alleen op stap met de mijne, altijd gewoon alleen te laden, geen probleem, loopt zo de trailer op. En nu ineens.... mevrouw wilde niet meer mee naar huis! Dus gelukkig kreeg ik hulp van een aantal omstanders! En ja sorry hoor, ik heb gewoon de longeerlijn en een zweepje gebruikt. Ik ken mijn paard, die moet ik op dat moment wel even overbluffen. En nee, dat is geen oplossing voor de lange termijn (want dan wil je gewoon een ontspannen en gehoorzaam paard wat makkelijk de trailer in loopt en niet uit angst voor druk), maar op dat moment moet je toch naar huis.....
Japeloup schreef:Duality schreef:Zo jammer dat pesse ook zo ver weg is voor mij! Wil namelijk naar aanleiding van de les ook heel graag gaan starten! Ze deed t zo leuk
Goed de site: Workingequitationholland.nl in de gaten houden.
Daar kan je ook alle info vinden om zelf een wedstrijd te organiseren.
Helaas zijn er nog niet zo veel wedstrijden omdat er nog te weinig mensen starten, beetje kip ei verhaal.